2013. december 13., péntek

Kérdeznék Tőletek

Két és fél hete volt a missed ab, hétfőn volt a kontroll... Ott nem lelt fel a doki semmit bajt, - volt tapintásos vizsgálat, meg uhu - és kérdezte is, hogy van-e panaszom, vérzés, stb. Elmondtam, hogy a vérzés megszűnt 5 napja, nincs hasi érzékenység sem. 
Ellenben tegnap estétől érzem a hasam. Nagyon minimálisan és nem állandóan, csak néha. Normál esetben ezzel nem foglalkoznék, de itt azért rákérdek nálatok. Ez jelenthet problémát? Ez lehet gyulladás? Vagy még belefér? Mert ugye elvileg erre a helicora is megyek, és ott alapból adnak majd antibiotikumot...
Majd persze felhívom az orvost is.... már megint.....

11 megjegyzés:

  1. Gyulladás mindig lehet bármitől, de ha kicsit fáj és néha akkor nagy baj nem lehet. A műtét utáni gyulladások 1-2 napon belül jelentkeznek, tehát attól sem. Meg ha az orvos tud róla majd, akkor megmondja, mi a teendő. Valszeg semmi :-) És ez maradjon is így! Mármint a semmi baj és nincs teendő...

    VálaszTörlés
  2. Nekem fájdalmam egyáltalán nem volt, de volt olyan, hogy közvetlenül műtét után pár csepp vérzés volt csak, utána néhány napig minimális barnázás (tisztasági betétnél sosem használtam többet), aztán olyan egy hét múlva egyik este olyan közepes menzesz mennyiségű égőpiros vér kezdett folyni, úgy másfél napig. Akkor utánaolvastam, és azt írta, hogy ez a váltakozó fájdalom/vér mennyiség teljesen normális még akár egy hónapig is.

    VálaszTörlés
  3. Szia Martina,
    2009 decemberében nekem is volt missed ab-om. A műtét 21.-én volt, és gyulladásra gyanakodva január elsején mentem a kórházba. Ott megvizsgáltak (hüvelyi+hasnyomogatós), és petefészek és méhkürt gyulladás volt a diagnózis. Antiniotikum kúra lett a vége, emlékeim szerint, augmentin. De ettől nem gyógyult meg, csak a második körben, akkor sumamedet kaptam.
    Lásson mindenképpen doki, a gyulladás létét/nemlétét ő tudja megítélni, és ennek megfelelően kezelni. Inkább feleslegesen menjél dokihoz, minthogy később nagyobb gáz legyen.

    VálaszTörlés
  4. Nekem utána elég sokáig a terhes tünetem nem múltak, ez csinált ki lelkileg. Ebbe beletartozott a méhfájás is. Nem volt semmilyen gyulladás, de első hónapban nem igazán volt méhnyálkahártya visszaépülésem. Szerintem ha kibírható ez a fájás, belefér neked is az első hónap regenerálódásába.

    VálaszTörlés
  5. Nekem most semmi ilyen jellegű bajom, nyilván nem elhanyagolható, hogy teljesen magától ment minden, nem volt műtét.
    A múltkorinál -mikor műtét volt- akkor teljesen ugyanaz volt a lefolyás, mint Estnél, ahhoz semmit nem tudok hozzátenni.
    ETAMA

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm a válaszokat! Utolértem a dokiékat.... Nos, vegyek be vagy két algopirint és ha még fennáll hétfőn akkor megnéz....
    Igazság szerint épp csak annyira érzem, hogy normál esetben nem is érdekelne... csak most....
    A doki is azt mondta hogy inkább akkor megnéz másodjára is, mint hogy bármi is legyen...

    VálaszTörlés
  7. Nekem fájdogált picikét a pocim,de ezen kívül semmi mást nem tapasztaltam. Még a megszakítás előtt antibiotikum kúrát kaptam,hogy még véletlenül se lépjen fel semmilyen gyulladás. Ha probléma lenne,szerintem azt megéreznéd,de valóban inkább lásson orvos. Ha azt nézed ,csak egy műtét volt,gyógyulásra van szükség. Remélem hamarosan minden rendbe jön majd és újúlt erővel készülhettek a következő lombikra!:).

    VálaszTörlés
  8. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  9. Igazából vér nincs, folyás nincs, és tényleg minimális az "érzés", de jobb a békesség... Közvetlenül utána pl. fájt a kisdolognál... most már az sincs...

    VálaszTörlés