2013. november 30., szombat

Álmok

Mostanában 3 dologról álmodom.
Az egyik a szex. Azt hiszem, nagyon nem kell magyarázni miért...
Ezzel régóta álmodom, de ezek az álmok most ritkábbak. Mondjuk a műtét után még egy darabig álmodozhatom.
A másik kettő november utolsó hetétől van jelen. Ezen a héten folyamatosan velük álmodtam. Az egyik a Kisbaba,- többnyire ultrahanggal álmodom - , a másik a Krizsa doki.
Nem tudom, hogy a nyugtatónak van-e köze ehhez, de ha a Babáról és Krizsáról álmodok, van legalább 2-3 álmom egy ugyanazon estéről, amire emlékszem. Van ebben jó is és rossz is.
Tegnap például álmodtam egy Kisbabásat és két Krizsásat. Szóval most ott tartok, hogy még este se tud lenyugodni az agyam...
 
Sokszor sírok még most is. De most olyan szabályozhatatlan. Mármint a legváratlanabb helyzetekben jön elő. Tegnap elmentem bevásárolni, és ott sírtam a karácsonyi zenéken. Szar ez még mindig. Általában a reggeli ébredés a legrosszabb, mert minden reggel újra és újra tudatosodik, hogy nincs velem, illetve azok a kora esték amikor egyedül vagyok itthon...
 
Hétfő délután babalátogatóba! megyünk. A sógorékhoz. Tudjátok, az ő babájuk születése után mondtuk el a miénket.
Már a múlt héten szóltak, hogy várnak. Hát jó. Eddig húztuk, de mondtam a Pistinek, hogy mivel tesója, ezért inkább ejtsük meg mielőbb... Jobb úgy sem lesz Nekem egy darabig. Ezt meg majd kibírom és legalább lement a kötelező kör karácsony előtt... Mert ugye a szenteste együtt lesz. Nadenempanaszkodom....

7 megjegyzés:

  1. Tina, előtte végy be egy nyugtatót. Nem viccelek... Amúgy szerintem taplók, hogy erőltetik a látogatást. Bocs, de ez a véleményem. Sorstársi ölelés:
    2 Angyalka anyukája

    VálaszTörlés
  2. Köszi Alíz! :) Kettőt is beveszek a biztonság kedvéért. Szenteste meg jól bepálinkázom oszt jónapot....

    VálaszTörlés
  3. Én a pozi tesztek után álmodtam Krizsával, hogy azt mondta, nem terhes vagyok, hanem valami hormontermelő daganatom van... :D

    Kitartást a hétfőhöz!!!! :( én amúgy nem tudnék most babalátogatóba menni...

    VálaszTörlés
  4. Muszáj menni? Pisti nemtudja felhívni a tesóját ès megmondani mi van, és h most nem alkalmas? Ne erőltesd bele magad olyan helyzetekbe, amik csak rontanak a dolgokon..

    VálaszTörlés
  5. Nem tudom lányok! :( :( :( :( Szerintem a család nem érti miért vagyok még mindig magamba zuhanva...
    És attól is félek hogy valaki ezt szóvá teszi. Az igazság az, hogy náluk vannak ezek a szar kötelező körök aminek meg kell lennie, mert ha nem, az előbb utóbb nemtetszést vált ki. Ami meg - attól függetlenül, hogy én leszarom, Pistinek még rossz -. Ezért is gondoltam, hogy lemegyünk egy 20 percre, aztán meg maradok a kis világomban karácsonyig megint... :'( :'(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tina, ha így áll a helyzet, ilyenkor segítségül lehet hívni valami kis fiktív vírust... azt csak nem akarják, hogy megfertőzd a gyereküket?! :D

      Törlés
    2. Jaj, ez de jó ötlet. Úgyis indul az influenza szezon.. ;)

      Törlés