2014. január 16., csütörtök

Mindennapok

Többen kérdezték egyéb felületeken, hogy is vagyok mostanság. Meg hiányoltak egy-két fórumról...
"Noshát"...
Most csend és nyugalom van körülöttem baba fronton, ennek okán nincs mit írnom sehová, nem is esik jól ezzel a témával foglalkozni. Ellenben szívesen olvasok másokat, ki, hol merre tart, de nem sokszor érzem azt, hogy épkézláb kommentet tudnék írni. Ennek okán kevésszer próbálkozom vele. De szorítok akinek kell, és gondolok azokra akiknek, szüksége van rá.  Eszemben vannak akikre most mindennap kell gondolni, akik így vagy úgy de a finishben vannak. Heni, és az inszemesek/ Poppy, Abigail, /, Pimpa és Solsharm, akik sokat vannak rosszul, Csincsi, aki nagyjából holnap szül..., Popi és Audrey akik később... és mindenki :) 

Nagyon jó volt a Krizsa dokival konzultálni, jó, hogy van ismét határidő, van mire várni, de nagyjából ennyi. 
Némi vitamint szedek, meg az inzus cuccokat, de most nem remegek be a napi tizenféle bogyóért... Nem érzem, hogy kellene. Majd februártól. + Jövő héten kérek egy beutalót a háziorvostól 3. napi vv-re, illetve majd megyek a 21. napira.
Van két szám, amit a beültetés utáni sétáknál hallgattam rongyosra. Pörgős, életszeretős, vidám számok ezek. Lehet rá táncolni, tornázni, jókat vigyorogni...A rádiók még most is egyfolytában játsszák. November óta ha meghallom, mindig könny szökik a szemembe...

Dolgozom. A szervezési osztályon. És valóban, ahogy a neve is mutatja, többek közt rendezvényeken, üléseken, gyűléseken kell segédkeznem, részt vennem a szervezésükben. Az egyik ilyen nagyobb "debütálásom" pont a névnapomra fog esni :) 
Alapvetően nyugalmas a munka, de mindig van valami új, valami promt feladat, ami színessé teszi az egészet. 

Hosszú hónapok óta ezek az első olyan hetek, amikor nem kell orvosra költenem. Ennek okán vettem szolárium bérletet, kéthetente járok talpreflexre - Pisti szintén - és kozmetikushoz is. Múlt héten voltam egy teljes arctisztításon, masszázson, ma pedig ismét megyek egy kezelésre, kényeztető kollagénesre :). Szombaton tartjuk Pisti szülinapját, így aznap délelőtt elugrom fodrászhoz. :) 
Ruhácskát is vettem magamnak - kb 10 hónap után először -. Jól ki is tettem magamért. Kosztümöt vettem, hisz a melóba úgyis kell. De nem szoknyás, hanem "egyberuha" blézerrel, és baromira örültem magamnak ugyanis 38-as kabátka kellett, mert a 40-es nagy volt :) :) No jó, a ruha 40-es mert nagy a seggem....
Volt egy ára, de a Pisti szerint is nagyon divatos, szép rajtam. Karcsúsított, tehát nem olyan asszonyos-féle...

Valamint tornázom folyamatosan. Heti 3-4-szer. Van a telefonomon egy S Health nevű applikáció, - ez az S4 sajátja- amivel meg lehet tervezni a napi tornaadagot, melynek elvégzése után, vagy napi 10.000 lépésszám után gratulál Nekem. :) Úgy szoktam, hogy a sztep közben beteszem a zsebembe, és az edzés végén megnézem mennyit lépegettem. Annyira jó! Nagyon motiváló! Szeretem! Bár, ahogy beírtam anno a súlyom és a magasságom, kiírta, hogy kövér vagyok....Szóval kicsit haragszom rá...

Egészség szempontjából is okés vagyok, ami Pistiről már annyira nem mondható el. Kiderült, hogy magas a vérnyomása. Nem kicsit. Nagyon. De annyira orvosfóbiája van, hogy minden alkalommal veszekedésbe torkollik az, hogy újra és újra felhozom, el kellene mennie a dokihoz... El nem tudjátok képzelni mennyire rossz az, hogy ész érvekkel nem lehet rá hatni, és egy r...dt receptért nem képes elmenni, hanem csak fújja a magáét...Néha már azt gondolom, hogy bevásárlás után a kocsiban kupán verem, és elhajtok vele a háziorvosig. Így ez leírva vicces, de otthon mindezt megélni már képtelen helyzet...
És ha ez nem lenne elég még a bordáját és elrepesztette... "Naezazénuram" 

A befőttes üvegemben még csak 3 boldog pillanat lapul. Nem tudom mennyire gáz ez így két hét után. Bár ha azt vesszük, hogy januárban a fű sem nő, akkor ez az arány elég jó. :) :)





11 megjegyzés:

  1. Martina! Én is önkormányzatnál dolgozom és én is a szervezési osztályon :) Mivel ilyen sok az egybeesés, ezért elhatároztam, tavasszal egyszerre babásodunk és év végén, jövő év elején egyszerre megyünk szülni :) Kész. Pont. Ennyi! Nincs vita! ;) :)

    VálaszTörlés
  2. Válaszok
    1. :) Nagyon szívesen! Mindig vagyok ám, és figyelek. :)

      Törlés
  3. Köszi a gondolást :) különben G is ilyen orvosfóbiás, én is agyonmérgelődöm nagam, h hogy lehet, h egy felnőtt ember nem képes a saját egészsége érdekében mozdulni, csak szenved maga elé.. arrggghhhhh.....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. így van ahogy írod. Csak kínlódik, és szendved mert itt fáj, ott fáj. És jön hogy kenegessem... áááááá

      Törlés
  4. Egyszer egy férfiakról szóló szakelőadást hallgattam, melynek része volt a férfiak és az egészségügy kapcsolata. Annyira triviális, de tényleg így van, hogy a férjeink, párjaink így vannak kódolva, ahogy te is írod Tina. Bemásolom ide, miként vezették le, miért nem fordulnak dokihoz a pasik:
    "Miért nem szeretik követni a férfiak az egészséges életmód szabályait és ezek közül az időben orvoshoz fordulást, az egészségüggyel együttműködést? Az alapvető ok, hogy a férfi erős, nem lehet gyenge, a betegség pedig szerintük gyengeség, a gyengeség pedig szégyellni való. Elfogadni, hogy nem vagyok olyan erős és segítségre is szorulhatok ugyancsak ellene van a „férfias” attitűdöknek és
    magatartásnak. Nem csodálkozhatunk tehát azon: A FÉRFIAK TÖBBSÉGE CSAK AKKOR FORDUL ORVOSHOZ, HA VISZIK. A férfi betegek sokkal több érthető információt és törődést igényelnek,
    mint az eleve érdeklődőbb és együttműködőbb nők. Ne hagyjuk magukra a férfiakat
    igen sok múlik a feleségen, élettárson, családtagokon. El kell érni, hogy a férfiak is felfigyeljenek arra, ha valami nincs rendben az egészségükkel. Vegyék észre, tudatosítsák, ne várjanak, osszák meg valakivel gyanújukat, kérjék az orvosi segítséget. Érezzék, hogy NEM gyengeség az orvoshoz fordulás, hanem felelősség önmagukért, a családjukért."

    Amíg nem kezdtek újra a Kaáliban, tessék elmenni a Pulzus Központba vagy más kardiológiára! A rucidról mutatsz egy fotót? :) Na ezt az S Health-et én is megnézem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tipikus... :) De tudom és viszem, nem hagyom annyiban, a januárt tűztem ki határidőnek. De majd beszámolok, mi hogy alakul.
      A Pulzus Kp- t meg most nézem. Lehet, hogy oda megyünk. Köszönöm a tippet.

      Törlés
    2. Ja és az app.... Nagyon király!!

      Törlés
  5. Köszönöm, hogy gondolsz rám is :) Én is olvaslak, csak az orvosi dolgokba sosem ástam bele magam annyira, hogy okosat tudjak hozzászólni! Férjem is csatlakozhat a tiétekhez! Szoktam neki mondan, hogy nem én vagyok az ellensége, én az vagyok aki jót akar, úgyhogy ne vitatkozzon :) Néha sikerül hatni rá :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elértem, hogy szerdán 18.00-ra megy dokihoz!! :) :)

      Törlés