2015. március 7., szombat

34+2

Tegnap voltunk uhun. 34+1 en Lelle 35+0 naposnak felelt meg, és 2700 gramm, e szerint a szülés várható ideje előrébb került április 10-re. :) Szép pofikája van, és az áramlás/keringés tökéletes, magazatvíz átlagos. Azt mondta a szonográfus, hogy a későbbiekben sem lesz semmi gond, szóval mostmár nyugi van. Azért még a 37. héten nézetek egy flowmetriát.
Amiért nem igazán jöttem az az, hogy sok volt a dolgom, meg jobb volt ellenni "magamban". Jelenleg 12 kilónál járok, de ki számolja... Ugyanúgy hajolok, pakolok, takarítok, vezetek, felemelem néha Kretty Kolbászosát :) mint eddig. Semmi, de semmi "terhes"dolog nem merült fel. Az ég egy világon semmi. Csíkjaim sem lettek. Sem striák, sem linea negra. Méhszáj zárt. Rengeteget alszom, hasonló aluszékony lettem mit a 6-8. hét magasságában. Mondjuk tényleg lehet benne valami, hogy azért, mert a Lelle 1 kiló 20 dekát gyarapodott 4 hét alatt. :) :) IMÁDOM! Már most Ő nekem a világ. A szüléstől nem félek, a szoptatás majd vagy jön/vagy nem. Szerintem túl van misztifikálva az a néhany óra amíg szülünk, így én az itthonlétre készülök nagyon. Egyébként úgy várom a szülést, a nagy találkozást, mint a karácsonyt. Semmi fájdalom nincs, jósló sem. A szülést ala natur tervezem, Lelle partner benne -remélem marad is-ugyanis fejvégű. Egy tökéletes Baba.  


8 megjegyzés:

  1. Március 27, 3780 g és 52 cm lesz :) a hoescét ma megvettem :)))
    Olyan izgi lesz, meglátod... KisLelleBéka <3 Apa is készül a szülésre? ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azért vicces lenne ha tényleg 27-én szülnék. :) Pisti az bazsajog. Ahogy szokott. :) :) :)

      Törlés
  2. Lesz ő szerintem 56 cm is, ha ti magasak vagytok! Igen, tökéletes Baba, te pedig tökéletes Kismama! :)

    VálaszTörlés
  3. Én nem készültem az itthonlétre, azt hittem, majd minden jön magától. Aha, persze! Nagyon jól csinálsz mindent, csak így tovább!!!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jól nézel ki Martina! Szerintem sem érdemes stresszelni, majd minden úgy lesz jó, ahogy az élet hozza! További szép várandósságot! :-)

    VálaszTörlés