2013. november 21., csütörtök

Egy hónapnyi várandósság

2 mm-t nőtt a Kisbaba egy hét alatt. Már nem dobog a szíve. A petezsák is kisebb lett. Elment... Aki vizsgált azt mondta, hogy műszeres befejezés, a saját nődokim meg azt, hogy ma hagyjak abba mindent és had intézze a természet. Kijelöltük a jövő csütörtököt, ha addig nem jön meg akkor utána megcsinálja. Beszéltem a Krizsa dokival is. Azt mondta hogy szerinte is maradjon ez a humánusabb megoldás...
 
Egy hónapnyi várandósság jutott Nekünk... Ennyire nagy fájdalmat még nem éreztem soha... Még soha! Most azt hiszem ennyit tudtam írni.

19 megjegyzés:

  1. Martina... :(((( egy héttel azután, hogy a mi babánk is angyalka lett... Ennél nagyobb fájdalom nem érhet egy édesanyát. Szívből sajnálom!!!!

    VálaszTörlés
  2. Martina, elmondhatatlanul sajnálom :-((((((((:-((((((((((((

    VálaszTörlés
  3. Szívből sajnálom Tina! :(((( A természet had intézze, ha a dokid megengedte. nagyon nem könnyű most, tudom :(((( Ölellek!

    VálaszTörlés
  4. Annyira sajnálom.Tudom,hogy hülyén fog hangzani,amit írok,de légy kitartó!!! Nem akarom én is csak rontani a kedveden,ezért inkább bíztatnálak,mintsem még jobban a szomorúságba taszítsalak. Tudom miről beszélek,annyi különbség van közöttünk,hogy nekünk egy 15 hetes beteg baba élete felett kellett döntenünk,akit mindennél jobban vártunk! Fél évig nem tértem magamhoz... Megmutattad,hogy igenis sikerülhet!! A természet nagy mágus és valóban tudja a dolgát,az okot,hogy mi történt senki nem tudja,csak ő. Ne keseredj nagyon el kérlek,tekints inkább előre és készítsd fel magadat és a tested egy következő ,problémamentes várandósságra. A lélek-ha nagyon magadba zuhansz,megbetegíti a testet.Ne engedj ennek!Erős vagy és az egyik legcsodálatosabb ember a földön ott van melletted, a Férjed. Bízz magatokban és Istenben.Hidd el,Ő mindig tudja mit miért tesz. Sok puszi és ölelés egy olvasódtól.

    VálaszTörlés
  5. :( pedig annyira drukkoltam nektek... nem is tudok mit írni. kitartást nektek! :(

    VálaszTörlés
  6. Martina, mélyen együtt érzek veled :((((((. Ölellek.

    VálaszTörlés
  7. Martina, nem találok szavakat a fájdalomtól:( Veled vagyok lélekben!

    VálaszTörlés
  8. Draga! Olyan jo, hogy ratalaltam a blogodra es nyomon kovethetlek. En most tertem magamhoz a zokogasbol es csak azt kerdezgetem, hogy ha adja, miert veszi el? Ateltem, raadasul ketszer es ahogy olvaslak, hasogatja minden szo a szivemet. Rengeteg erot es kitartast kivanok Nektek!!!!

    VálaszTörlés
  9. Neked sem tudok semmit mondani, csak azt, hogy bármilyen korai, előre nézz, mert máshová nem lehet... meg hogy bárcsak sose tudtad volna meg, hogy milyen érzés ez a szemellenzős vegetálás... :(

    VálaszTörlés
  10. Martina drága, rettenetesen sajnálom! :( Nagyon drukkoltam és bíztam bennetek. Nagyon nagyon nehéz most, de idézek Tőled pár sort:
    "Én nekem még semmi ilyen nem volt!!! Életembe csak akkor láttam két csíkos tesztet amikor a tüszőrepi szuri után direkt kiptóbáltam másnap reggel. - az ugye tele van hcg-vel és naná hogy két csík lett - de ezt csak úgy magamnak.
    De az hogy a nagy ürességen kívül valamit produkáljak olyan még nem volt... Tehát ha van csík ott már van baba, vagy legalábbis a testünk megmutatta hogy igenis ez a nő teherbe tud esni!!!"
    És ez a fontos, nagyon! Teherbe tudsz esni! Ez a babácska biztosan beteg volt, legtöbb esetben emiatt nem fejlődnek tovább, az én orvosom ezt mondta. De újra sikerül, mert képes rá a szervezeted, most megmutatta, és akkor majd egy egészséges kisbaba fog fejlődni benned. Most jön egy nehéz időszak, és ne is akarj jól lenni, gyászold meg a babád, engedj a fájdalomnak, sírásnak, de utána talpra kell állni és menni tovább, mert igenis van értelme és sikerülni fog.
    Ölellek nagyon, ha beszélgetnél vagy bármi tudod hol találsz!

    VálaszTörlés
  11. Tiszta szívemből sajnálom.
    Nem lehet ehhez bármit mondani,itt nem segítenek sem a szavak,se semmi. :(

    VálaszTörlés
  12. Martina!
    Nem tudom miert jatszik veled (velunk) a sors, de van tovabb.
    En mult honapban vesztettem el a szinten 7 hetes Kisbabamat (utolso sajat sejtes lombikbol).
    Tudod mi ad erot a folytatashoz? Az ilyen blogok mint a tied. A te kedves, nyilt, lelkes hangvetelu bejegyzeseid.
    Hiszek benne hogy nemsokara az egeszseges terhessegedet kovethetem vegig!
    Olellek,
    Ella.

    VálaszTörlés
  13. Tiszta szívemből sajnálom Martina. :((( :'( Kitartást kívánok! Ölellek..

    VálaszTörlés
  14. Martina, sajnalom nagyon draga :( nem tudok mit mondani, csak annyit hogy gondolok Rad nagyon sokat, es tiszta szivbol kivanom hogy mikor eljon az ideje meglasd a kiutat. Olellek ...

    VálaszTörlés
  15. Nagyon-nagyon köszönök minden egyes sort Tőletek! Jól esik! Tegnap este meggyújtottam egy gyertyát, aztán elolvasgattam amit írtatok.
    Tudom, hogy jobb így, mint később. Irtózatos belegondolni hogy valaki babájáról kiderül, hogy beteg és ezért kell megszakítani a terhességet... Részvétem érte! És Krettynek, Pirosnak, Ellának és Heninek is! Meg mindenkinek aki végigjárta már ezt a poklot.
    És Csincsike! Tudom hogy előre kell nézni! Fogok is megígérem!! Tegnap ahogy olvastam azt az idézetet magamtól, elkapott a röhögés kínomban, hogy hogy fenébe írhattam én ilyen faszságot. Aztán rájöttem, hogy végül is igaz, és tényleg képes vagyok... Szóval köszönöm Mindnyájatoknak!!

    VálaszTörlés
  16. Most olvasom csak.. sajnálom, ölellek . De elindult, és legközelebb már minden rendben lesz!

    VálaszTörlés