2015. április 18., szombat

Itt vagyok

még nincs szülés.
Megvolt a ctg és megvizsgált az orvos. Méhszáj zárt, de már felpuhult.
Eredetileg úgy van, hogy pénteken fekszem be, szombaton érlelés és vasárnap indítás, de kiszemtelenkedtem magunknak, hogy csütörtökön már bemegyek, és így legkésőbb szombaton megindítja. :) Annyira, de annyira várom már! :)
Mindennek van jó oldala: így hogy tudom mi a végedátum - de még nyitva van, hogy mi bemegyünk előbb :) - szerdán legkésőbb nagytakarítok egy utolsót, és megyek fodrászhoz, kozmetikushoz, hogy szép legyek. :)
Ma kórház után kimentünk a Construma-ra, a Hungexpo-ra. Jó nagy túra volt bejárni.
Aztán felfedeztem - még ott a mosdóban - hogy tisztaságit is kell cserélnem sürgősen. Olyan mint amikor mensi végén barnázik az ember lánya. Gondolom a vizsgálattól lehet, mert azért azt jócskán éreztem.
Lelle folyamat mocorog, Pisti füvet nyír, Ivánka porszív, én meg mivel megint összeedtem mindent, így jól felrakom a lábam a kanapén. :) Hétfőn jövök.


11 megjegyzés:

  1. Ó, akkor már csak egy hét és a karjaidban tarthatod :) de jó!!!!

    VálaszTörlés
  2. Kiállítás, nagytakarítás, fodrász, kozmetikus betöltött 40 hetesen!!! Annyira hihetetlen, mennyire erős vagy! Én már csak vegetálok alig 34 hetesen...
    Nayon várom a további híreket.
    Nő még Lelle ilyenkor? Vagy csak élvezi a helyzetet?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Fella! :/ Neked azert baba nélkül is van elég bajod. Nehogy ezért rosszul èrezd magad.
      Nőni elvileg nő, álag 200 grammot hetente :) meg inkább mostmár "csak" helyezkedik. :)

      Törlés
  3. Ez a barnazas lehet akar tagulasi verzes is! Szerintem megszulsz te szerdaig 😜

    VálaszTörlés
  4. Szerintem aludj egyet, azt úgyis ritkán teszed mostanság :)

    VálaszTörlés
  5. Ugye be tudsz jelentkezni, ha Lelle kibújt? :)

    VálaszTörlés