2014. január 22., szerda

Fejlemények

Miután Pistinek a hétvégén, nyugalmi állapotban itthon, 180!!-as vérnyomást mértünk, így mondtam, hogy vagy elmegy szerdán - azaz ma - dokihoz, vagy elköltözöm.
Szóval ma volt. Ott 170-et produkált. Kapott gyógyszert, és amitől félt: beutalót vérvételre, meg ekg-ra. Természetesen majd úgy kell időzítsek, hogy el kell kísérnem a vérvételre... De arra még nem most megy.
ÁÁÁÁÁÁ! Assszongya, arra lélekben rá kell készülnie. Egy hónapig érvényes a beutaló, magyarán majd a lejáratig elmegy....
1000% hogy a lejárat előtti nap....  De legalább már mától szedi a gyógyszert!!
 
Egyébiránt most nem vagyunk jól egymással... Nagyon nem. Majd lehet még írok erről... :/

9 megjegyzés:

  1. Végre megvolt az első lépés a dokihoz! Ez nem játék! Jaj drága Tina, miért nem vagytok jól egymással? Feszült időszak van mögöttetek, érthető, ha van egy kis feszültség. Remélem, megoldódik...

    VálaszTörlés
  2. Igen Heni, szerintem a terhesség elvesztése is betett nekünk... :( "Node" azon vagyok, hogy okék legyünk ismét :)

    VálaszTörlés
  3. Jaj basszus ezt nem jo hallani. Mondjuk nekem az a meglatasom hogy a pasikat ugy kesziti ki ez a dolog hogy turnek, turnek aztan egyszercsak azon veszed eszre magad hogy ok is besokalltak csak semmi elojele nem volt.
    En is neha ugy erzem hogy mintha tojashejakon jarnek ugy viselkedem aztan meg az sem eleg. :-)

    VálaszTörlés
  4. Egyébként igen FElla! Alapvetően szeret, meg én is őt, de az utolsó mondatod rám is igaz... Mondtam is, hogy tegyük rendbe mielőbb, mert így nem jó lombikba fogni. Ennek folyományaként tegnap beszélgettünk egy jót éjfélig... Most jobb a lelkem. :) Elvileg most érti a problémám és én is az övét. Nyilván nem lesz egyik napról a másikra, de azon vagyunk.

    VálaszTörlés
  5. Remélem rendeződnek a dolgaitok, szívből kívánom. Egy ilyen élethelyzet minden kapcsolatot próbára tesz szerintem. Hogy ezek a pasik, hogy be vannak tojva egy kis vérvételtől.....! :-)

    VálaszTörlés
  6. Teljesen természetes Tina, hogy vannak feszültségek, hiszen nagyon nehéz helyzetben vagytok. Ilyenkor extra nehéz egy újabb lombikba is belefogni, az ember nem is nagyon akar beszélni róla, csak mint a faltörő kos előre menni és csinálni.
    Remélem sikerül hamar mindent megoldanotok, először csak szavak nélküli odabújással, aztán majd jönnek a szavak is .......,

    VálaszTörlés
  7. Ismerős a szitu, de helyre fogtok jönni, mert szeretitek egymást!

    VálaszTörlés