2014. szeptember 9., kedd

Nem tudom mi lesz....

Ma elmentem dokihoz mert fájt a hasam. Sőt ,igazából a kíváncsiság hajtott.
Még múlt héten kiderült, hogy két nappal fiatalabb a terhesség.  Ezzel nincs gond, úgy van ahogy korábban számoltam. A gond ez:
7+5 naposan 14.7 mm volt a Baba a Mátyásföldi Klinikán,  ma 8+3-on 16 mm az SZTK-s gépen. Csak egy mm-t nőtt 5 nap alatt. Persze lehet a két különböző gépből adódó mérési pontatlanság, de tény ,hogy tavaly is hasonló volt a szituáció. ..
Félek. Holnap 15.15-re megyünk vissza a Klinikára, hogy megnézzük azon gép szerint mi a helyzet.  Annyira szeretem ezt a Babát, ès annyira félek!!!!! :( :(
Úgy szeretem a Babát!

9 megjegyzés:

  1. Nincs semmi baj, már mondtaaaaam!!! Nekem anno az SZTK-ban még a petezsákot sem találták meg, olyan gagyi UH gép volt, másnak Krizsa megmérte az embriót, 2 mm volt akkor, csak sajna nem volt életjel. Ennyi eltérés van a két gép (és orvos) között. A szívhang meg a Babádnál bitang erős volt, szóóóóóval nincs itt semmi gond!!!!

    VálaszTörlés
  2. Csak semmi negatív gondolat! Minden rendben van és lesz!!!! :)

    VálaszTörlés
  3. Martina minden rendben van, ne aggódj !!!!!!!!!!!! :-)

    VálaszTörlés
  4. Minden uh. gép másképp mér, hidd el nekem, rengeteg ultrahangon voltam! Semmi baj nem lesz!!!

    VálaszTörlés
  5. Na, neeeeeeeeee. Minden rendben lesz!!!! A sztk-s gépek tényleg nagyon szarok!!!!

    VálaszTörlés
  6. Tina, nekem egyszer adott vizsgálaton belül kétszer egymás után mért a doki ugyanazzal az UH géppel, és simán 2 hét különbséget adott ki neki... :-) Nemcsak a különböző gépek térnek el egymástól, hanem az orvos mozdulatai is, és akkor máris más lesz az eredmény.
    Nyugalom van! Ne gyárts magadnak problémát!
    Bízz a kisbabában! :-D

    VálaszTörlés
  7. Martina, a legfontosabb, hogy nyugodt, maradj. Tudod, Ő már mindet érez belőled. Minden rendben lesz.

    VálaszTörlés
  8. Nem szabad mindent szàmokban és mértèkegységekben mérni. Nem ezen fog múlni, hidd el. Nekem is faj a hasam, de amíg nem görcsöl, nincs baj. A növekedés beindult, gondolj erre! :) én àrnyékként követlek, napra pontosan, és remelem mindkettőnkre jó hírek vârnak. És hiszek benne, higgy te is! Ölellek!

    VálaszTörlés
  9. Tina, nekem a Sote-n múlt héten 2 orvos 2 gépen 1 óra különbséggel különbözőt mért: közel fél centivel! Orvos, gép, és vizsgált irány válogatja, lehet, közben fordul is az embrió, szóval no para ilyenek miatt :)

    VálaszTörlés