2013. november 11., hétfő

És ez van most...

Ott tartottunk, hogy megnézték csütörtökön 6+3-on a babát. Láttuk a szívdobogását. És meg is mérték 2,6-2,7 mm.
Aztán egy-két blogot olvasgatva rájöttem, hogy ennyi idősen mindenkinek nagyobb volt a babája. No de nem baj, majd megnő. Azt is olvastam, hogy ennyire pici korban egy-két nap alatt is nagyon sokat tudnak nőni. Pont azt beszéltük ma a Pistivel hogy már tutttti sokkal nagyobb,  és mekkora lesz majd mire újabb uhu-ra kell menni...
 
Ma elmentem "sajátnőgyógyászhoz". Pusztán csak azért, hogy végre én is meglobogtathassam a papírom és bejelentkezzek jövő csütörtökre egy ultrahangra.
 
Nézegette a doki a papírt, melyen a méretek és az elbocsátó szép üzenet van, én meg ekkor egyetlen kérdéssel elindítottam valamit, valami nemistudommit, pusztán egy ártatlan kérdéssel, ami a mai napot egy csapásra életem legbizonytalanabb és egyik legsírósabb napjává változtatta és jelenleg nem tudom, hogy hét közepéig, hogy telik el az idő.
Ugyanis a doki nézte a papírt, örült, és én abban a pillanatban megkérdeztem hogy nem kicsi a korához a 2,7 mm? Azt mondta, hogy 6+3 - on okés, meg már azóta úgyis nőtt, de majd a jövő heti ultrahangon kiderül. Mondtam, aha csak én eddig mindig nagyobbakról olvastam... Erre azt mondta, hogy nem kell az internetnek hinni, szépen nyugodtan kell lenni, hisz ezek a picúrok napról napra úgyis nőnek... És aztán elhangzott az, amitől most megint 10 cm-el a föld fölött lehetnék de nem vagyok: 
"Tudja mit? Megnézzük és megnyugszik." Mondom, ha ez nem baj a babónak akkor oké. Azt mondta, hogy az jobban baj, ha agyalok feleslegesen.
 
Aztán jött a hidegzuhany: Nagyon ne ijedjek meg, de a baba ugyanakkora mint csütörtökön volt, és ő egyáltalán nem lát szívműködést...
 
Szóval nem, nem nőtt. Egyáltalán nem nőtt. És ha még a szívpulzáláson nem is akadok fenn - mert azt valóban uhu gépe válogattja ilyen csöppnél, de nem nőtt a baba!!!! :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
 
Most mindenki mondhatja hogy megnő meg még nőhet, de ennyire kicsinél már legalább 1, 1,5 mmes növekedésnek kellene lennie... Ezt a doki is mondta. De azt is hogy persze, ne temessem el magam és jövő hétfőn vár és akkor meglátjuk hogy mi lesz...
 
Aztán most értem haza. Közben azon kattogott az agyam hogy hétvégén ittalvósvendégek jönnek, akiknek mi szerveztünk programot. Szóval nem akarom a hétvégét is bizonytalanságban tölteni.
Csütörtökön 11.40-re megyek a Magzati Diagnosztikai Központba. Hátha ha csak tényleg, nemistudom, hátha nő.
 
:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
 

25 megjegyzés:

  1. neee.... nyugi!!! +++++++++++++++++ drukkolok!
    Jucka

    VálaszTörlés
  2. Tuti, hogy csak annyi van, hogy éppen ő is pont akkorának mérte. Tudod, hogy mennyit fogsz még a terhességen agyalni, na meg akkor ha megszületik.... :D Drukkolok nagyon.
    Zugolvasó Rena

    VálaszTörlés
  3. Jajjjj neee!!! Hátha csak rossz a uhu gép, hátha csak nem jól látta ! Nagyon drukkolok!!!!

    VálaszTörlés
  4. Jajjj Martina!!!! Remélem minden OK lesz!!!!!

    VálaszTörlés
  5. Szia! Így ismeretlenül annyi, hogy nekem a 12.hétig mindig kisebbet mértek, totál kivoltam rajta! Azóta mindig 3 nappal nagyobb!
    Sőt az uh gépek sem egyformák!!!
    Nyugi!!!!

    VálaszTörlés
  6. Jajj, Martinam! Nagyon remelem, hogy Csutortokkon megnyugszol. A fenebe is nem lehet baj!!!!

    VálaszTörlés
  7. Csütörtökig veled vagyunk NAGYON!!!!!

    VálaszTörlés
  8. Hát nem tudom, hogy ilyen piciknél mennyire igaz, de még az én immáron óriásmagzatomnál is simán volt olyan, hogy csökkenőleg tértek el a milliméterek egy későbbi időpontban, nem is kevéssel; és mivel ugyanazzal a kézi módszerrel és ugyanazzal az UH-készülékkel mérik őket is, mint a nagyobbakat, gondolom ugyanúgy működik...
    Most képzeld el, hogy ez a mérés micsoda: a doki manuálisan kijelöl egy pontot a képernyőn, amit kinevez A-nak és az embrió "kezdetének", aztán ahol a "végét" véli látni, ott kinevez egy B-ét, és szintén egy kattintással kijelöli - és a kettő közötti szakasz a te babád. Szóval elég esetleges az egész, Kissmajom feje egyszer 3 millimétert "összement" három nap alatt, a te Nyünyütöd meg összesen ekkora, szóval nem lenne nagy csoda, ha félremérték volna kissé...
    Hatalmas drukk!

    VálaszTörlés
  9. Nem tudom lányok. :'( :'( Össze vagyok szomorodva :'( :'( Az a baj hogy a petezsák se lett sokkal nagyobb... 1,06 ból lett 1,1 :'( :'( És a héten még a Krizsadoki is szabin van :'( :'( :'( :'(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Martina, nem tudsz mást tenni, csak bízni, és elmondani Neki, mennyire szeretitek és várjátok! Az UH is csak kb-re mér, 2-3 mm simán benne van a szórásban

      Törlés
  10. Minden rendben lesz, szurkolok Nektek!

    VálaszTörlés
  11. Estnek igaza van, ezek a manuális kijelölések plusz a totál különböző pontosságú UH gépek nem exaktak! Pláne ilyen korai szakaszban. És nem csökkent a még így lemért mérete Martina, ami jó, ha gond lenne, rohamosan zsugorodna. Nyuuuuugi!

    VálaszTörlés
  12. Drága Martina, kitartás! Nagyon-nagyon drukkolok Neked! Puszi!

    VálaszTörlés
  13. Jól eltűnt, amit tegnap írtam - de kb azt taglaltam, mint Est. Nyugi, ez kézi mérés, minden orvos máshogy mér, minden gép más.. még ugyanazon orvos két egymás után mérése sem azonos, nemhogy másé máshol. Ráadásul nagyon nagy különbségek vannak a gépekben,a felbontásukban, egy sima nődoki gépe lófütty az igaz profi AR-es helyeken levőkhöz képest. Szóval nyugi, az MDK-ban jó gép van, biztosan látszani fog a szívcsőpulzálás!!!

    VálaszTörlés
  14. Martina
    nyugi a baba mindent érez úgyhogy nyugodt anyuci kell neki .... én nagyon drukkolok nektek, és csak azt tudom mondani mint a többiek, nekem is ez volt h egyik kisebbet mért mint a másik, a BMC-ben is más gép volt meg az uzsokiban is, a meddőségikben sokkal prifbb és jobb gépek vannak mint máshol. tesómat is beküldték a soté-ra mert nem tudták rendesen megmérni magánrendelőbe a gyerekét múlt héten és minden oké volt vele.
    szóval nyugi veled vagyunk és szoritunk továbbra is nektek.

    VálaszTörlés
  15. Ez nem történhet meg!!!!
    Ugyanazt tudom mondani, hogy minden gép más, minden doki más, ki hova húzza a vonalat.
    Rettentően, nagyon nagyon, tiszta szívből drukkolok, hogy minden a legnagyobb rendben legyen.
    Próbálj nyugodt lenni, de tudom, hogy úgysem tudsz.
    Nagy nagy ölelés!

    VálaszTörlés
  16. Nagyon szoritok! Nalam is volt, hogy 18 hetesen sokkal kisebbnek mertek a baba fejet,mint ket hettel elötte, en is ketsegbe estem, hogy nagy baj van, de csak pontatlan volt az orvos.

    VálaszTörlés
  17. Remélem! Remélem! Remélem! Remélem!!

    VálaszTörlés
  18. Így ismeretlenül csak annyit tudnék mondani hogy 7 hetesen nekem még nem látták a magzatot és szívhangot sem. Lehet bármi az ok, UH gép, rossz mérés, meg ebben a pici méretben nem is lehet annyira pontosan se látni se mérni. Drukkolok!

    VálaszTörlés
  19. Köszönöm Turchi és köszi mindenki!!!

    VálaszTörlés
  20. Drukkolok nagyon! Hidd el, minden rendben lesz! Csak pozitívan, ahogy eddig! :)

    VálaszTörlés
  21. Rendben kell lennie, nem lehet másképp!

    VálaszTörlés