2014. szeptember 8., hétfő

Reflexológia - járok, nem járok

Írtam egy posztot erről korábban. http://lombikalmok.blogspot.hu/2014/07/ibi-neni.html
Úgy gondolom, hogy ennek a kezeléssorozatnak is köszönhető a Csöpp, aki velem van. 
6 hétig 2 hetente jártam reflexre, majd utána heti egy alkalom volt betervezve, amelyből három ment le ezidáig összesen. Az utolsó kettőnél már tudtuk a Babát. Ezentúl olyan masszírozást kaptam ami a méh környékét kihagyja, meg gondolom van még pár dolog, amit várandósan nem lehet masszírozni. 
Viszont már nem oda járok.
Előljáróban annyit,  hogy az állandó gyógyszereim a 75-ös L-Thyroxin, és a 3*1 XR500-as Mercformin. Ezeket mindentől függetlenül folyamatosan szedtem/szedem. Akkor is szedtem amikor elkezdtem a talpreflexológiát és akkor is, amikor várandós lettem, és szedem továbbra is. Sőt, az L-Thyroxint meg is emelték 100 mikrogrammra, és a Krizsa doki javasolta az Utrogestan használatát, valamint egy kis vérhígítást.
Hozzátartozik hogy amióta utrozom, kétszer is mérettem progeszteront, hogy lássam, nem e esik át a határon az érték, plusz beszéltem Krizsa dokival is erről. A szint az egyik héten 124, a másik héten 127, a napi 3*2 utroval. Bőven jó. Krizsa doki azt mondta, hogy túllőni egyébként sem lehet, mert mindig lesz a gyereknek annyi amennyi kell, felhasznál belőle a szervezet amennyit jónak lát, a többi meg eltávozik. 
Ezek alapján úgy döntöttem, hogy  használom továbbra is mert ártani nem árthatok vele. 
Pajzsmirigy tekintetében pedig volt egy konzultációm a MensMentis-ből Breyer doktornővel, aki elrendelte az emelést. Így hát nyugodtan tekintettem az elkövetkező heti 1 reflexes alkalmak elébe, amelyre úgy tekintettem mintegy kiegészítő kezelés, harmonizálás azután, hogy megtörtént a csoda. 
Nomármost. Ahogy kiderült a Baba, a reflexes néni azt mondta, hogy mindent abba kell hagyni. Mindent, de mindent. A Mercformint, a Thyroxint, az Utro-t, mert ezekkel csak ártok a gyerekemnek. Hülyeség a Thyorxin és kárt csinálok. Valamint azt is mondta, hogy a talpreflexológia nem összeegyeztethető azzal, hogy kemikáliákkal tömöm magam. És hogy az a baj velem, hogy nem bízom benne.
Nagyon meglepődtem és jeleztem, hogy ezelőtt is szedtem őket és nem szeretném, hogy sokkot kapjon a szervezetem az abbahagyással, valamint/és ez a legfontosabb: ezt a Babát nem akarom elveszíteni! Magyarán: nem hagyom abba. Egyrészt mert nem merem. Másrészt, én úgy gondolom, hogy pont kiegészítőnek kell lennie a reflexnek az orvosságok mellett, és maximum akkor lehet bármit is elhagyni, ha - egy általános állapotban van a szervezet - kvázi, nem beteg, nem vár gyereket, nincs semmi olyan állapot ami pluszt kíván szervezetileg -, szigorú orvosi ellenőrzés mellett, és először is arról lehet szó, hogy x idő után csökkentjük az alkalmazott gyógyszer adagot. 
Úgy gondolom semmiképp sem lehet reszkírozni egyik pillanatról a másikra még nem babásan sem, nem még úgy, hogy jelen állapotomban hatványozottan fontos, hogy elég hormonellátottságom legyen pajzsmirigyből, stabil legyen a cukor és az inzulin.
Értem én, az ő verzióját is, és nagyon köszönöm neki, hogy segített valóra váltani az álmom. De mivel azt mondta, hogy így nem szeretne a továbbiakban masszírozni, így békében, szépen de elváltunk egymástól. 

Amiért leírtam az az, hogy fontosnak tartom mindettől függetlenül a masszírozásokat, hiszen egy harmonizált állapotot teremtett nálam, amely elősegítette, hogy szép petesejt érjen, befogadó legyek. Mivel szeretném ezt megtartani, de Ibi nénihez már nem mehetek, kapva, kaptam az alkalmon, hogy a Solya barátnőm felajánlotta, hogy ha szeretném hetente/másfél hetente egyszer  megmasszíroz. Voltam is már nála egyszer e célból. Abban maradtunk, hogy mindaddig jó és hasznos egy reflexológia, amíg jónak érzem azt amit csinál, és nem érzem rosszul magam semmilyen téren. Szóval jó volt, és megyek máskor is. Bár lehet, hogy nem olyan rendszeresen, egyrészt mert ő is eléggé le van terhelve, másrészt néha annyi helyre kell mennem, hogy olyan jó a munkából csak hazamenni és lefeküdni :)
Mostmár ezek az alkalmak úgyis "csak" pluszt adnak az egész tökéletes állapothoz.



2 megjegyzés:

  1. Hàt nem egy pènzhajhàsz ez az Ibi néni :)
    Erről eszembe jutott amikor kiskutyam lett, felhívtam egy kutya kozmetikust, hogy szeretnem elvinni fürdeni a kis dràgàmat. Kérdezte, milyen fajta. Mondtam, hogy az Illatos útról fogadtam örökbe, keverék. Ezt követően édesen ecsetelte, hogy hât akkor ez a kutya szerelem gyerek ès sokkal jobb lesz nekik ha otthon èn fürdetem meg! :)
    Csak pislogtam, mikor letettük a telefont....:)

    VálaszTörlés
  2. :D Cicmorgó :D

    Jót tetted Tina! Mit képzel ez az Ibi néne? A reflexológia tényleg nagyon jó. Igaz 1000 éve nem voltam már, de nekem a természetes gyógymódok közül csak ez segített.

    VálaszTörlés