2013. március 15., péntek

Eszméletlen az időjárás március 15-én.
Tegnap a barátnőm elakadt a havazásban valahol Komárom mellett. Most egy rendőrségen ül és várja hogy jobb legyen az idő és jöhessen haza. Iszonyat sokan ragadtak az utakon. Bevallom jó lenne az embereknek segíteni, de nem tudunk mit csinálni és ez nagyon rossz.

Mi nem mentünk sehová, itthon vagyunk és csinosítjuk a leendő gyerekszobának valót. Az utolsó simítások és a hétvégén már készen leszünk.
Aztán már csak a kerítés marad...

Mivel kitaláltuk hogy legyen nyitótánc az esküvőn - de ezzel egyidejűleg rájöttünk hogy egyikőnk sem tud táncolni - jövő héten találálkozunk egy tánctanárral, aki ha minden jól megy jövő hét végén már jön is hozzánk oktatni. Kíváncsi leszek.
Plusz elkezdtem egy kicsit visszafogni a kajálást mert a beültik alatt csak híztam, valamint a köztes hónapokban sem mertem mozogni, mert bennem volt a remény, mi van ha most spontán megfogant... szóval nem tornáztam semmit.
Hétfőn elmentem egy edzőterembe, de soha többé, legalábbis oda, mert aki nem színtiszta márkás holmiban edz azt kinézik. Mint engem.
Szóval majd futkározom itt a környéken....

3 megjegyzés:

  1. Szia Martina:) indítottam egy zárt csoportot a fészen, az összes Lány szinte tagja akik hasonló cipőben járnak mint Te, Én, vagyis küzdenek...Esetleg ha csatlakoznál akkor írj ide nyugodtan, és becsatollak a csoportban :erdeierika1975@gmail.com
    eddig 21-en vagyunk:)

    VálaszTörlés
  2. jajj nagyon köszönöm! Láttam ám Rita oldalán de nem akartam a csoportban zavarkodni.
    De így már szívesen csatlakoznék! :) köszönöm.

    VálaszTörlés
  3. De durva! Ez Nálatok is "működik"? Kinéznek...

    VálaszTörlés