2014. szeptember 25., csütörtök

10 hetes

Ma is hoztam uhu képet. Ez volt az utolsó vizsgálat a genetikai előtt. ( az jövő csütörtök)
Bé 10 hetes 4 naposan 4,28 cm volt tegnap A képen asszem háttal van.

 

Nem tudom mikor érem meg azt, hogy úgy megyek ultrahangra, hogy jajdejó, látjuk mekkorát nőtt, milyen cuki már, és nem azon jár az agyam, hogy ugye minden rendben van, és ugye tényleg minden rendben van, és ugye nem lesz semmi gond, és ismét ugye minden rendben van.
Majd talán a 3. gyereknél...

Tegnap próbáltam napirendre térni a saját magam érzései felett. Igazából nálam az van, hogy ez a boldog, fantasztikus állapot még nem mindig felfogható számomra, hogy is lenne. 3 év fél évet vártunk erre a Babára, volt 5 nőgyógyászati műtétem, 5 beültetésem, és egy babát elvesztettünk a 8. héten. Félek. Izgulok. Félek és újra izgulok. De élvezem - amikor épp nem parázok a hülyeségeimen - és nagyon-nagyon szeretem őt!! Ez utóbbi állandó! 

A dokibácsi sokat nézegette, azt mondta, hogy korának megfelelő - pont így kell kinéznie - és nyugodjak meg, mert "rendben van a kisbaba" .

Tünetek nem igazán voltak eddig sem. A fáradság, mellérzékenység, és némi HAJNALI?!?!?!?! émelygés leledzik nálam. A hajnalit konkrétan arra kell érteni, hogy ma 1 óra 57 perctől fenn vagyok, mert arra ébredtem hogy hányingerem van. Aztán elkínlódtam a perecemmel hajnali 4 ig, azután visszafeküdtem aludni. Reggel 6-kor meg csörgött az óra.
De ez kb. nulla kellemetlenség ahhoz, hogy ez a csoda Bé szépen növekszik bennem.

Csak adja a Jóisten hogy minden rendben legyen a genetikán, aztán a másik genetikán, aztán szülésnél, aztán, aztán.


10 megjegyzés:

  1. :-) Írnám, hogy ne aggódj, de nem írom mert szerintem minden kismamiban benne van egy természetes aggodalom.
    Nagyon cuki a kis Bé!És nekem nagyon kisfiús ;-) :-D Tényleg, nevek vannak már? :-)

    VálaszTörlés
  2. Tényleg? Én azt gondol(om)tam hogy lányom lesz. :)
    De teljesen mindegy egyébként csak legyen EGÉSZSÉGES!
    Luca ha kislány, és kisfiú név még nincs :) Bármilyen nemű nagyon várjuk! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. akkor kislány! én is megéreztem, hogy kisfiam lesz :-) így van, egèszség legyen, a többit majd megvesszük-szoktam mondani :-D
      Luca, szép nagyon! :-)

      Törlés
  3. Nagyon cuki! Most néztem vissza a gumimacis képetek is :)

    VálaszTörlés
  4. Minden a legnagyobb rendben lesz :) Én a 24. hét után nyugodtam meg kicsit. Öröm volt úgy ultrahangra járni, hogy nem aggódtam már. Ehhez mondjuk kellett a szívhanghallgató, minden nap számoltam hányat ver a kis szívecskéje :)

    VálaszTörlés
  5. Manócska DD
    / Turchi

    VálaszTörlés
  6. Örülök hogy szépen fejlődik, hajrá így tovább :)

    Mi ugye a 4. babánkat várjuk, és csak magunkból indulok ki (lehet hogy más nő/anya másképp működik...), én bizony még most, a 4. baba várásakor is (de ez már a 6.terhesség :( ) parázom és aggódom és ugyanezek a kérdések, mondatok járnak a fejemben, mindig, mint amit te most leírtál. Sose lesz olyan hogy teljes nyugodtsággal mész uh-ra, mert a te saját babádat várod, az a természetes hogy aggódsz érte.
    És nemcsak a megszületésig, hanem az életed végéig! Vagy még azon is túl, a sírban...

    Luca név nagyon szép :) a 3. kisfiúnk Luca napján született :))))))))))))))

    VálaszTörlés