2014. február 13., csütörtök

:)

Az a kismama, akinek én vettem át a pozícióját, tegnap este életet adott a kislányának.
Ma reggel bejött az irodánkba a főnököm, és azt mondta, szívből kívánja, hogy szerencsét hozzon nekem az a hely ahol korábban még az anyuka ült, és reméli, mielőbb én is pocakos leszek. Nagyon-nagyon szorít! :)

Szóval azt hiszem, nem lesz gondom azzal, hogy az uhu-k végett csúsztatok, meg betegszabin leszek és hasonlók :) :)

Minden esetre február 26-án, a Krizsa dokis, receptfelírós, ultrahangos napon, ami nem mellesleg az Anyukám névnapja, én szabin leszek. Egyrészt mert nem reggel lesz a konzultáció, hanem bőven nap közben, így nagyon sokat kellene csúsztatni, valamint Anyuval a szokásos "csajoskodást"* is ekkor ejtjük meg.

És még a napocska is süt nálunk! :) :)

* e címszó alatt nagyasszonyosan kávézókban ülünk, vásárolgatunk, koktélozunk, össze-vissza pletykálunk, röhögcsélünk estig, majd mindenki megy a dolgára :)

10 megjegyzés:

  1. Az én főnököm múlt héten nagy lendülettel mesélt a kutya-baba kapcsolatról. Aztán hozzáfűzte, hogy "majd ha nektek is lesz baba... Már pedig lesz, én tudom, hogy idén sikerül..." A történethez egy kutyánk már van :) Már tényleg csak a baba hiányzik az életünkből :)

    VálaszTörlés
  2. No en meg sose talalkoztam olyan fonokkel aki igy orul ha a munkatarsa babazni keszul. Barcsak ez lenne a tobbseg.
    Jo csajozos napot nektek!!

    VálaszTörlés
  3. Megmondom őszintén Fella, nem tudom,hogy akkor is így fog -e reagálni, ha már javában megy a stimu, uhuk, és mondjuk a leszívás is hétköznap lesz... Bár tény, elengedni elenged....

    VálaszTörlés
  4. Az én főnököm nem is tud róla, hogy kezelésre járok. A vizsgálatokra el szoktam lógni...egy (fférfi) kollégám van beavatva. A többiek csak annyit tudnak, hogy szoktam kapni hormonszurikat, mert azt helyben , a munkahelyi üzemdoki adja be. El akartam mondani neki még tavaly ősszel, de sosem jöttek össze a megbeszélt időpontok....Tényleg szerencsés vagy főnök téren. A z én főnököm sok éve a barátom, remélem ő is hasonlóan reagál majd ha egyszer kitudódik....

    VálaszTörlés
  5. Ez az anyus csajos nap pedig annyira, de annyira....nem is tudom megfogalmazni, megható és szeretetteljes? De biztos Irigylésre méltó, nekem legalábbis...

    VálaszTörlés
  6. Remélem marad a hozzáállás...Anyu pedig ...hmm 19 évvel idősebb tőlem, vagyis most lesz 46 éves :) Régen a nővéremnek nézték. Ő olyan barátnő-féle is :)

    VálaszTörlés
  7. Nem tudom, miért, de bennem ma realizálódott, hogy újra rózsaszín a blogod, lehet, hogy a sugárzó tartalom miatt, pedig emlékszem, hogy az előző bejegyzések körüli szín is ez volt, de most esett le! :) Örülök, hogy jó a kedved! Amit a múltkor leírtál, milyen fázisokon megy át a lelked, nekem ugyanígy volt tavaly, szóval teljesen természetes.

    És hajrá szerencsehozó pozíció/szék! :)

    VálaszTörlés
  8. Aranyos vagy Heni! :) Köszönöm szépen! :)

    VálaszTörlés