2014. január 12., vasárnap

Konzultáció

Január 8-ra, 10 órára volt egy - még tavaly október elején!! - befoglalt időpontom a Kedvencdokimhoz.
Szokás szerint előbb érkeztünk, 9.40-re. / én vezettem :P/ Iszonyat sokan voltak. Még mi le tudtunk ülni, de az utánunk érkezők férfitagjai álltak. És az a durva, hogy majdnem mindenki a Krizsa dokira várt. Na, de ezt már megszoktuk.

10.15 kor szólított. Nagyon nagyon cuki volt, mint mindig. Komolyan mondom, hogy ha a családon és 4 barátnőmön kívül kellene mondani egy személyt, akit nagyon szeretek, akkor az már ő lenne. Szeretem mint embert, és csodálom a munkáját és a tudását!
 Kérdezte, hogy vagyunk, sikerült e valamennyire kiheverni a veszteséget. És, hogy hogy van a kis lelkem... Azért is szeretem ezt a dokit, mert nem csak futólag kérdezte, hanem leült és nézett, várt, hogy beszélgessünk róla. Cukkerbogár! 
Ekkor feltettem azt a kérdést, amire még én is úgy gondolom, hogy nem lehet ésszerű magyarázatot adni.
Vajon miért történhetett az, ami.
Azt vártam, hogy fogja majd a fejét, esetleg vág egy fejet a hülye kérdésért, de annyi a minimum, hogy vesz egy nagy levegőt... De nem tette, hanem szépen elmondta, hogy a mi esetünkben úgy gondolja, 90%-ban génhiba okozta a terhesség végét. Elmondta, hogy az IVF-el megfogant embriók 60%-a sajnos hibás, mely megnyilvánulhat a sikertelen beágyazódásban, vagy a korai elhalásban....Csak remélni, tudom, hogy legközelebb szerencsés kimenetele lesz az egésznek.
Valamint:
Megbeszéltük, hogy mikor volt a műtét, és mikor jött meg utána. Vette is a naptárát és néztük a továbbiakat. Úgy lesz, ahogy én számoltam. Januári ciklusból csináltatok 3., és 21. napi vérvételt, február végén megjön. Március elején - az új ciklus 10. napján - megyek uhura hozzá, és vesz le tenyésztést urea-, micoplasmára, clamydiára. Felírja a recepteket a long prokollhoz, és szintén márciusban, a ciklus 23. napján elkezdem a Suprefactot, majd április elején transzfer.
Nem változtatunk semmit, mivel szintén ugyanezzel a sémával lettem várandós októberben. Bízom, hogy most is így lesz.
Ugyanúgy lesz Prontogest, meg heparin, annyi különbséggel, hogy heparinból 0,6 helyett 0,4-et fogok szúrni... Ja és megkértem a Krizsa dokit, hogy ő írja fel a heparint - függetlenül attól, hogy ő nem tudja támogatottan - mivel a múltkor direktbe szakorvossal irattam fel, potom 15.000 ért!!!, és baromira nem tudtam kedvezményesen kiváltani. Akkor meg nem túráztatom magam. Legalább a díjon spórolok.

Már majdnem köszöntünk el, mikor eszembe jutott, hogy az ajándékot nem adtuk oda. Vittünk neki "boldogújévetajándék"-ot. Semmi extra, csak csokik voltak benne, az én béna csomagolásomban.  Kretty! A rólam szóló "nemfőzős, félősvezetős" bejegyzést ki kellene majd egészíteni a "csomagolninemtudó"-val... :) De tényleg. Ahogy a táskámból előszedtem, mindkét férfit elkapta a röhögés....Tiszta szégyen...:) Még mondta is a doki, hogy ebből látszik, szívből adjuk.... :) Nagyon látszott a küzdés a csomagoláson... :)
  

5 megjegyzés:

  1. Jól elkerültük egymást 8-án, mi 7:15-kor voltunk, kb 8:30-kor kerültünk sorra, de már nem tudom, mikor jöttünk el, talán 9 után nem sokkal. Vajon miből lehet tudni/sejteni 90%-ban, hogy génhiba?

    VálaszTörlés
  2. Tudtam, hogy Ti is aznap lesztek, de mondtam is a Pistinek, hogy még ha egyszerre is leszünk ott, akkor csak köszönünk, mert hát, el tudom képzelni azt a feszültséget, amibe akkor lehettetek. :(
    A 90%ot szerintem azért mondta, mert a alapjáraton a leletek negatívak, másrészt fiatal a sejt, harmadrészt meg ő nem hisz ebben az ölősejtes mizériában...

    VálaszTörlés
  3. Akkor nagyon drukkolok márciusra!

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm! De inkább márciusra és áprilisra együtt, ha kérhetem :) :) :) :)

    VálaszTörlés
  5. Pikk-pakk elrepül ez a kis idő,addig is készülj fel,pihend ki magad és relaxálj sokat!Törődj magaddal!

    VálaszTörlés