2015. április 14., kedd

Helyzet

2 nap a hivatalos kiírásig, a dokim szerint pedig túlhordás lesz, mint sok  elsőszülő esetében. De ne ijedjek meg, minden rendben, jól elvan odabenn Lelle.

Mit ne mondjak, mindig is féltem a túlhordástól. Anno olvastam egy csajszit akinèl tragikus lett az időhúzás. Nade ezt EL KELL FELEJTENI!!!

Mi jó kezekben vagyunk. :) Lelle nagyon sokat mozgott tegnap is, mintegy megerősítve azt amit az orvos mondott. :) Imádom!

A menetrend:
csütörtök 40+0 : uhu és vizsgálat
szombat: NST
hétfő: NST
szerda: NST  (gondolom itt valahol lesz mégegy uhu)
péntek 41+0 :kórházi becuccolás, NST
szombat : nagy valószínűséggel az indítás napja. :) Feltéve persze ha addig nem jőn magától, vagy nem indítják előbb. Báár: abszolúte remènykedem benne, hogy Lellécske burkot repeszt nemsokára. :) :) :) :)
Akárhogy is lesz: legkésőbb jövő vasárnap a karjaimban az, akire úgy varok már èvek óta! Az én Bé babám: a Lellelány! :) :)

A tegnapi NST:





14 megjegyzés:

  1. Persze, hogy nem lesz semmi gond. :) Ha megszületik a pici lány, remélem hamar fogsz minket értesíteni :) Esetleg apa nem írna ide? :)

    VálaszTörlés
  2. Nem vagyok orvos, de én úgy látom a tegnapi és az előző nst görbét összehasonlítva, hogy mintha az újabbon már nagyobb kilengések lennének. Remélem ez arra utal, hogy megy odabent a készülődés. Sűrű a menetrend és ez jelzi, hogy szem előtt tartanak. Tehát minden ok lesz és szorítok! Hajrá Lellelány!

    VálaszTörlés
  3. Elsőgyereknél 40+3-nál síkgörbét produkáltam, 40+4-nél hajnalban babáztam :)
    Szóval nem jelent semmit az, hogy neked most szinte semmi méhtevékenységed nincs :) óráról órára változhat minden/bármi odabent Lellénél :) hajráááááááááááááááááááááááá

    VálaszTörlés
  4. Túlhordás? Szerintem annyira élvezed a várandósságot, hogy el sem akarod engedni, hi-hi... :-D
    Akkor jön ez a tündér gyönyörűség, amikor jönnie kell! Bízz benne, ő tudja, hogy mi a jó kettőtöknek!
    Sok-sok-sok puszi, nagyon sokat gondolok ám Rátok! :-)

    VálaszTörlés
  5. Hu de izgis :-) En gyermekem 39+4re szuletett, elotte 2nappal mar alig mocorgott. Lellecske jol erzi magat odabent. :-)
    Olvaslak minden nap, van e vmi hir :-D
    Drukkolok! (Ma front van ;-))

    VálaszTörlés
  6. NST-k ügyében én nem sokat tudok sajnos hozzászólni, de hogy mindennap többször benézek, az tuti, mert lassacskán vagy gyorsacskán itt lesz Lelle baba:) Izgalmas nagyon, minden rendben lesz, itt vagy a finshben Te lány, olyan jó!!:)

    VálaszTörlés
  7. :) Ígérem ha történés lesz jövök azonnal. :)

    VálaszTörlés
  8. Szerintem is imád bent lenni, nade nem maradhat... Drukkolok hogy minél könnyebb szülésed legyen és nagyon várom a híreket a kis gyönyörűségről!!!

    VálaszTörlés
  9. Nagyon szorítok!!! :)
    Indítástól én rettegtem, de feleslegesen, úgyhogy én csak olyan könnyű és gyors szülést kívánok mint amiben nekem lehetett részem! <3

    VálaszTörlés
  10. Minden rendben lesz!! Az én NST-m is tokeletes volt szerda este, pentek reggel meg megszultem 😉

    VálaszTörlés
  11. :) Csajok! Èn már annyira tűkön ülööök. Ma beszèlgettem neki, hogy mondjuk most hétvégén. Esetleg. :)

    VálaszTörlés
  12. Totálisan átérzem..fiam 40+1 hetesen született,de csak azért mert az IR miatt indítani kellett...különben ki tudja meddig kuporgott volna bent a pocakban.. :) Indításkor is teljesen zárt voltam.
    Hiába mondtam én neki hogy itt kint hatalmas hely van..nyújtózkodhat meg minden..nem hatotta meg.. :)
    Kitartás és lesem továbbra is a híreket.. :D

    VálaszTörlés