2014. szeptember 5., péntek

KisNagy 8+0

Ezt a bejegyzést még tegnap szerettem volna posztolni, de Heni tragédiája után, még ide a zárt blogomba is helytelennek tartottam.

Ahogy azt is, hogy rinyáljak az ultrahang előtt. Pedig nagyon féltem. Annyira de annyira.
Mint tudjátok, tavaly már 7+3 hetesen látszott, hogy nagy a baj (akkor 4,5 volt a CRL) , és 8 hetesen mondták ki végérvényesen. 
Épp ezért tegnap, a 8. hét zárásán szerettem volna látni, hogy minden rendben van.Kicsit hátradőlhetünk-e? Istenem, merjek-e örülni? Nem csalódunk-e? 
A Mátyásföldi Klinikára kaptunk időpontot 16.15-re. Én rettenetesen izgultam, de titkon bíztam, hogy minden rendben van, hisz ez egy teljesen más várandósság. És igen. :) A Babánk 8,5 mm-ről, 14,7 mm-re nőtt. Az orvos azt mondta, hogy rendben van. A gép 7+6-nak mérte. A szíve szabályosan ver. Láttuk. Kis ügyes. Meghallgatni nem hallgattuk, ne terheljük azzal sem a Csöppöt.

Íme:



Kicsit megnyugodtam, De azért még továbbra is izgulok. Talán már kevésbé félek...

A következő ultrahang szeptember 18-án 20.40 kor lesz - jó későn :) - ami tulajdonképp az első terhesgondozásom időpontja is. Akkor leszek kereken 10 hetes.
A Szent Imre kórházban szeretném világra hozni a Babát, így onnan választottam orvost Dr. Lengyel Dániel személyében. Róla majd még mesélek.

15 megjegyzés:

  1. Nagyon cuki!!! :-) Nyugi, minden rendben lesz!

    VálaszTörlés
  2. nagyon örülök h minden rendben van veletek, kívánok neked nagyon boldog és félelmektől mentes babavárást.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon örülök, hogy szépen fejlődik a baba! :)

    VálaszTörlés
  4. Jaj, de örülök a jó híreknek!

    VálaszTörlés
  5. :) de jó :)))) Szent Imre? Ó, az itt van közel hozzám :) na, majd mesélj a dokiról.

    VálaszTörlés
  6. Kolléganőm nála szült es meg volt elégedve!

    VálaszTörlés
  7. Azért neked jár ám az öröm, akkor is, ha mással szomorúságok történnek… Amikor én voltam Heni helyében, és a műtétre vártam, a legmegnyugtatóbb dolog az volt, hogy a szülészeten feküdtem, és tele volt a folyosó egészségesen rikácsoló picike babákkal - a jövő ott van. :)

    VálaszTörlés
  8. Egyetértek Est-tel, ne nézz most engem, én is mosolyogtam a héten a Lidl-ben egy gyerkőcre, nem sajnálom senki örömét, sőt! :) Nagyon örülök nektek továbbra is, hogy minden megfelelően alakul! Csak így tovább :)

    VálaszTörlés
  9. De édesek vagytok! Heniiiiii! <3

    VálaszTörlés