2014. október 22., szerda

Kisfiút várunk!

Álom ide vagy oda! Kisfiam lesz!!!!!!!!!!!!!!!!!
Non plus ultra-nak tekintettem, hogy ma megtudhatjuk a nemét, az sokkal inkább érdekelt, voltam végette izgatott, stresszes, hogy egészségesen fejlődik-e.
Éééésss! Igen!
A terhesség kora 14 hét 6 nap pont mint ahogy a számláló is számolja! :)
Mivel ez nem pusztán babamozi volt, részletesen végignézte a szonográfus az agyát, a szerveit, a gerincét és végül kutakodtunk a fenekénél. Kellett köhögnöm, majd lépcsőzni egyet, mert nem úgy feküdt. Mikor már másodjára mondtam, hogy nem baj ha ma mégsem tudjuk meg a nemét, akkor pont látszódott.
Vagyis a szonográfus már pár alkalommal láthatta, csak nekünk az utolsó villantásnál mondta: FIÚ!

Hihetetlen! Annyira hihetetlen! Itt van! Velem van! Nekünk lesz! Mégiscsak megadta a Jóisten és vigyáz Ránk mindenki! Nem győzöm megköszönni!
És kisfiú! :)
Pisti büszke, de persze: Ő aztán nem volt meglepve, ő tudta, hogy fiút csinált :P na persze.
Az ultrahangon sokszor még elhúzódott, de azt mondta a szonográfus, hogy ez azért van, mert most még csak az anyukája hangját, zajait ismeri, most kezdi az apukáét, és erre itt egy idegen hang aki ráadásul macerálja. Majd később "barátkozóbb" lesz. 
Itt azért - hogy az én hangom már javában megismeri - sírtam...
Nem csoda hát, hogy a kapott képen is a kis hátát mutatja.
De anyájának gyönyörű!! <3 <3



Egyébként mondtam már, hogy mennyire felfoghatatlan, szavakba nem önthető érzés és boldogság ez?  Egyszerűen akire annyit de annyit vártunk most itt van, és kis idő alatt azt is megtudtuk, hogy Kisfiú!
Fantasztikus!
És még van egy hírem! :)
14+2 től érzem azt, mintha belülről kapargatnának. Persze nem fáj, de a kapirgához tudom hasonlítani A dokinő is azt mondta, hogy ez ő. Legtöbbször a kocsiban, vagy fekve érzem, de már álló helyzetben is párszor
Anyáéknak úgy jelentjük be, hogy csináltatunk egy csokitortát, aminek a belsejében kék színű krém lesz :)
Majd hozok róla képet :)

Ja és még egy utolsó hír! A kocsiban épp azt ecseteltem a Pistinek, hogy Nekem senki nem adja át sem most, sem később az ülőhelyet mivel nem tömegközlekedem. Erre a Klinikán ma az egyik nő felállt, hogy a kismama üljön le :) :)
Ez is olyan jó!!

22 megjegyzés:

  1. Elpityeredtem, amikor a soraidat olvastam, nagyon megérdemeltétek ezt a picike kis csodát. :) Olyan jó olvasni a soraidat, árad belőled a boldogsága, ami teljesen érthető. Fantasztikus egy érzés lehet! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mariann! Szívből kívánom hogy Nálatok is jöjjön hamar a kiscsoda!

      Törlés
    2. Kedves vagy, köszönöm. :)

      Törlés
  2. Én a múltkori után biztosra vettem, hogy kisfiú Bé. :)
    A pocakodon kivagyok. :D Tuti nem bújt meg a sarokban egy kistesó? :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem bújt.:) Igazából szerintem a hájam van megkeményedve. :) De mitbánom én!!! :D :D

      Törlés
  3. Csodálatos hírek és gyönyörű vagy!

    VálaszTörlés
  4. Mondtam eeeeeen!!! :-D jajj de szuper! :-) ugy orulok nektek! es csak halkan egyelore, de igazad lett! (multkor irtad, hogy akkor jon a CSODA mikor nem szamitasz ra... hat en sem
    szamitottam!!!!!! :-)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon cuki, ahogy bújik bele anyukàjàba, szó szerint! :)

    VálaszTörlés
  6. :') De szép! Gratulálok a legényhez! :-)

    VálaszTörlés
  7. Csak úgy sugárzol a boldogságtól és megérdemled! A kék krémes süti tök jó ötlet, nagyon tetszik! Akkor most már megy a gondolkodás a fiúneveken?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Menne ha lenne egyetértés. :( Még van idő eldönteni, addig is Bé Baba :)

      Törlés
  8. Annyira örülök Nektek! Gyönyörű pocid van, anyukádék még nem vették észre, a babát ? Elég nehéz letagadni :) Csak így tovább, élvezz ki minden egyes percet, mert nagyon gyorsan eltelik a várandóság!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Anyáék tudják. Kb az 5. héttől. A nemét nem mondtuk meg. Egyébként ezt a pocós képet Anya fényképezte :)

      Törlés
  9. Tudtaaam :) úgy nyitottam meg a blogod,hogy itt lesz hogy kisfiú kisfiúú és tényleg :)))
    Gratulálok! Öröm látni pocakosan és olvasni boldogságtól sugárzó soraidat :)

    VálaszTörlés
  10. Annyira sejtettem! Gratulálok Tina!!!!!! :))))

    VálaszTörlés
  11. Gratulálok a kisfiadhoz. :)) Nagyon jól nézel ki, tényleg sugárzol a boldogságtól. :)

    VálaszTörlés
  12. Gyönyörűek vagytok!! Szívből gratulálok :)

    VálaszTörlés