2014. február 20., csütörtök

???

Vércukor

Saját mérések:

Éhgyomri
ébredés után 5 perccel :    5,7

Éhgyomri
követlen a vérvétel után             
ébredés után 25 perccel :  5,5                  Labor szerint:    5,3 /nincs szignifikáns eltérés....

Reggeli után 1 órával:      5,7                  

Reggeli után 2 órával:      5,4                  

                                                              Az éhgyomri inzulin is rossz: 12,9

Úgy látszik, hogy a terhesség előtti jó cukor és inzulin leleteim nem térnek vissza....
Ugye hogy vissza kellene térnem a Mercforminra?

????

Aminek örülök, hogy a 3,3-as TSH-m az 50 mikrogramm L-Thyroxintól 19 nap alatt 1,53 lett :) :)

7 megjegyzés:

  1. a cukor-inzulin dologban még mindig nem vagyok szakértő... de a pajzsmirigy eredményhez gratula!!! :)

    VálaszTörlés
  2. Martina szerintem nem rosszak az értékek. Tegnap a Forgács megint lehúzta az MM-et.

    VálaszTörlés
  3. Kísértetiesen hasonlítanak az értékeink, de az enyém rosszabbnak mondható, mert az én 60 perces cukrom jobban lesüllyedt, mint a Tiéd. Szerintem tehát nem durva az eltérés, sőt, az én laboreredményemen az állt, hogy pl. a 12-es inzulinérték még referenciatartományon belül van (igaz, ez semmit nem jelent, elég ha csak a TSH ref.tartományára és a ténylegesen jónak számító TSH-ra gondolunk).
    A gyógyszeres kezeléshez nem tudok hozzászólni, de szerintem ha nem nagyon akarsz bogyót szedni, próbálj valami más újítást alkalmazni. Pl. a mozgás terén valami plusz dolgot beiktatni, vagy nem is tudom. Én sem vagyok gyógyszerpárti, ezért most nagyon ráálltam a rendszeres mozgásra :) Ártani nem árt :)
    A hasonlító értékeinkhez meg annyit szeretnék hozzáfűzni, hogy a TSH-m legutóbb századértékre pontosan ugyanennyi volt: 1,53 :) Én is nagyon örültem neki :)

    VálaszTörlés
  4. Piros! :( Olvashattad hogy mennyi féle alternatívát szedek a vércukorra és mégis szar. Heti 3-4 szer tornázom, ettől többet nem igazán tudok tenni.... :( És a januári inzu 9 volt, csökkenést vártam nem emelkedést... :(

    VálaszTörlés
  5. Tudom, tudom és meg is értem! És azt is, hogy nem szívesen vennéd be ezt a gyógyszert. Csak próbáltam teljesen beleélni magam a helyzetedbe és esetleges alternatívát "javasolni" a gyógyszermentes megoldásra (ha egyáltalán van ilyen, nem tudom, csak remélem).

    VálaszTörlés
  6. :) tudom én Piros hogy jót akarsz :)

    VálaszTörlés
  7. Tina
    a 0 percesnek 10 alatt kell lennie a megtapadáshoz, szerintem is mercformin, nekem 1 hónap alatt sikerült rendezni, remélem neked is sikerül és végre indulhattok újra. májammal nekem is baj volt labor szerint uh-on minden rendben, máriatövis nekem is.

    VálaszTörlés