2013. december 2., hétfő

Színváltoztatás

Gondoltam jövök és átváltoztatom a színeket, hogy mindenki szeressen nálam lenni továbbra is. Mert nagyon jó, hogy vagytok!
Majd a rózsaszínt akarom vissza, mert az vagyok én, de azt csak idővel. Most még idegen tőlem. Ezt találtam, ez mégsem olyan színes, bár szerintem kicsit giccses. Nomindegy.
Ma volt az első napom a munkában. Konkrétan semmi érdemlegesről nem tudok mesélni, -talán majd napok múltával - , mára csak annyit, hogy fél 8-ra mentem és negyed 12-kor még mindig nem volt hozzáférésem semmihez...
Elhatároztam, hogy folytatom az angol tanfolyamot, amit az utóbbi hetekben hanyagoltam. Még egy program a hetekre. Szerdánként 17-19.25 ig. :)
És. Mégis úgy döntöttem, hogy jobb túlesni a babalátogatáson. Ott és akkor egyáltalán nem volt rossz. Semmilyen negatív érzés vagy szomorúság nem volt bennem. Még fogtam is elég sokat, mert elaludt a kezemben.:)
Egyedül akkor volt gáz, mikor sógornőm észrevette az ujjamon a gyűrűt - amit vettem Kisbaba emlékére - és megdícsérte, hogy milyen szép.... :(
Hazafelé sírdogáltam. Tudom, kellett ez Nekem, mikor meg lett mondva.... De jó volt ez így. Megnéztük, cuki, és majd látjuk legközelebb karácsonykor. Innentől kezdve meg építgetem fel a lelkem.

És mutatok. Én készítettem. Biztos láttatok már ilyet, ez a pelenkatorta.


Hozzátartozik, hogy nem, nem most csináltam, azért ennyire nem szadiznám magam. Ez már a beülti előtt elkészült.

2 megjegyzés:

  1. Ügyes vagy, nagyon szép lett! Bár Én nem tudom mi a jelentése, még soha nem hallottam róla.
    Örülök, hogy kezded magad újra jobb színben látni!

    VálaszTörlés
  2. Ó hát jelentése nincs. Inkább a praktikum. Pelenka az úgyis kell neki és pont ekkor kell kipróbálgatnia, hogy mi az a márka amit elvisel a kis bőre. Ezért készült többféle márka pelenkáiból, hogy meglássa nekik mi az ami beválhat a későbbiekben.

    VálaszTörlés