2015. április 4., szombat

12 nap van hátra

A kiírásig.  :) Nézzétek! Mindjárt beért a vörös hajú énlány a fészekbe! :) Annyira fantasztikus!!!!

Na most már azért néha van, hogy fájogat a derekam, amolyan készülődősen, de ez tényleg csak nagyon néha.
Tegnap ismét a kórházban voltam. Neeem. Nem maradtam benn. Csak ellenőrzésen voltam.
Történt ugyanis, hogy a múlt hét óta egyfolytában ugráló Babám csütrötök óta alig mozog. Tekintettel az előzményekre - nem a félremérés, hanem hogy hétvégén semmi nincs a kórházban csak a befektetés és a haza nem engedés-, így inkább ma elmentem egy plusz NST-re a kórház szakrendelő részére. Alig mozgott ott is Lelle, néhányat mozdult, de megint nem kerültük el, hogy össze ne nyomkodják a hasam. Arra felment a szívhangja, szóval az eredmény jónak lett minősítve.
Aztán fel az orvosomhoz a nőgyógyászatra. A doki műtött, szóval vártam jócskán. De nagyon cukker volt, mondta, hogy minden ok, és megkérdezte - látva a kétségbeesett fejemet - , hogy mondjam meg, mi nyugtatna meg igazán.
Ohhhhh. Hát ha majd csatoljuk be a hordozóba a Lellét a kocsiba. :) :) Ezen ő is nevetett és kiírt egy flowmetriát a békesség kedvéért. Amire több mint egy órát vártam. De hála Istennek, Lellelány keringése szuper, magzatvize van elég. Viszont mondta a szonográfus, hogy úgy össze van gömbölyködve, hogy ihaj, és alszik, úgyhogy szerintük erre a bolond-szeszélyes időjárásra alvással reagál. :) <3
Kedden újra NST majd utána hívom a választott gyerekorvost, hogy tudjon rólunk: érkezünk.

A kertben már kivirágzott a barackfa, plusz még vettünk 5-öt a telek köré. Pisti már hármat elültetett, ma fogja a másik kettőt. :)
Amúgy tényleg borzalmas idő van. Ahogy jöttem ma haza a kórházból, épp hogy csak beszálltam a kicsikocsiba, elkezdett esni a hó.





Ez még egy kórházi, esti ctg még a múlt hétről. Pistinek lőttem

13 megjegyzés:

  1. Hát ja, nincs már helye szegénykének. Nem brutál nagy a hasad, ő meg jó kis súlyban van.
    Nagyon izgi!!!

    VálaszTörlés
  2. Csak halkan megjegyzem, ahogy bepattintod a hordozóba, akkor jön ám az igazi aggódás... Az a kis védtelen béka formàjú gyerek csakis tőled függ... :))))

    VálaszTörlés
  3. Ohh, Martina, nagyon örülök, hogy már itt tartasz! :)

    VálaszTörlés
  4. Hú hogy eltelt az idő! Van ott hely még ;) Mennyi a becsült súlya? Nagyon szép vagy, mint mindig! :)

    VálaszTörlés
  5. Szép pocakos van Martina és csak úgy ragyogsz a boldogságtól! Hamarosan itt lesz már a kislányotok! :-)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon csinos vagy :) Könnyű szülést kívánok ! :)

    VálaszTörlés
  7. Jöttem, hátha megszületett már :) szép pocak!

    VálaszTörlés
  8. Drukk drukk!!! :)
    Lellelak csudaszép!

    VálaszTörlés
  9. Gyönyörűek vagytok <3 szorítok nektek nagyon :)

    VálaszTörlés
  10. Nagyon varom Lelle erkezesenek hiret :-) Orulok, hogy jol vagy(tok).

    VálaszTörlés