2014. február 17., hétfő

Mamánál

Hétvégén hazamentem Mamámhoz vidékre.
Terv szerint - még hét elején - úgy volt, hogy Pisti is jön velem, de dolgoznia kellett.
Nagyon örültem magamnak mert hazafelé ajtótól-ajtóig, 1 óta 25 perc alatt otthon voltam Salgótarjánból. Ügyesen vezettem :)
Cuki volt a Mami, "asszongya", utánanézett a diétámnak, úgyhogy e szerint készített ebédet, többek közt palacsintát is, teljeskiőrlésű lisztből, és túró volt hozzá édesítővel. :) :) Nagyon aranyos!

Ilyen finomságosság:


  


És néhány kép a kertjéről, mert már rengeteg növényke előbújt és virágzik, Mami pedig nagyon büszke rájuk!
Hogy Nektek is szép legyen:








15 megjegyzés:

  1. Szólj, légy szi, ha legközelebb mész! Ha van kedved, nagyon szívesen látunk!
    Útba esnénk, azt hiszem :)
    Ölellek

    VálaszTörlés
  2. Jóóóó!!! Most nézem, tényleg nem vagy messze, meg a Reni sem... :) :)

    VálaszTörlés
  3. és még hozzánk is közel jártál :-) nagyon jól néz ki a pala! :-)
    Zug-Jucka

    VálaszTörlés
  4. :) így könnyűű!!! Én elárultam hol voltam :) A Zug-Juckán meg fülig ért a szám :)

    VálaszTörlés
  5. Salgótarjánban születtem, Bátonyterenyén éltem 20évig, 4éve pedig Bátony mellett, Dorogházán élünk! :)

    VálaszTörlés
  6. Aztamindenit! :) Bátonyban is voltam szombaton, csak azt már nem írtam ide :) Ott lakik a hugom /ő féltesóm apai részről/

    VálaszTörlés
  7. Ja és ez már gondolom kiderült, én is Starjánban születtem. 20 éves voltam amikor felköltöztem Pestre.

    VálaszTörlés
  8. Úgy látszik, mégsem ismerek ott mindenkit, pedig azt hittem :( :D Nahát, nagyon szupi! :) Nem is tudom, hogy találtam rád, de már régóta olvaslak. Most meg kiderül, hogy "itteni" vagy :D :)

    VálaszTörlés
  9. Martina tényleg szólhatnál ha legközelebb erre jársz!! Mellettünk mész el!:)

    VálaszTörlés
  10. Marha jó fotók! Tisztára a saját nagyimnál éreztem magam, nála is ilyen. :-)
    ETAMA

    VálaszTörlés