2015. április 21., kedd

Csütörtökön kórház

és nem. Nem lesz szombaton indítás. :(
Csak vasárnap.
Azért mit ne mondjak, kicsit most kivagyok lelkileg. Csütörtökön délelőtt befekszem egy ctg végett, pénteken méhszáj érlelés - attól mondjuk várható hogy legalább 1 ujjnyira nyíljon az eddig még full zárt méhszájam, szombat: a nagy semmi, aznap nem csinálnak semmit és vasárnap indítják 41+3-on. Miért kell ennyit várni? Miért van az, hogy más kórházban reggel besétálsz és indítanak? Válasz van: itt ez a protokoll.
Most nagyon elkenődtem.
Persze annak örülök, hogy a kicsikém jól elvan odabenn és mozog és csütörtöktől legalább benn megfigyelnek. De akkor is. A 4 napból kettőn nem fog történni semmi, holott én már úgy szeretném.
Nos ez van ma. Tudom, hogy nem kell cirkuszkodni, meg lehetne rosszabb is, ha pl. akut befekvésen lennék már 2-3 hete. Jó lesz ez. Csak már alig várom és vasárnapot akarok. Ha befekszem jövök.

21 megjegyzés:

  1. Most már jo helyen vagy a korhazban, hidd el, hamar el fog telni az a pàr nap. Es ha akut dolog lenne, akkor meg tényleg a lehető legjobb helyen vagy. De izgi! Varom a híreket!

    VálaszTörlés
  2. Nyugi! Én mindkét fiamat túlhordtam be kellett feküdni.1. Babánál aznap este, 2. Babánál másnap este kaptam méhszáj érlelőt.0 tágulásról a tablatta felhelyezéseután 17-18 órával már a karomban volt mindkét fiú <3 Kívánom hogyneked is hasson és szombaton már megpuszilgathasd Lellét! ;)

    VálaszTörlés
  3. Divat ez a túlhordatás úgy látom.
    De hátha a Lelle is megúnja már aztán elindul magától minél közelebb a csütörtökhöz!!!

    VálaszTörlés
  4. Sajnálom. Kitartást! A barátnőm pont így járt a Szent Imrében, és én pont emiatt nem oda mentem szülni. Értem én, hogy mindent megtesznek a természetes szülés érdekében, de azért van egy határ, főleg, hogy így is császár lett nála a vége...Ettől függetlenül a babával minden a legnagyobb rendben volt, csak ő élte meg rosszul ezt a hosszú várakozást. Én így utólag örültem volna, ha túlhordom Balázst, mert a 37. héten 2650 grammal még nagyon kicsi volt. Szinte egész éjjel fent voltunk az első hónapokban, mert nagyon pici volt a gyomra és nem tudott egyszerre túl sokat enni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen. Mindenben van jó dolog is. Mostanra ott tartok, hogy nem èrdekel hány éjszaka, csak egészségesen szülessen meg!

      Törlés
  5. Nagyon drukkolok ! Kitartást már csak pár nap :)

    VálaszTörlés
  6. Jaj, de jó :) ripsz-ropsz vasárnap lesz! Ha unatkozol....közel lakom a kórházhoz ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én ugyan ki nem mehetek, de fogadhatok látogatókat. :)

      Törlés
    2. A fészen elérhető leszek. Ha tényleg unod magad. Kb. 5 percre lakom :)

      Törlés
  7. Válaszok
    1. Ti rá sem értek. Annyi lesz a program

      Törlés
    2. Nem megyünk áldásra, majd csak jövő héten. Amúgy meg Rátok mindig van időnk!!! :)

      Törlés
  8. Kitartás! Addig esetleg még több Pistiből? ;)

    VálaszTörlés
  9. Előttem mindent elmondtak , én is csak ismételni tudom :csak mint a nyulak! :)
    Hajrá Lelle, hajrá Martina! :) sokat gondolok Rátok!

    VálaszTörlés
  10. "Sok" idő van vasárnapig, hátha megindul Lellelány magától, drukkolok! :)

    VálaszTörlés