2013. november 7., csütörtök

Az első ultrahang :) 6+3 :) avagy a 100. bejegyzés :) :)

Ma vagyok 6 hetes és 3 napos várandós. Mint időközben kiderült,  3 nappal kisebb mint ahogy én számítottam, mégpedig a punkció napja miatt...vagyis, jól számolta Anetta :)
Megjártuk az Intézetet.
Pisti elé a munkahelyre 11-re mentem, de már ekkor azt hittem megzakkanok. 11.20-ra értünk oda. A félelem, izgalom, miután odaértünk sem csitult bennem, már remegtem. Aztán végre szólítottak, és bejött Pisti is. Persze ő nyugtatgatott, és ezzel még tovább növelte a felfokozott idegállapotomat...
/olyannyira, hogy mondtam még a Krizsa dokinak uhu előtt, hogy ha most gond lesz, akkor a Dunának megyek....természetesen kinevetett/
Itthon még úgy gondoltam, hogy majd jól megnézem a doki arcát miközben vizsgál, aztán az arckifejezéséből máris levonok bizonyos következtetéseket, de ott annyira papírkutya voltam, hogy csak a plafont bámultam és minden másodperc ólmos perceknek tűnt...Nem mertem a dokira nézni. Rosszul lettem, annyira ideges voltam! Úgy éreztem, hogy a szívdobogásomnak már rendesen hangja van.
Csak az járt a fejemben: Úristen! Végre valaki mondjon már valamit... Lehet, hogy még most nincs szívhang? Vagy van? Vagy mi van már? Miért nem lehet szólni mááárr???? Egyáltalán ott a baba?
Aztán végre megtört a jég! Egyszercsak megszólalt Krizsa doki:
 
Martina, itt is van, minden rendben van!! Nézzék csak!! Itt a petezsák, itt a szikhólyag, és itt a Babájuk!
 Ezzel eljött a pillanat, amire oly régóta készültünk! Láthattuk a babánkat! A mi babánkat akit már úgy vártunk!!


2,7 mm :) :) Az én kis-nagy culám!! A doki dícsérte, mosolygott, én meg nagyon-nagyon néztem a monitort mert mutatták a szívpulzálást, de nem tudtam hirtelen, hogy hová is kell nézni... :)

/Egyébként majdnem elfelejtettem leírni azt a mondatot, amitől még most is könnybe lábad a szemem: A doki azt mondta:  Martina, és most nézze meg a kisbabája szívverését!! /

Aztán végre láttam. Nem ver még olyan gyorsan, mivel még picike, de azt mondta a doki, hogy ennyi idősre ez nagyon-nagyon szupi!! No onnantól kezdve a párbeszéd a doki és én köztem:

"Akkor él a babám?!"
"Igen, él a babája!"
"Jajjistenem él a babánk!!"
"Igen, él a babájuk!!" - de itt már nevettek a Pistivel és a nővérrel :)  
"Akkor él a babánk!!"
 
Számomra ez életem, eddigi legszebb napja!!!!!!!!!!!!
Szép volt az esküvőnk is, de ez, hogy bennem van egy pici élet, ez mindent felülmúl! Továbbá elkapott az a bizonyos már sosem leszek/leszünk "egyedül"/"magunk" érzés!!
 
Nem győztünk köszönetet mondani mindenkinek. Ja és nem győztem ölelgetni Krizsa dokit, :) <3 aki cukorborsó királyfi volt! És ő is nagyon boldog. Tényleg látszott rajta, hogy örül Nekünk, örül Kisbabának! Azért nagy nehezen abbahagytam az ölelgetését, gondoltam hagyok belőle másoknak is. Úgy szeretek mindenkit! Kisbabát, a szervrendszereimet, a Pistit, a Krizsa dokit, Titeket!! :) :) <3 <3

A Kaáliba már nem kell többet menni. Kaptam egy papírt, amivel mehetek a nőgyógyászomhoz terhesgondozásra. Két hét múlva javasolt a következő ultrahang. Mondtam a dokinak, hogy egyrészt ez szuper, másrészt meg szomorú, hogy nem látom őt. Remélem ha a következő babáért megyünk, akkor csodával határos módon még ott lesz, és nem megy addig el máshová :)

Ma már elmondtuk Anyuéknak, akik alig hitték el. Elmondtam a nagyimnak :) és majd este megyünk át a Pisti szüleihez /ami azért lesz vicces mert sógornőm tegnap szült, szóval tegnaptól nagyszülők :) /
 
ANNYIRA DE ANNYIRA BOLDOGOK VAGYUNK!! BABÁNK LESZ!!
Akkora szeretet, meg boldogságáradat van bennem, hogy elmondani nem lehet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
KISMAMA VAGYOK!!
 
Lányok! Mindenkinek ilyen fantasztikus csodát kívánok, és legalább ilyen - szinte megfogalmazhatatlan - túlcsordult szivet-lelket kívánok mint ami most Nekünk van!!

31 megjegyzés:

  1. :) :) :) örülök, nagyon!!!!!!

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok itt is!!!! Síroooook (persze örömömben). Olyan szépen leírtad!

    VálaszTörlés
  3. Hat nekem is tulcsordult, olyan csodasan irtal es szinte erzem morzsait ennek az erzesnek, es, hogy milyen lesz majd nekunk :) Nagyon boldog vagyok, hogy sikerult. Puszi

    VálaszTörlés
  4. Jaj na végre, már órák óta frissítgetek, teljes izgalomba voltam, hogy mikor jössz már végre??? Face-n meg nem mertem írni, hogy mivanmár, nem akartam zaklató lenni, de már úúgy vártalak. És úúgy örülök!
    Nagyon nagyon gratulálok, csak így tovább ügyesen!!!!
    <3

    VálaszTörlés
  5. Grateszkó, Tina, grateszkóóóó! :)

    VálaszTörlés
  6. Üdv a kismamák klubjában Martina!:)))))

    VálaszTörlés
  7. Jaj, de jó, jaj, de jó, jaj, de jó! Tőlem most csak ennyi... :)

    VálaszTörlés
  8. Hatalmas gratula !!! Nagyon nagyon örülök !!! :)))

    VálaszTörlés
  9. Elképzeltem, ahogy megöleled a cukorborsó dokinkat :))) gratula Tina, megérdemlitek ezt a nagy örömöt!!! puszi!

    VálaszTörlés
  10. De jó!!! Gratulálok, Martina!!! :)) Olyan szépen írtad le az érzéseid, úgy örülök neked! :)))

    VálaszTörlés
  11. Köszönöm szépen lányok! Mindenkinek a kedves szavakat!!

    VálaszTörlés
  12. Gratulálok! :) welcome in the club :)

    VálaszTörlés
  13. Gratulalok nektek :) jajjjj annyira orulok, es olyan jo olvasni :) teljesen beleeltem magam :D <3

    VálaszTörlés
  14. Kedves Martina! ismeretlenül is szívből gratulálok és veled örülök. Könnyezve olvastam a soraidat, és minden érzésed átélem, mert rengeteg lombik után most 8 hét 1 napos pocaklakós vagyok lombikbabánkkal. 6 hét 3 naposan hallhattuk először a szívhangot, mely a legcsodálatosabb mi a földön létezik! Boldog szép babavárást kívánok neked:) egy lombikos sorstárs

    VálaszTörlés
  15. ÓÓÓÓ hát akkor én is gratulálok Nektek és szintén boldogságos babavárást kívánok!! Mi nem hallhattuk a szívhangot majd sztem két hét múlva, de az is felemelő volt hogy láttuk. :) :)

    VálaszTörlés
  16. És így utólag: nem akartam senkit megsiratni, csak leírtam a gondolataim :)

    VálaszTörlés
  17. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  18. gratulálok nektek :) boldog babavárást kívánok.

    VálaszTörlés
  19. Ismeretlenül is gratulálok! :)) Nagyon boldog babavárást kívánok!
    Üdv.
    Erika

    VálaszTörlés
  20. Gratulálok! :) Olyan szárnyalva, boldogan írtál! Veled örülök! :)

    VálaszTörlés
  21. Szia.
    Szorgalmas olvasod vagyok,és így ismeretlenül is teljes szívemből gratulálok. Könnyeket csaltál a szemembe. :)
    Mi most kezdjük majd az első stimulálást,remélem hamarosan én is ilyen szuper és boldog bejegyzéssel jöhetek mint te.

    VálaszTörlés
  22. Nagyon köszönöm a soraitokat ! És ahogy írtam, mindenkinek hasonló nagy élményeket kívánok!!

    VálaszTörlés
  23. Szép a reggel! Hiába tudtam az eredményt, most itt olvasva azért lecsordultak a könnycseppek :) Tündérbogár a baba a képen :)
    GRATULÁLOK!!! :)

    VálaszTörlés
  24. Nagyon jó volt Drága olvasni a bejegyzésed :)
    Tényleg csodálatos dolog ha az ember kisbabát vár!Jó egészséget Nektek!

    VálaszTörlés
  25. Gratulálok !! Nagyon örülök hogy minden rendben veletek. :)

    VálaszTörlés