2015. március 30., hétfő

Kórház

Péntektől.


Eddig minden mindig tankönyvi volt. Ennek okán teljesen nyugodtan mentünk a talán utolsó uhura 37+1 napon. A rendelőből utaltak kórházba.

Kórosan kevésnek látták a magzatvizet és -vélhetőleg ennek okán- Lellelányt 10 nappal kisebbnek mérték, 2500 grammnak,  valamit az artériás keringése rendben volt,  viszont az aortában lévő keringése szintén nem volt mérhető a kevés víz miatt.

Haza sem mehettünk,  rögtön szülőszoba. Kb semmi nem volt nálam, mivel egy sima uhura készültünk és utána el szerettünk volna menni ebédelni, este meg anyuékhoz mert aznap volt a házassági évfordulójuk. Ehelyett volt némi pánik, Pisti ahogy behozott ment is vissza a csomagokért haza, Nekem addig ctg, meg egy 2 mpig tartó uhu. Kérdeztem amileszt. Az orvosom ugyanis pont e héten szabin, meg egyébként is milesz, mikorlesz, rendbenlesz, egészségesmarad... stb Az ügyeletes doki akkora bunkó volt hogy eszméletlen, ennek okán elérte, hogy amikor ágyat kaptam a nőgyógyászaton -mert a szülészet fullon van- már sírtam. És azért mert kb. semmire nem kaptam választ csak közölték, hogy felvesznek, ctg-k és majd lesz valami hétfőn, mivel hétvégén nincs normális ultrahang.
HÉTFŐN? ??? És ha addig lesz baja a gyereknek?
Erre: semmi válasz.
Hihetetlen tehetetlennek éreztem magam, hogy én felelek a saját gyermekemért és már a pocaklét alatt olyan helyzet adódik, ahol egyszerűen ha gond van nem tájékoztatnak és nem tudok elérni semmit.  Aztán másnap jött a váltás, meg a szülésznők kedvessége. Meg a tegnapi doki is full normális volt. Elmondta, hogy ha a ctg-k rendben vannak, akkor a Baba jól érzi benn magát, és ha a keringés rossz lenne az mutatkozna, mihelyt rámkötik a szerkentyűt. Megfogdosta a hasam és szerinte nem olyan pindúr a Lelle, úgyhogy hétfő délelőtt uhu, és ha jó lesz akkor mehetek haza.

És akkor a mai történés:
Jött sajátorvos, megnyutatott, aztán végre az uhu. Lellelány 3057 gramm, a magzatvíz átlagos, a keringése tökèletes, a ctg-k tankönyvik. Ma már itthon alszunk. Itten kérem semmi gond nincs. De hogy lehetett a pénteki meg a hétfői uhu közt ilyen hatalmas különbség? Ahh. Már mindegy hál Isten...
Imádom a kislányom. :) Meg férjet.








9 megjegyzés:

  1. Basszus, ne már, hogy így rátok ijesztettek ennyire! Még a végefelé is lehetnek ekkora UH mérési különbségek?!? A fenébe is! Vagy nem volt kellően hozzáértő az illető? Nem hiányzott ez az ijesztgetés! Örülök, hogy minden rendben! :)

    VálaszTörlés
  2. Milyen hozzáállás ez már az ügyeletes doki részéről, hogy majd lesz valami hétfőn. Így görcsöljél végig egy hétvégét. De a lényeg, hogy minden ok, szép nagy a lány és jól is van! Kitartást az utolsó pocakos napokra és kevesebb izgalmat!

    VálaszTörlés
  3. Hát ez döbbenetes. Ugye velem is hasonlót játszottak el nemrég, nem értem hogy szar UH gépeken egyáltalán minek kell vizsgálni a babát.
    Hála Istennek hogy csak beijesztés volt, meg amúgy is ha nagy gond van túl vagytok a 37-ik heten.

    VálaszTörlés
  4. Jaj, meg a viz is levert az elso ket bekezdest olvasva :-\ Viszont szuper, hogy minden oke es Lelle jol van. Mondjuk, nem is lehet maskepp... de azert az ugyeletes doki elmehet a busba ilyen hozzaallassal!

    VálaszTörlés
  5. Rám jött a frász!
    Örülök, h minden oké, úgy várom már Lellét! :)

    VálaszTörlés
  6. Nem lesz semmi baj! Az ultrahangokra nem érdemes sokat adni.
    Màr itt vagytok a finishben, nem történhet semmi rossz.

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm szépen mindenkinek!
    Tegnap beszéltem az orvossal is erről. Valószínűleg tényleg nagyon kevés lehetett a magzatvíz ami végett nem tudtak helyes képet alkotni
    Hozzátartozik, hogy a várandósság végén a kevés folyadékbevitel és a nulla pihenés eredményezhet ilyet. Ezt én nem tudtam. Minden esetre a pénteki uhu előtt már két nappal megkezdtem a nagytakarítást iszonyúan el voltam fáradva és pénteken a vizsgálat előtt szinte semmit nem ittam. :( Innentől odafigyelek, minden nap legalább 4-5 liter vizet leküldök. Az ügyeletesre még mindig haragszom, mindenki más tündér volt.

    VálaszTörlés
  8. Nekünk is volt anno ügyeletes dokival kellemes tapasztalatunk, bár nem értem hogy lehetnek emberek ilyenek

    VálaszTörlés
  9. Örülök, hogy végül minden rendben. Kívánom, hogy csodálatos szülésed legyen!

    VálaszTörlés