2015. április 7., kedd

:)

Ma ismét volt NST. Közöltem a dokival, hogy az alapján ahogy érzem magam, még jövő ilyenkor is 2in1 leszünk.  Na viccet félretéve a mai eredmény:


Hála az Égnek,  Lelle babám igen aktív volt.  És semmi nem számít,  (az hogy mikor, vagy hogyan születik) csak, hogy épen és egészségesen tegye azt! Úúúgy imádom!

Ma felhívtam az ajánlás útján szerzett gyerekorvost. :) Vállal. Mi több, holnap sétáljak el a Lelle receptjeiért. :) :) :) :)

Elkezdtem ma fotókönyvet szerkeszteni,  lényegében Törökországtól kezdődően a születéséig lesz dokumentálva minden de minden. A pozi tesztek, az uhuk, a pocaknövekedés, a 2 fotózás, a szobácskájának alakulása. Ha kész lesz lementem és hozzáteszem a születése napján készülteket. Ez lesz az első fotókönyve, mellyel zárjuk a várandósság időszakát. Majd nyitom a következőt, és a következőt, és a következőt... csak győzzem lementegetni róla a képeket.  :) :) Babakönyve már van, azt még a Krettyéktől kaptuk, azt is vezetem.
Annyira várjuk már! <3

4 megjegyzés:

  1. Mindeeeeen????
    Hajrá Lelle! Majd meglátod, nem lesz annyi fotókönyv, mert ahogy nő, nem lesz időd ilyen luxus dolgokra :))))

    VálaszTörlés
  2. Izgalmas! Csodaszép, könnyű szülést kívánok!! :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon lesem minden nap a blogod :)
    Hajrá ! Drukkolok !

    VálaszTörlés