2014. október 28., kedd

Leálltam a szerről

Vagyis: 15+4 nap -azaz tegnap- elhasználtam az utolsó szem Utrogestant is. Gondoltam lejegyzem. :)

Ma kiütés lett a számon. :( Remélem nem herpesz, már csak azért is mert olyanom még nem volt és nem most kellene kipróbálni.
Igazából ez olyan kiütés -remélem - mint amikor lázasak vagyunk, vagy épp más után iszom. Megjegyzem gyerekkorom óta nem ittam más után. Na jó még a babavárás előtt pálinkát üvegből ami kézről-kézre járt. Mentségemre legyen szólva a pálinka fertőtlenít :)

Szintén mai történés, délelőtt volt nálunk a védőnő és hozott Felicitas kupont meg kismappát, valamint a Pistinek "Apa füzetet". Ugyanazokról beszélgettünk mint amikor hozzá megyek tanácsadásra. Igazán jófej, egy órát itt volt nálunk. Pisti is itthon volt, mivel szeretné mindenből kivenni a részét, így mindent úgy szervezünk, hogy jelen lehessen. Ma pl. előbb eljön munkából, mert 18.00-ra megyünk a Szent Imrébe találkozni a szülésznőmmel, és megejtjük a szülőszoba látogatást is.
Kicsit furcsálltam, hogy ilyen korán, de a szülésznő azt mondta, hogy az első találkozás erről szokott szólni. Már nagyon várom.

Addig viszont még meg kell járnom Budát és vissza, mivel már több mint egy hete itthon héderezek, így mennem kell a táppénzes papíromért. Használom már az övterelőt amit Solya barátnőmtől kaptam kölcsön, de mivel ez az egy van, és két autó, kicsit vicces, hogy mindig pakolgatjuk ide-oda.
Az én kocsim vezetőülésén van alapjáraton. De ha közösen megyünk valahová akkor Pisti autójába áttesszük az anyós ülésre, ha pedig úgy jön ki a lépés, hogy én vezetem az övét, akkor átkerül a vezető oldalira is. :) Szóval, van már gyakorlat a ki-be és átpakoláshoz. :)

Ma még hallgatózni is szeretnék. Még rá kell vennem a Pistit. Amióta sokat bénáztam vele, - vagyis sírva hívtam, hogy azonnal jöjjön haza mert nincs meg a gyerek szívhangja, ki tudja mi történt... - na azóta csak ő "vizsgálhat".
Úgy gondolom, heti 2 hallgatózás belefér, annál is inkább mert tökélyre fejlesztettük ezt is. Már se perc alatt megtaláljuk, no nem azért mert valahol már kidomborodik - még lapos fekve a hasam -, hanem mert rájöttem, hogy ha párnát teszek a medencém alá - mily felfedezés - akkor feljebb kerül Bé baba és hamarabb meghalljuk. Kopp. Kopp. Kopp.
Kb. az egész művelet hasbekenéstől szívhangig való olvadozással együtt két és fél perc. :) :)


7 megjegyzés:

  1. Ugyanezeket a cuccokat kaptam a védőnőtől! Ez az apa füzet nagyon kis gagyi, D. Elolvasta ugyan,,de nem sok uj dolog van benne. A Felicitas csomagot viszont szerintem ki fogom váltani. Meg talan a kuponok is hasznosak lesznek. :)
    Övterelőt én is be akarok szerezni. Kényelmes is vagy csak biztonsàgos?

    VálaszTörlés
  2. Nekem BeSafe van. Semmiben nem akadályoz. Kényelmes. :) Én minden nap úton vagyok, így jól kihasználom. :)

    VálaszTörlés
  3. Mi van ebben az Apa füzetben? Nálunk még nem volt. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez nagyon alap füzetecske, - néhány embernek felháborítóan bagatell -.
      Olyan dolgok vannak benne, hogy:
      - mit tud a csecsemő?
      - hogyan vegyem ki férfiként részemet a baba körüli teendőkből
      - mit "tudok" csinálni az újszülöttel és hasonlók.

      Pisti tökre örült neki, na nem is azért mert a füzetben lévő dolgokat nem tudná, hanem hogy APA füzet és, hogy ő már Apuka. :)

      Törlés
  4. A herpeszre tökélete a patikában kapható pár 100 forintos popsikrém :) teszteltem. Nagyon örülök nektek...cuki a nagyfiú nagyon, kis formás az uh képen :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Neoma!

      :) Már jobban nézek ki száj ügyileg. Aloe Veráztam, de egyébként nekem a Bepanten popsikenőcs is szupi :)

      Törlés
    2. Jaj, lányok, azért csak óvatosan a Felicitas füzettel! ;-) Kap az ember néhány termékmintát, némelyik még nem is rossz, de onnantól kezdve minden lehetséges irányból - e-mail, posta, telefon - folyamatosan jönni fognak a kéretlen reklámok, a lehető legszélesebb témakörben. "Gratulálunk, hogy kisbabád már 6 hónapos lett! Ebből az alkalomból ajánlunk egy személyre szabott életbiztosítást!" "Lépj be a Micimackó klubba, és havonta kapsz egy képeskönyvet (horror áron)!" Andrisnál véletlenül elfogadtam, és nagyon megjártam. Még a 4. (!) születésnapja alkalmából is küldözgették a leveleket, pedig addigra már visszavontam az adatkezelési hozzájárulást... Szóval csak ennek tudatában iratkozzatok fel bárhová is! ;-)

      Törlés