2013. november 10., vasárnap

Bejelentés :)

Az ultrahang után meglátogattuk mindazokat, akik még nem tudtak a 4. lombik akciónkról :)

Kisbabának mindkét szülőpár és a Mami is nagyon-nagyon örült :)

Először Anyáékhoz mentünk.
Írtam korábban, hogy előző nap született a sógornóm kisfia, így az a kép is nálunk volt - telefonban - amit a kórházban csináltunk a babáról. Anyuék körülállták a telefont, majd Pisti mutatta és kommentálta a babafotót:
"Itt van Anyuék unokája..." majd előrántotta az uh képünket....
"Ő meg itt a Ti unokátok" Anyu először azt hitte, hogy nagyon durván átverjük. Aztán úgy kellett bizonygatni, hogy hát az én nevem van az uh fotón :) Majd végül tudatosodott benne és alig tudtak szóhoz jutni :) Nem is sírt, - pedig mindig szokott -, annyira lesokkolódott :) Hozzátartozik hogy kb 2-3 hete kérdezgette már tőlem, hol tartunk a Kaáliban, mikor lesz már beültetés, mit mond a doki, "mikormárvalami". Én meg kitérő válaszokat adtam... /piszkoshazudóslány/

Este átmentünk Pisti szüleihez. Ott ugyanez a verzió volt a babaképpel.
"Itt az unokátok"
"Itt pedig a másik unokátok" Pisti apukája nem tudott szólni úgy örült, és - ha nem látom nem hiszem el - toporzékolt :)
Aztán felhívták Anyáékat és együtt örömködtek. Meg másnap is hívták egymást, hogy ki, hogy tudott aludni a hírtől... :) :)

Maminak meg úgy mondtam el, hogy elővetettem vele egy vonalzót, hogy nézze meg rajta mennyi a 2,7 mm :) Sírt nagyon ! :)

6 megjegyzés:

  1. :) :) de jó látni a sok smiley-t :)

    VálaszTörlés
  2. De Edesek! Jo otlet volt ez a fotos dolog. Anyukad keeesz, emlekszem, ahogy meselted, hogy hivogat, pedig nem szokott stb ;)

    VálaszTörlés
  3. Te ügyesebb vagy mint én, én nagyon elhúztam a bejelentést :)

    VálaszTörlés
  4. :) muszáj volt már elmondani Nekik. Jobb így Nekünk is.
    És Eszter! Hát utána nem győzte Anyu mondani: igen, én tudtam hogy valami van,... :)

    VálaszTörlés