2014. június 7., szombat

Vörös lett a hajam

Voltam én már minden. Szőke, barna, fekete, melírozott, vörös. Rövid hajú, hosszú hajú.
Általában valamiféle negatív dolog-, vagy értelmetlennek tűnő helyzet vezetett a hajam stílusának, színének megváltoztatásához.
Nagy nehezen anno megszabadultam a vöröstől, és visszanyertem a szép saját barna hajamat. Aztán jött egy érzelmi mélypont és visszavörösödtem. Aztán jött a Pisti, viszont a hajszínem maradt mert Ő azt szereti. :) Majd az esküvő előtt újra akartam a barnát. /Itt nem volt megrázkódtatás, csak az esküvőre a saját hajszínem akartam. /Megkaptam. Imádtam. Kb. egy éve a'la natur volt a hajam.
Ha mondjuk 2 napja kellett volna nyilatkoznom egy esetleges hajfestés lehetőségéről, akkor kerek perec kijelentem, hogy köszönöm nem kérem, az én saját, természetes hajam a megfelelő. Tegnap viszont mégis a fodrásznál ültem délután. Az ok röviden: az aznapi 0-ás hcg.

Történt ugyanis, hogy lelkileg és testileg - én is, embör is - megerősödve, tiszta titkosságban május elsején elindítottuk a long protokollt. Kb. 3 ember tudta a privát életemben, 3 pedig a munkahelyen. Utóbbiak azért, mert muszáj volt elmondani. Ide nem írtam ki, mert úgy éreztem, hogy sikerülni fog, ennek okán viszont féltem attól, hogy mi lesz ezzel a babával, babákkal a 10. hétig, ismétlődik-e a tragédiánk, vagy sem. És megmondom őszintén, még egy gyereket nem akartam a nagy "nyilvánosság" előtt elveszíteni. Tehát remélem nem haragusztok rám, viszont így utólag jó ha ez az "állomás" is le van jegyezve.
Szóóóóval, minden ugyanúgy zajlott mint ősszel, attól eltekintve, hogy nagyon jól, és nagyon hamar reagáltam a hormonokra, így életem legrövidebb peteérlelési időszakát követően a 12. napon 16 petesejtet sikerült nyerni. Természetesen nem mind volt érett. Gondolom nem kell magyarázni - minőség, konra mennyiség. Viszont baromira meg voltak dícsérve a tüszők, annál is inkább mert 6 blasztobébi maradt az 5. napra. A nyálkahártya is nagyon szép volt, nyomattam az agykontrollt, a kineziológiát, ezáltal szellemileg is átprogramoztam magam, más életmódot éltem, sokat edzettem előtte, vagyis: borítékoltam a sikert.

Mikor tegnap megtudtam a vérvétel eredményét, csak annyit tudtam mondani a dokinak, hogy oké. Oké. Ez van. Nem hisztiztem, nem bőgtem tele a párnámat, persze kicsit pityeregtem de ennyi. És délután, mikor már ezt a fajta "viselkedést" saját önönmagamnál szokatlannak kezdtem találni, rögtön kitaláltam a fodrászt. Ezáltal rögtön meg is nyugodtam, hogy azért nem lettem megbolondulva, de annyira érzéketlen sem, mint azt előzőleg hittem.

Viccet félretéve. Az eddigiek. 5 beültetés, ebből 4 alkalom 0-ás eredménnyel zárult és egy baba elhalt a 8. héten... :(

Mivel január óta a mának élünk, nem tudom elhiszitek-e, de annyira nem ba..ott hanyatt a hír, sokkal inkább az, hogy mivan ha mi ketten tényleg nem vagyunk összeférhetőek és egy "véletlen" volt csupán, és nagy szerencse, hogy ősszel babát várhattam.
Tudom, hogy lesz gyerekem és most tényleg nem kell összeszedni sehonnan, sőt. Nem vagyok feladós, az én sose vagyok, nem rinyálok, s talán most ez így is "kellett" legyen, mert most jön a nyaralás, több óra repülés, busztranszfer, kurvameleg, stb.... Ha azalatt a 11 nap alatt valami rossz történt volna a meglévő terhességgel, hát akkor már tényleg a villamos alá dobom magam.

Leginkább zavar ez a helyzet. Sőt, dühít, és elkeserít a tény, hogy akkor most megint járjak utána, csináljunk megint valamit másképp, menjünk el az immunos vizsgálatra, vagy milegyen másképp... És ha kiderül, hogy az immunitás vizsgálat pozitív és kellene kezelni? Akkor mivan? Több mint fél év az elbírálás előtti várakozás, ha meg nem kapunk humanoglobulint akkor fizessük zsebből? Egyáltalán azt lehet? 
A másik oldalon meg azt mondom, hogy ez is faszság, ugyanúgy mint az inzulinrezisztencia, meg az inofolic és társai. Ja, és ha most megint kérdés lesz, hogy szedjem-e a Met-et vagy sem... ARRRRGGGHHHH!!!!

Magyarán abszolút nem csüggedek és nem sajnálom magam, - Ti se tegyétek - sokkal inkább idegesítő a helyzet. Írtam ezzel kapcsolatban e-mailt Krizsa dokinak - gondolom fejét fogva fogja olvasni az okfejtéseimet :) -, de remélem mielőbb válaszol rá.

Hát ez van most. A hajam meg ilyen lett: :) :) :) :)



Pisti meg van érte őrülve, mert neki a vörös a leg leg leg!!

21 megjegyzés:

  1. Akkor most veled idegeskedem :(
    A hajszín nagyon tuti :)

    VálaszTörlés
  2. Hm hát akkor én is idegeskedek :( A hajad nagyon szupi lett ám :) Ha osszeférhetetlenség lenne akkor nem az lenne hogy nem lenne embrió? Nekunk mikor nem volt sima IVF-nél akkor merult fel, de aztán ICSI-vel lett és azóta azt mondják kémiai gebasz lehet...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ami engem aggaszt (hat) az az, ami a korábbi bejegyzésemben van. Hogy a nő szervezete támadja meg az embriót ..

      Törlés
  3. Szia Martina! Ne haragudj, hogy ismeretlenül írok, régóta olvaslak, nem a hasonló problémánk miatt (vagyis úgy értem, hogy én nem vagyok lombikos), csak úgy szimplán drukkolok:) Csak szeretnélek megkérni, hogy ha visszaírt Neked Krisza ebben az immunos ügyben, akkor esetleg írj róla egy összefoglalást, persze csak ha nem probléma. Mi mondjuk egyelőre nem ezen az úton haladunk, de érdekelne a véleménye (lehet másokat is), meg hát ha lesz ismét egy biokémiai terhességem, akkor vissza kell térjünk, és azért ez ott szerepel a legnagyobb félelmeim között. Amúgy nagyon szép a hajad:) Üdv:P.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Pinkman! :) Ha visszaír, vagy visszahív feltétlen megosztom ;)

      Törlés
  4. Tinus. Hajad szuper, nekem is kellene már valami nemsárgaszépszőke :D
    A lombikot sajnálom. De megértelek....teljesen így érzek én is a sikertelenségek után.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Voltál eszembe. Vagyis az a mondatod, hogy "legalább tudom ,hogy így is lehet"... Nem stresszeltem rá, nem cirkuszkodtam utána, nem mondom azt, hogy Nekem sose lesz gyerekem, mert tudom,hogy lesz nemsokára. :) Egyszerűen nem akart (ak) év elején születni. Ennyi :) :)

      Törlés
  5. Martina, annyira a saját gondolataim ( Ákos előttről ) visszhangzanak a szavaidban :-( De nagyon jól csinálod, persze ez az egyetlen ésszerű választás, élvezzétek a nyaralást, egymást és mindig csak előre és előre ! A következő sikerülni fog !
    A hajad színe nagyon tuti :-)

    VálaszTörlés
  6. :(:( Lesz ez még így se!
    Én mindig mondom, hogy nyáron könnyebb a sikertelenség, és mire itt az ősz, addigra már minden szuper lesz!
    Ölellek! Tetszik a hajad! :)

    VálaszTörlés
  7. Sajnálom a 0-s hcg-t :(

    A hajad nagyon jó lett :)

    VálaszTörlés
  8. Gyönyörű a hajszíned Martina.
    És nagyon sajnálom a rossz hírt. Habár ha jól értem maradtak fagyikabák? Azért ennyi blaszto az jó eredmény, ezeknek jó minőségűeknek kell lenniük

    VálaszTörlés
  9. Igen 4 fagyika van. Remélem kis ügyesek, mert ugye bele nem látunk. De remélem minden ok velük.

    VálaszTörlés
  10. Sajnálom Tina, de tök ügyes és erős vagy! Sejtettem, hogy egy új stimu miatt vagy "távol", tavaly én is így voltam egyszer, már a lelki utazás minden formáját kipróbáljuk, talán azért, hogy egy 0-ás hcg a legkevésbé fájjon... De lesz ez még így se'! :) Az immun ügyben az összefoglalód engem is érdekel! Puszi, ölelés, és nagyon dög ez az új hajszín! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Heni! :) Mihelyt nyilatkozik a doki megosztom. :)

      Törlés
  11. Erős Csajszi vagy Te! Tuti a hajad! :)

    VálaszTörlés