2014. június 20., péntek

MDKP - Virtuális méhtükrözés

Minden rendben. :) :)
Hátrahajlik a méhem, így a vizsgálat végig úgy zajlott, hogy a kezemmel nyomni kellett az alhasamat. Kicsit fura volt, mert ha fekszem akkor a hasam alul be van süllyedve, de még jobban le kellett nyomni. Ezzel együtt azt tudom mondani, hogy nem fájt, csak kellemetlen volt, de az sem állandó jelleggel.
A rákszűrést egy fokozattal rosszabbnak ítéltem meg.
A méhem fordított háromszög alakú, szép, szabályos, elváltozás nincs. 
Nézte a nyálkahártyát, a tüszőket. A 11. nap alapján várhatóan a 16. nap körül lesz tüszőrepedés - mint mindig -, a nyálkahártya szép, minden, de minden ok. Tegnap este éreztem a hasam, még ma reggel is egy kicsit, de már elmúlt.
Komolyan mondom, annyira örülök, hogy ennyi hormongyógyszer, vizsgálat után a szervezetem minden ilyen " lombik-, illetve műtéti buli után" rögtön visszaáll a normál kerékvágásba és rögtön minden után regenerálódik. Kopp. Kopp. Kopp. Nagyon-nagyon meg vannak érte szeretgetve!



HyCoSy nem volt, de akkor is látszódott ami tavaly a laparon kiderült, hogy a bal petevezető közvetlenül a méhnél van elzáródva. Ugyanis, amikor már benn volt a sóoldat, látszódott, hogy jobb oldalt befolyt a petevezetőbe a folyadék, a bal oldalt egyáltalán nem, sőt még a méh is más alakú lett azon az oldalon.

Ez az orvos is semleges volt, csakúgy mint a másik, akinél ősszel voltunk. Mármint nem volt kedves, nem volt bunkó. Semleges. És nem annyira rugalmasak.
Egy árva lélek nem volt sehol, mindegyik vizsgáló full üres volt, így arra gondoltam kérek egy rákszűrést is, ha már itt vagyok. 
Ez irányú kérdésem így hangzott: 
"Nem jelentkeztem be külön rákszűrésre, de úgy látom nincs senki rajtam kívül, így esetleg meg lehetne-e tenni, hogy mégis megszűrjenek?"
Válasz: "Nem, mert ez egy ultrahangos rendelő". 
Oké. Egyikőjük sem ajánlotta fel, hogy ha átlépek a másik vizsgálóba ott megcsinálják.... Úgyhogy a rákszűrés elmaradt, és mikor kijöttem, még mindig csak a Pisti üldögélt kinn magában...
Nadenembaj!

1 megjegyzés: