2015. április 23., csütörtök

Visszaszámlálás és kórház

Ez is eljött.


Annyira, de annyira hihetetlen még most is, hogy Nekünk is lesz nemsokára egy kis csomagunk egy életre!
Nem tudom Nekem milyen hülye agyam van, de még mindig felfoghatatlan számomra.
Mindemellett tényleg hamar eltelt ez a 9 hónap, persze teletűzdelve aggódással, félelemmel, de rengeteg örömmel és boldog, büszke pillanattal.
Úgy imádom/imádtam amikor az emberek mosolyognak a hasamra, meg az is olyan jó pillanat volt amikor válogattam a sok rózsaszínt a boltban, és ahogy a többi vásároló nézte a ruhácskákat aztán engem, és ugye ebből tudták, hogy a pocakban biza kiskirálylány lakik. És ahogy mozog a hasamban! Ááááááhhhh. Olyan jó érzés. Szóval lesz a Lellének még kistestvére az fix! Csak előbb Ő szülessen már meg egészségben, épen. :)
Az, hogy ennyire megvárat arra még álmomban sem gondoltam volna...
Itthon minden kész és kimostam a kismamás cuccaim, szépen elpakoltam, és tegnap majdnem sírva bőgős pillanatom volt mert a Pisti autójában tegnap ültem úgy utoljára, hogy használtam az övterelőt a Lellevárandósságnál. Ma az én autómmal megyek be, szóval ott még csatolgatom magam. Igen megyek, mert Pisti nem tud előbb eljönni, így én bemegyek és majd Ő hazahozza az autómat.
/lehet, hogy tényleg van abban valami, hogy a várandóssághoz is nagyon ragaszkodom és ezért nem indult még el a lányom.../
Ha lesznek ma friss fejlemények akkor jövök mindenképp.
Addig is mutatok egy Lelledombot - a fénykép egyáltalán nem adja vissza mekkora volt -, és egy utolsó mai itthoni pocakos fotót. 14 kiló plusszal vonulok be. A fejem kivágtam, mert ugyan én mindent arccal vállalok, de az ébredés utáni 3. percben lévő arcozmányomra tényleg nincs szükségetek. :)



Elhelyezkedtem idebenn. Jelenleg egyedül vagyok, és viszonylag tiszta a szoba is. Azért a biztonság kedvéért mindent áttöröltem domestossal. Volt ctg, vér-, és vizeletvizsgálat, valamint uhu és aminoszkópia. 
Az uhun normális keringést és 3592 gramm Lellesúlyt mèrtek. Az aminoszkópia magzatvíz vizsgálat egy kis csővel amit a nyitott méhszájon át vezetnek fel. Igen. Annyira nyitva van már, hogy a cső felért. :)  A víz tiszta és egy újabb infóval gazdagodtam: VAN HAJA!! <3 <3 Holnap reggel 6 ctg, fél 7kor felteszik az első érlelőket. Elvileg azokat addig adják amíg nem lesznek fájások. 
Ma makaróni volt ebédre vadassal. Én lepődtem meg legjobban: megettem. :) Most várom a Pistit. :) 
Mindenki nagyon kedves és mosolygós.  Most azt mondom elleszek. :) Klasszisokkal jobb a légkör mint a nőgyógyászaton. 
Holnap reggel ismét jövök! 
P.S: énúgyszeretemeztagyereket!



20 megjegyzés:

  1. Jajj Tina, olyan csinos kismama vagy! :) sokáig hihetetlen lesz, hogy Ő van nektek. :)

    VálaszTörlés
  2. Tina, nagyon csini vagy! Lelle azért szépen rendezkedik a pocakodban! Tényleg gyönyörű dolog a várandósság, tele félelemmel és gyönyörűséggel és olyan gyorsan megy az idő. Az övterelő lehet, hogy hasznos lesz szülés után is, van olyan kismama ismerősöm, aki az első hetekben is kényelmesebbnek érezte ezt. Szorítok, hogy szülésed is olyan szép legyen, mint a várandósságod.

    VálaszTörlés
  3. Már minden nap idejárok mi újság. Ahogy látom a plusz a hasadra ment, szerencsés vagy. Most már nincs miért izgulnod, ebből már gyerek lesz, az biztos :-)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép, csinos vagy, de mindig is sugárzó voltál /vagy. Kívánom, hogy csodálatos legyen a szulesed is, várunk nagyon a hírekkel! :)

    VálaszTörlés
  5. Hát nem tudom hol az a 14 kiló? Esküszöm a hasad sem tűnik nagynak. Az enyém nagyobb most a 35. hét közepén. Rakok majd fel este fotót.
    Nagyon drukkolok továbbra is hogy minden úgy alakuljon ahogy szeretnéd és nagyon várom a kis Lellét!!!

    VálaszTörlés
  6. Szorítok! :)
    Tényleg nincs nagy hasad, ahhoz képest amit vártam az eleje után! :)
    Pont tökéletes!!! <3

    VálaszTörlés
  7. Szia! Könnyű, gyors szülést kívánok neked! :) Kicsi Lelle, nem is tudja, hogy ismeretlenül is mennyien várnak rá :)

    VálaszTörlés
  8. Annyira kedvesek vagytok! Olyan jól esik!
    Hol a 14 kiló? A combom is megnőtt és a karom. De azt hogy hogyan? Tény, hogy a karom kètszer olyan vastag mint volt.

    VálaszTörlés
  9. Hajasbaba :-) Már most imádnivaló, pedig még nem is láttam!
    Hatalmas ölelést küldök, és bárhogyan is jöjjön a világra, éld és élvezd át minden pillanatát! <3

    VálaszTörlés
  10. Hajasbaba :-) Már most imádnivaló, pedig még nem is láttam!
    Hatalmas ölelést küldök, és bárhogyan is jöjjön a világra, éld és élvezd át minden pillanatát! <3

    VálaszTörlés
  11. :) remélem én is átélhetem egyszer ezt. Tényleg csodaszép vagy!

    VálaszTörlés
  12. Jajj de izgi!!! :-) Kivanom, hogy holnap mar babazhass... ♡
    (En 2hete voltam UH-on, a dokibacsim mar ott latta, hogy van haja a babamnak, es meg is merte :-D tobb mint 1cm volt, kivancsi leszek mekkora hajjal fog szuletni, Zsomborom szinte kopaszka volt)
    Pihenj egyet aztan szulesre fel! ;-)

    VálaszTörlés
  13. Pihenj, holnap szülés ;) elvileg 6 óra alatt kijön a hatása.nekem a 2. Fiamnál 12 órával utána is zárt voltam viszont utána beindult és 3,5 óra alatt kint volt, érlelőt követő 16 órán belül ;) hajrá Anyuci, hajrá hajasbabi Lelle!

    VálaszTörlés
  14. Nekem már ettől az aminoszkópos vizsgálattól is olyan fájdalmaim vannak, hogy épp most mondtam a Pistinek, tuti nem leszek önmagam a tényleges fájásoknál...

    VálaszTörlés
  15. Egyre izgatottabb pillanatok ezek, remélem, tudsz egy nagyot aludni az érkezése előtt. Jól áll a poci, de azért Lelle hajasbaba, nagyon várunk :-)

    VálaszTörlés
  16. Nagyon nagyon drukkolok, hogy minden simán és gyorsan menjen :) Ügyesek lesztek mindketten <3 Várom a híreket :)

    VálaszTörlés
  17. Izgulsz picit? Nekünk is van bajunk. :)

    VálaszTörlés