2015. április 20., hétfő

A helyzet változatlan

Vagyis annyi, hogy ismèteltük a ctg-t, mert Lellelány be volt aludva.
Úgy nem szeretem amikor összenyomják, és rázzák a hasam azèrt, hogy felébredjen. Majdnem sírtam, úgy sajnáltam szegènyt. És teljesen feleslegesen piszkálják. Ő akkor mozog amikor szeretne. Egyébként amikor ülve nézik - szakrendelő -, soha nem olyan aktív, mint amikor ágyon oldalt fekszem. A szülőszobán volt az ismètlés, ott màr szépen mozgott. Én pedig majdnem elaludtam fekve.

Fájások nincsenek, méhszájat most nem nézett az orvosom. Mivel szerdán nem dolgozik és ma ismételtünk, ezért holnap megyek ismèt ctgre. /Sokan kérdezik, hogy ki kísér ilyenkor. Senki. Mindenki dolgozik, úgyhogy én lavírozok a kicsikocsival otthonról Budára. /
Megmondom őszintén örülök, hogy holnap is mehetek, mert tegnap pl. este 10 ig nem mozgott a pindúr. Azert ilyenkor kissé pánikban tudok ám....
Okát tudjuk: hirtelen hideg lett. Nem egy frontérzékeny az egyszer biztos. Vagyis de: alszik rá.
Előrehoztam a fodrászt, most van a hajamon épp a festék. Utána gyors cipőt veszek, és mára ennyi.
Holnap jövök.

3 megjegyzés:

  1. Tök jó veled végig izgulni ezeket a napokat :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bár már lenne jó értelemben vett izgulnivaló! :/

      Törlés
  2. Enyém is békésebb a hidegfronttól meg a hűvösebb időtől.

    VálaszTörlés