2014. február 20., csütörtök

A helyzet ettől kétségbeejtőbb már nem is lehetne

Na jó, biztos lehetne, de azért ez most brutális... Tegnap óta érlelődik bennem ez a dolog, de most már nagyon elegem van.

Kicsit vonatkoztassunk el tőlem és az én eredményeimtől...Én teszem, és tettem eddig is amit tudtam/ tudok, és próbálom a lehető legjobban.

A probléma most 1/1 ben a Pisti.
Amit már korábban is írtam, baromi magas a vérnyomása. Ezt már ősz elejétől tudjuk egy otthoni vérnyomásmrésből. Egészen novemberig szépen kértem, kérleltem, hogy ennek menjen, MENJÜNK EGYÜTT utána, mert 33 évesen nem lesz jó vége a 175 ös vérnyomásoknak, legyen egy labor, egy általános kontroll, ha már én ennyit kínlódok azért, hogy gyerekünk legyen, tegyen ő is valamit. Azután már egyre idegesebb voltam, ergó, nem mindig voltam vele ez végett türelmes, és egyre nehezebben toleráltam, hogy egészen januárig kellett várni arra, hogy elmenjen a háziorvoshoz vérnyomáscsökkentőért. 

Azóta úgy áll a dolog, hogy a háziorvos elküldte őt egy ekg-ra, és általános vér, illetve vizeletvizsgálatra. Ezt megejtettük tegnap előtt... /azóta már a face-en, illetve üzenetben egy-egy embernek kipanaszkodtam magam, de most lett még egy szar a lapáton.

Kiderült ugyanis, hogy a májenzimjei az EGEKBEN vannak és a cukra is. A vizelet 3 keresztes...Az éhgyomri cukor 9,5! 
Tegnapi nap ment vissza az eredménnyel a háziorvoshoz. Azon az egy mondaton kívül hogy váltson életmódot és kapott egy gyógyszert, sok minden nem történt. Majd 3 hónap múlva kell egy kontroll vérvét...
Hát bakker! Diétáznia, legalább sétálnia, stb kellene, de én ne beszéljek, mert se belgyógyász, se diagnoszta nem vagyok szerinte.Mármint Pisti szerint.
2 hete már kivagyok. Egyrészt azon, hogy ugyan mikor szánja rá magát arra a szaros vérvételre, másrészt meg, végül kap egy ilyen szar laboreredményt és se hasi ultrahangra, se belgyógyászhoz se sehová nem küldik el. 
Ilyenformán rám nem hallgat, mivel a háziorvos nem mondta ezt, nem mondta azt, nem küldte ide-oda, ezért én ne akarjam megmondani neki, hogy mit csináljon...Könyörgöm, ne szórakozzunk már ezzel! Annyira elegem van már ebből. Az ismerőseink közt - nem mellesleg egy idősek - van, aki minden nap megküzd az életéért, mindent megtesz hogy minél jobb legyen az egészsége, mindent megtesz amit csak lehet, erre ő meg szarik rá.

Jövő hétre intéztem neki magán uhu-t, és magán belgyógyász rendelést, le is fog zajlani csütörtökön. Ezt még nem tudja. Majd ma jó nagy veszekedés árán megbékél vele. Vagy nem. 

És itt jön még egy nagy probléma:
Ugye a lombik. 
Ugye a spermiumok.
Ezek után nem hagyott nyugodni a gondolat, hogy ez mennyire kavarhat be a minőségbe. 
Felhívtam a Krizsa dokit mobilon. Elmondtam hogy mi a szitu, így egy hónappal a lombik előtt. Monológom után azt mondta, hogy ez kurva nagy probléma, és kell egy spermiogram. Anélkül nem csinál semmit. Kedden spermiogram, és szerdán, a hetek óta várt Krizsás konzimon megtudom, hogy egyáltalán el tudunk-e indulni, avagy sem.
Ha az ősztől való szájtépésem, kérlelésem után, - amikor még rengeteg idő lett volna bármit kezdeni az egészsége érdekében- , most kiderül, hogy nem kezdhetünk, és kitudja meddig parkolópályán leszünk akkor nem tudom mi lesz. Velem se, velünk sem. Kurvára belefáradtam abba, hogy én pedálozzak azért, hogy tegyen valamit az egészségéért, erőmön felül érzem ezt a kínlódást ami megy, hisz nem adhatok neki két pofont, mondván azt csinálod amit én mondok és kész... 
Kérlek Benneteket, gondoljatok Ránk, hogy a jövő heti eredmények fényében jobb híreket kapjunk mint ami most van.

16 megjegyzés:

  1. Gondolok Rátok! Sajna, nem vagyok abban az állapotban, hogy többre is futná...bocsi...
    Ölelés

    VálaszTörlés
  2. Tinám, szerinted Krizsa doki nem tudná kicsit "megijeszteni" Pistit, hogy komolyabban vegye? Ugye együtt mentek konzira hozzá? Szurkolok, hogy a spermiogram ettől még jó legyen!!!

    VálaszTörlés
  3. Jajj Poci! Köszi! Neked léleksimit küldök, ne is foglalkozz velem...
    Heniiii! Azért is megyünk magánbelgyógyászatra hogy igenis szembesüljön a tényekkel. Krizsa dokihoz most egyedül megyek. Remélem a legjobbakat...

    VálaszTörlés
  4. Én is gondolok Rátok és kívánom a legjobbakat, kezdeni fogtok és kész. Együtt haladunk majd újra.:))

    VálaszTörlés
  5. Jajj Tina, hat remeljuk nem lesz emiatt parkolopalya :( Es jol tetted hogy elintezted neki ezt a magandokis dolgot, majd kiduhingi magat legfeljebb a parod es szepen elmegy vizsgalatra. Neki mondtad hogy mit mondott Krizsa doki? Olellek es imadkozom ertetek hogy minden jol alakuljon <3

    VálaszTörlés
  6. Jaj Tina,
    Ez eleg gaz. En is valamennyire hasonlo problemaval kuzdok, vagyis az en ferjem sem vigyaz magara. O azzal jon hogy ha kerem hogy egy kicsit fogjon vissza a rengeteg husbol es edessegbol hogy azt akarom hogy ehen haljon stb.
    Egy dolog sikerult nalunk eddig. O regebben naponta 3-4 liter cola-t ivott. Elvittem egy ilyen menedzserszuresre (persze rengeteg veszekedes volt mind elotte mind utana) es ugyan nem tudom mit mondott neki ott a dokino de azota egy korty colat semi ivott egyik naprol a masikra leszokott. Persze azota megegyszer nem tudom ot elcipelni oda. Viszont en is azt javaslom hogy Krizsa dokit kerd meg hogy valahogy ijessze meg.
    Aztan talan osszeszedhetnenk az otleteket hogy kinel mi valt be a ferjenel...

    VálaszTörlés
  7. :( a pasik már csak ilyenek :( sajnálom :(

    májra szedjen Máriatövis kapszulát, kivonatot, nagyon jól méregtelenít. A 2. kisfiam CMV-vel született, tőlem kapta el még a pocakban, neki is és nekem is " jó kis" májgyulladásunk volt. Szülés után elkezdtem diétázni, a 90 naposat csináltam, annyi különbséggel hogy azért reggeliztem, nemcsak gyümölcsöt ettem délelőtt. És kb 4-5 hónap alatt totálisan normális májenzimértékeket produkáltam.

    Nagyon drukkolok nektek!

    VálaszTörlés
  8. Az én férjem sem akar sosem orvoshoz menni, de egy náthával fekszik, teát hozat magának, bele akar halni de egy 1 hónapos köhögésnél meg nem akar orvoshoz menni mert ő tudja, érted, tudja hogy nincs semmi baja. Én simán megzsarolom valamivel hogy orvoshoz menjen. Ha a szép szó nem használ akkor kénytelen vagyok. Úgy látszik ez valami genetikai kódolás a férfiakban. Jól tetted hogy intézed mögötte az orvost.

    VálaszTörlés
  9. Martina szoritok En is. De valahogy a dokikban kellene kicsit nyomatékositani, hogy mire készültök és próbálják kicsit megijeszteni. A magándokival nem tudsz beszélni.?

    VálaszTörlés
  10. Ha életmódot váltana, nem kellene lombik. Ez 1000000%. Mert a magas vérnyomás és a cukor is rontja a spermiumok minőségét. Arról nem is beszélve, ha elkezd vérnyomáscsökkentőt és cukorbetegségre való gyógyszerreket szedni, a spermiumok minősége drasztikusan romlani fog. És ha MOST azonnal nem vált életmódot, élete végéig gyógyszereken kell majd élnie!!!!

    VálaszTörlés
  11. Köszönöm mindenkinek a hozzászólást, támogatást. Ellenvetés nem lehet, megy jövő héten a befoglalt időpontokra. Tegnap már a szüleihez is átmentem, hogy lássák hányadán állunk a dolgaival...
    Megértem őt is, biztos rossz érzés lehet neki, hogy a háta mögött szervezkedem és ha az ő gondolkodásmódját átvesszük, akkor valóban piszkálom és nyúzom az orvossal...
    Már másfél hónapja szed vérnyomáscsökkentőt, és kapott az Anita által is javasolt Máriatövis tablettát. 3*2-t szed belőle egy nap. Kiborító, hogy ennyit kell pedálozni, és napokig ezen kelljen cívódni...
    Remélem - NAGYON REMÉLEM - hogy nincs gáz a spermával, sőt, mivel a Kaáliban is van spermafagyasztás, no azt én meglépném most, mert mi van ha pluszban még valami gyógyszert előír neki a belgyógyász és azt is szednie kell... Szóval ha azt mondja a Krizsa doki hogy most még oké, akkor megbeszélném vele, hogy esetleg nem-e kellene most fagyasztást csinálni... És azt is remélem, hogy a belgyógyász majd jól ráijeszt, de azt is hogy igazából NINCS NAGY BAJA. Nagyon remélem.

    VálaszTörlés
  12. Én is ugyanezzel küzdök, bár nálunk nincsenek rossz előjelek, mint Nálatok a vérnyomás. Úgy tűnik, kutya baja, de sztem még sosem volt laborban. Azért "vicces+ ez az egész, mert mi tized eredményeken küzdünk (pl. tsh), ők meg a doki közelébe sem mennek.

    VálaszTörlés
  13. Tina drága, te csak továbbra is legyél vele kitartó,mert teszed ezt érte és a közös baba érdekében is, ezt ő is tudja, csak nagyon frusztráló lehet neki. De ezt tényleg nagyon komolyan kell vennie! Ma szembe jött ez a hasonló problémákról szóló cikk egy másik fórumon, kifejezetten férfiakra vonatkozóan:
    http://www.webbeteg.hu/cikkek/cukorbetegseg/119/a-metabolikus-szindroma

    VálaszTörlés
  14. A férjed úgyis azt eszi, amit te főzöl neki, nem? Váltsatok közösen életmódot, főzz úgy, hogy igazán egészséges legyen, és jó legyen neki, kénytelen lesz enni belőle, és akkor gyógyulni is fog!
    Drukkolok!!!!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  15. Én teljeskiőrlésű lisztet használok mindenhez, olyan a kenyerem is... Valamint xilit és eritritol vam itthon. Ő nem akarja ezeket. Egyenlőre

    VálaszTörlés
  16. Martina kitartást , kívánom,hogy rendeződjön minden és kellő komolysággal álljon a dologhoz a férjed .Drukkolok !

    VálaszTörlés