2014. szeptember 19., péntek

9+5 terhesgondozás

Voltunk tegnap az új dokinál, az ismeretlen rendelőben. 
Az orvos nagyon kedves, szimpatikus, szerintem jól választottam. Hogy miért őt, arról majd külön írok.

Eredetileg nem akartuk most a Babát zargatni, de - nem tudom, hogy a betegség végett-e, de kb. 3-4 napja majdnem minden tünetem eltűnt- ezért jónak láttunk ha csak egy pillanatra is, de rápillanthatunk.
A tünetek eddig a mellérzékenység, alacsony vérnyomás, fáradság, némi émelygés és puffadás volt. Mostanra maradt a fáradtság -de éjjel aligalvás-,  a magas pulzusszám alacsony vérnyomással, és az esti puffadás. 

Visszatérve az ultrahangra. Úgy számoltam, hogy ha rendben fejlődik, akkor ebben a korban 1 mm-t nő minden nap, így a múltkori méréshez képest 2,75 cm körül van Bé. 
És igen: 2,8 cm! Ésúristen! Mozog a gyerekem keze lába! :) :) :) :) Ez annyira de annyira hihetetlen és egyben egy csodálatos dolog! Bennem él egy kis lény aki napról napra fejlődik, már csodás babaforma és az enyém, a miénk! Olyan büszke vagyok és olyan boldog!  Pistinek is fülig ért a szája. :)
Képet most nem kaptunk, az is csak itthon jutott eszembe, hogy a képernyőt lefényképezhettük volna. De megmondom őszintén az, hogy láttam őt mozogni akkora eufórikus élmény volt, hogy az felöltözés után még a cipőmet sem vettem fel, hanem az öltöző részből a kezemben hoztam magammal a doki gépéig. 

Kép nincs de most is teljesen élesen látom magam előtt ahogy odabenn Bé tesz-vesz intézkedik!  :) :) Annyira jó! Úgy szeretem! 

18 megjegyzés:

  1. De jo, hogy láttad mozogni! :)
    Meggyógyultal?
    Nekem is magas a pulzusom, és hamar kifulladok. Néha eleg ijesztő.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jobban vagyok már, de jó hogy hétvége van és sokat tudok pihenni. Hétfőn valószínűleg felveszem a munkát ismét. :)

      Törlés
  2. Most olvastam vegig az elmult ket hetet , micsoda erzelmi viharok. Orulok, hogy jobban vagy!!! Oleles!

    VálaszTörlés
  3. Csodálatos érzés lehetett, nem is csodálom, hogy elfeledted a cipőt:D Pihenjél csak! Eddig amúgy a nátha miatt nem dogoztál, vagy Te is inkább otthon pihentél, azóta, mióta tudod, hogy babát vársz?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csak a nátha végett vagyok/voltam itthon össz-vissz 3 napot. Nincs semmi veszélyeztető a munkámban -irodán vagyok, néha egy-egy rendezvény - így annak nem látom èrtelmét ,hogy itthon feküdjek.

      Törlés
    2. Viszont ha bármikor érzem ,hogy sok akkor veszek ki néhány napot ;)

      Törlés
  4. Én már az embrió látványa után ott hagytam a kabátom a kaáliban, egy ilyen élmény után szerintem a bugyimat is elfelejteném felvenni... :))))

    VálaszTörlés
  5. Olyan boldog leszek mikor így írsz! :)
    <3

    VálaszTörlés
  6. Hihetetlen érzés lehet hogy látod az UH-n hogy mozog keze lába.
    Úgy örülök hogy ennyire minden renben van.

    VálaszTörlés
  7. Martinám!!! Örülök, hogy minden rendben!! Vigyázz nagyon magatokra!! Puszi

    VálaszTörlés
  8. Megkönnyeztelek benneteket!! Nagyon örülök nektek és hogy minden rendben van :) <3

    VálaszTörlés
  9. Remélem már meggyógyultál, nagyon örülök nektek és szuper hogy láttátok mozogni a babcit.

    VálaszTörlés
  10. Szuper hírek! Csodálatos élmény lehetett, és még nagyon sok hasonlót kívánok. Puszi

    VálaszTörlés