2013. december 29., vasárnap

2013

Úgy gondoltam, hogy egy kicsit összegzem ezt az évet, és rá kellett jönnöm, hogy ebben az évben volt életem legszomorúbb napja és a két legboldogságosabb nap, amit valaha is átéltem.
Az egyik boldog nap az esküvőnk, és a legeslegboldogabb amikor először láttam a Kisbabánkat az ultrahangon. A legszomorúbb nem a műtét volt, hanem amikor közölték, hogy nincs már velem... :'( :'(
2013 volt számomra a földöntúli boldogság, és a pokol együtt....
- az év eleje már az esküvőnk szervezésével zajlott, plusz ment a lakásfelújítás ezerrel; plusz Pisti szülinapja, /32 lett/;
- márciusban volt az utolsó BMC-s 3. beültetésünk egy nullás hcg-vel. Nagyon szomorú voltam, és  az akkori zaklatott lelkiállapotomnak volt köszönhető, hogy ezt a blogot elindítottam. Pénteken derült ki a sikertelenség, rákövetkező hétfőn voltam utoljára a budaiban, és akkor, ott, a János kórház parkolójában tárcsáztam először a Kaáli Intézetet,  elmondtam, hogy -a mostani nevén - Kedvencdoktoromhoz kérek időpontot. Ez volt március 11-én. Sűrű elnézések közepette közölte velem a hölgy telefonon, hogy Krizsa dokihoz legkorábban május 27-re tud bepasszintani. Mondtam nem gond, addig várakozom szépen, de nekem ő kell.....Majd néhány napra rá betöltöttem a 26-ot;
- áprilisban kezdtem eljárkálni a homeopátiás doktornőhöz, - egy hónapig bírtam, nem hiszek én már ilyesmiben. Tanultunk a nyitótáncunkra, és jártam kineziológiára;
-május, húúúú úgy elment hogy csak na. 11-én lánybúcsú, 18-án esküvő.
Május 27. volt az első találkozás Krizsa dokival. Kért egy új spermiogramot immár a zuramtól és Nekem javasolt egy laparoszkópiás műtétet;
- június: nászút, Korfu :) Itt mindketten meg voltunk győződve, hogy terhes leszek mire hazajövünk, ugyanis az utazás előtt 2 nappal felhívott minket a Krizsa doki hogy közölje, a Pisti eredménye okés, nekem meg az út alatt volt pé-m. Meghát nászút is. Terhes nem lettem, ellenben mit tesz az agy.... késett 5 napot.....;
-júliusban megvolt a lapar. Az eredmény a bal oldali peteveztő zárt, a jobb átjárható - kopp, kopp, kopp -és a minimális endometriózist eltávolították;
-augusztus, újabb Kaális konzi és végre kaptam recepteket!!
- szeptember 9-én kezdődött a hosszú protokoll, melynek eredményeképp
- október 6-án 11 petesejtet sikerült nyerni, 11-én pénteken kaptam 3 Kisnyünyütöt, fagyasztani nem tudtak; Innen kezdődik az érzelmi hullámvasút, amire ugye még mindenki élénken emlékszik. Főleg én. Ezt itt nagyon nem is részletezném, hiszen még iszonyúan fáj, nem tudok tárgyilagos lenni.
Boldogságunk október 21-től november 21-ig tartott.
- a november és december hónap is, és még egy-két hónap tuti arról fog szólni, hogy magamra találjak. Nagyon fáj. Még mindig nagyon fáj. :( :( Sosem fogom elfelejteni az én első Kisbabámat!!
A szilveszteri buli viszont jónak ígérkezik, annál is inkább, hogy ott nem kell senkinek sem megfelelnem, nem kell semmire gondolnom, csak sordódom az eseményekkel. A buli 30-ától fog kezdődni :) Remélem az óév elbúcsúztatásakor igazán, de igazán magam mögött tudok hagyni minden rosszat, gondolok itt arra, hogy bár örökké fájni fog a veszteség, de szívvel lélekkel tudok ismét hinni a csodában, a csodában aminek be kell teljesünie 2014 évben,és születnie kell belőle Kisnyünyüt2-nek 2014 év végén, 2015 év elején!! Szóval erre iszunk, - lehet sokat :) Sőt! Biztos sokat!!!!Rengeteget!!
Mindenkinek kívánok eredményes újévet, akár egészség terén, akár baba, akár munka terén. És köszönöm a sok támogatást, bíztatást amit Tőletek kaptam!!




7 megjegyzés:

  1. Martina!
    Szívemből szóltál! Nekem az elmúlt napok jelentették a poklot. Fura módon a műtét utáni hetek habkönnyedén teltek mind lelkileg, mind fizikailag. Valahogy mostanában kezdem érezni a súlyt, főleg, hogy az első babámmal mostanában szülnék. A másodikkal meg már a varázslatos 26. hetet taposnánk. Nem tudom, hogy nekem miért olyan misztikus a 26. hét, talán mert 26-án születtem, vagy mert ez az egyik kedvenc számom, mindenesetre most valamiért nagyon torlódtak bennem az érzések és iszonyatosan nehéz napokat élek meg. DE! Ahogy Te is írtad, tele vagyok reményekkel a jövő évet illetően. 2014 telén szülni akarok és eldöntöttem, hogy fogok is. Hiába járunk kivizsgálásokra, azt érzem, hogy valójában ez csak pótcselekvés, nem lehet semmi baj és a harmadik nekifutás csak és kizárólag sikeres lehet. Az lesz! És az lesz Nektek is, olyan nincs, hogy nem leszünk édesanyák, főleg ennyi megpróbáltatás után. Azt kívánom magunknak, hogy éljük meg együtt a terhesség és az anyaság örömeit és 2014-ben, ahogy azt szeretnénk, valóra váljon minden álmunk!
    Boldog új évet kívánok Nektek sok szeretettel!
    Piros

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Piros! Remélem így lesz, ahogy mondod.

      Törlés
  2. Milyen sok a 11-es!
    Kívánom és hiszem, hogy a 2014 meghozza mindazt amire vágytok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Csincsi! És szép szülést kívánok Neked! :)

      Törlés
  3. Változatos év volt ez sokunknak, de szerencsére van egy csodásan működő tested, szerető férjed, és fiatal is vagy Tina drága, így jó esélyeid vannak az újrakezdéshez! Kívánom, a 2014 meghozza a várva várt babát Nektek is! :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon boldog és szerencsés új évet kívánok Nektek!Puszi

    VálaszTörlés