2013. november 26., kedd

Életem legszomorúbb bejegyzése...

Elvesztettem a Kisnyünyütöm!! :( :(
Nagyon-nagyon fáj, mérhetetlenül bánatos vagyok. Ez életem tragédiája.
 
A reggeli ultrahang képe míg élek bennem lesz. Tisztán, világosan, élesen. Kisbaba már bele volt simulva a petezsák falába, mérni sem igazán lehetett... Azért még megnézte ezzel a színkódos valamivel az orvos. Magyarán, ahol piros az ultrahangon a kép, ott pulzálás van. Az én részeimnél  volt, de a babára akárhogy közelített semmi nem látszódott... Azt sem fogom elfejelteni míg élek, hogy a legeslegelső ultrahangnál folyton azt kérdezgettem, hogy ugye él a Kisbabám? Most meg azt, hogy ugye már nem él, és nem fog érezni semmit ebből a borzalomból?.... :( :(
Megkaptam a tágítót. Kicsit aggódtam, hogy mikor kell ennek hatni - mármint olyan mensis fájás kell - mivel nyílik a méhszáj. Negyed óra múlva már éreztem. Aztán elkezdett ömleni belőlem a vér... És olyan fájdalmaim lettek, hogy csak görnyedve tudtam sétálgatni a folyosón. Ekkora fájdalom a HSG-m óta nem volt. Iszonyat volt. A doki is ledöbbent hogy elkezdtem vérezni, de azt mondta azért, mivel a méh is már szeretett volna megkönnyebbülni, és mihamarabb túlesni ezen. Tulajdonképp csak ez a löket kellett neki. Tehát elkezdődött a spontán vetélés.
A műtétre 12.20-kor hívtak,  a doki elém jött, vigasztalt, és simizte a lábam amíg elaludtam. Ahogy felfeküdtem sírdogáltam. Nagyon rendesek voltak. Együttérzőek.
Kábán ébredtem 14.30 kor. Van egy halvány emlékem a dokiról, mivel bejött hozzám. Elmondta, hogy minden rendben volt, és egyszerűen ment minden... Két hét múlva kontroll nála. A fájdalom maradt műtét után is, azt hittem elpusztulok a görcsöléstől, így kibotorkáltam fájdalomcsillapítóért.
A műtét után nem sírtam, ám rengeteg babasírást lehetett hallani. Egyik vagy 20 percig nyomta megállás nélkül. Sok történetet olvastam, hogy másnak ilyen helyzetben ezt milyen szívfájdító volt hallani, látni a kismamákat, stb. Furcsa, de én abszolút közönyt éreztem. Ordít? Ordít. És? Nem az enyém. Inenntől nem érdekel. Nem volt szívfacsaró, amolyan semmilyen. Azt viszont már most tudom, hogy pokol lesz a karácsony, mivel együtt lesz a sógornőmékkel, akiknek most született a gyerek. Én most abszolút azt érzem, hogy egy ideig hallani sem akarok senkiéről, de bunkó nem leszek, ellenben próbálom minimalizálni a találkozásokat. Képtelen vagyok örülni és tündibündizni, amikor az én várva-várt Kisbabám elment tőlem... Most már sírok megint.
 
Elment, nincs már velem, de sosem felejtek. Remélem a Jóistenke, és mindenki aki ott fenn van vigyáz rá, és egy nap találkozhatok vele...
Sosem felejtem el és sok mindenről az eszembe fog jutni...
 
Ettől kezdve minden októberi meleg napsütés az Övé, hisz ekkor sétálgattam vele az utcában a hasam simogatva, mondogatva neki, hogy ágyazódj be Babám, maradj Anyával... És miután már tudtam, hogy valóban velem van, akkor is csodás idő volt. Szinte végig napoztattam magunkat és földöntúli boldogságot éreztem.
Ellenben tegnap, az első szállingózó hópelyhek napján lett kimondva végérvényesen, hogy itt a vége és ne tovább. Így számomra az első havazás nem fog sok örömet okozni.
 
Mint eddig minden nap, ma is gyújtottunk gyertyát. Teszek egyet ide is... :'( :'(
 
 
 
Nagyon szeretlek  Drága Kisbabám! És soha nem felejtelek el! Akárhogy is lesz, mindig Te maradsz az első Kicsi Babám!! Ég Veled Édesem! Vigyázzanak Rád a mennyországban!! Köszönöm, hogy az Anyukád lehettem! Tiszta szívemből SZERETLEK!!

18 megjegyzés:

  1. Veled együtt sîrok Martina! ;(

    VálaszTörlés
  2. Nagyon megható ,veled sírok :(((

    VálaszTörlés
  3. Borzasztóan sajnálom, amit át kell élned. Hónapok óta olvaslak téged és a lányokat: azóta, hogy májusban én is elvesztettem a babám. Kivételes és különleges ember vagy a legjobbakat kívánom meked!
    Juci

    VálaszTörlés
  4. Nagyon köszönöm hogy ennyien gondoltok Rám! Annyira jól esik!!!!!!!

    VálaszTörlés
  5. Sajnálom Martina, sokat gondoltam ma rád! jó, hogy túl vagy rajta, hogy minél hamarabb regenerálódhass. Puszi, pihengess!

    VálaszTörlés
  6. Szia Martina,
    Hamarosan konnyebb lesz Neked bizom benne. Nagyon intenziven elted meg ezt, felnezek Rad hogy ennyire hittel a Kisbabadban. Tudod en abban hiszek (vagyis azzal vigasztalom magam) hogy mindenkinek van 1-2 (vagy talan egyeseknek 15) kis "lelek gyereke" aki szeretne eljonni csak nem biztos hogy (konnyen) talal maganak testet (egeszseges testet). De elobb-utobb csak megtalalja es akkor el tud jonni. Kepzeld a ferjem Anyukaja 3X szult halott (vagy csak napokig elo) kisbabat mire a ferjem megszuletett.
    Kivanom hogy felepulj minel gyorsabban, de ne siesd el. Ami faj azt meg kell elni, ki kell varni.
    Olellek,
    Ella.

    VálaszTörlés
  7. Draga Martina, oszinten sajnalom :( Kivanom hogy mielobb enyhuljon a fajdalom...... oleles (mást nem tudok mondani sajnos, ilyenkor nem lehet okosat mondani ) <3

    VálaszTörlés
  8. Drága Martina, egész nap Rád gondoltam, osztozok a fájdalmadban.
    Csodálatosan írdod le az érzéseidet, azt hiszem ezzel is könnyebb lesz egy kicsit átvészelni ezt az időszakot.

    VálaszTörlés
  9. Nagyon szépen köszönöm a soraitokat! Sokat jelent. Nagyon.

    VálaszTörlés
  10. Nem bírtam megállni sírás nélkül...

    VálaszTörlés
  11. Nagyon sajnálom drága! Nagyon jól teszed amit teszel, kell a gyász, nem lehet csak úgy elengedni.
    Tudom most még nehéz előre nézni, de napról napra könnyebb és jobb lesz, és majd a következő Kisnyünyüt elfeledteti ezt a rémálmot.
    Így lesz!!!
    Ölellek!

    VálaszTörlés
  12. Szia Martina! Egy zugolvasód vagyok, olvastam amikor végre sikerült és összejött a baba. Mérhetetlenül sajnálom, hogy ez történt és tudom milyen nehéz most neked. Azért írom, hogy tudom, mert én egy hónapja vesztettem el lombikos ikerbabáimat a 19. héten. Nekem is még mindig nagyon fáj és ezt nem lehet kitörölni és túllépni rajta. Mindig ott lesz veled és a szívedben őrizni fogod az emlékét! Sírj nyugodtan, amikor kell, mert ez valamivel könnyít a lelkeden és nyugodtan gyászolj is, mert ez is fontos. Írhatnák közhelyeket, hogy az idő majd mindent megold, ez biztosan így is van. Most nagyon nehéz, de egy idő után Te is fel fogsz állni és mész tovább az úton, mert nem hagyod annyiban, hogy lehessen babád. De most ebben az élethelyzetben vagy és a gyászt meg kell élned. Sok erőt küldök neked és remélem nem bántottalak meg a soraimmal!! Üdv. Andi

    VálaszTörlés
  13. Martina :-(:-(:-(:-( Sokat gondolok Rád. Ölelés.

    VálaszTörlés
  14. Úristen Andi! Részvétem! Kitartást Neked is!! :( :(

    VálaszTörlés
  15. Folynak a könnyeim... Borzasztó lehetett!

    VálaszTörlés
  16. Drága Martina!

    Őszintén sajnálom, ami Kisbabáddal és Veled történt. Sajnos én is tudom, ez kimondhatatlan fájdalom....(33 hetesen vesztettem el iker Kislányomat)
    Jól írtad, mindig Ő marad, a Te első Kisbabád, Angyalka lett, de segíteni fog Nektek odafentről, h ismét Anyukája lehess egy kis Manónak! Ölellek!

    VálaszTörlés
  17. Nagyon , nagyon sajnálom ami történt. Kívánom soha többet ne kelljen ezt átélned. Nem könnyű innen felállni, idő kell. Sok sok év távlatából az összes elveszített babám még mindig a szívemben van, sokat gondolok rájuk, bármi történjen ez mindig így is fog maradni. Sok sok erőt és kitartást neked...

    VálaszTörlés