2013. december 12., csütörtök

Martina nagyon nem boldog

ettől az eredménytől.....

A helycobactert direkt azért csináltattam vérből, mert nem akartam kimaradni egy egész délelőttre - új munkahely miatt - a kilégzéses teszt kapcsán.
Ugyanis Kedvencdoki kéri a kilégzésest, bár még anno nyáron megúsztuk....
Arra számítottam, hogy negatív lesz, és ezt is elfelejthetem, erre nem pozitív????

max 1 a megengedett érték, én pedig 4,2-t produkáltam...

Hétfőn majd megpróbálom felhívni a dokimat, piszkáljam-e ezt vagy se, mert ugye én március végén lombikot szertnék kezdeni...

Biztos ami tuti, bejelentkeztem egy kilégzéses tesztre csütörtök 8.30-ra és konzira 18.00 -ra szintén ezen a napon... /Ha Krizsa szerint is gáz, akkor nem akarok a kezeléssel januárig várni./
Már csak azért is sürgetem a dolgot, mert most még megy a betanulás, de januártól már egyes egyedül végzem a feladataim, akkor meg gázosabb nem lenni...

A progi érték azonban szépen visszaesett, szóval a mensivel szerintem nem lesz gond.
A prothrombin is jó lett.
Csak hogy még tetézzem, holnap is megyek egy vérvételre, reggel hatra...

És elkezdtem talpreflexológiára járni. Jövő pénteken megyek legközelebb :)

3 megjegyzés:

  1. Kivancsi vagyok mit mondanak majd neked erre, de nehogy mar a helicobacter legyen az oka. (bar nem ertek hozza persze) de kicsit mar sok ez szerintem amit otthon vegigvizsgaltatnak mint lehetseges okot.
    Jo itt nalunk a lo tuloldala csak az alap hiv, hepa tarsai meg egy hsg es ala kell irni egy papirt hogy egeszseges vagy, de valahol a ketto kozott van az igazsag azt hiszem.

    VálaszTörlés
  2. Ella! Hát tuti, hogy ennek a közrejátszása 0%-os az én esetemben, ezért nem akarok most megint orvoshoz menni, meg ezzel foglalkozni. írtam a Krizsa dokinak email-t remélem válaszol. Azt kérdeztem meg benne hogy mindenképp járjak -e utána - mármint egy kilégzéses teszttel - vagy hagyhatom a fenébe....

    VálaszTörlés
  3. Namármost. Nekem mycoplasma pozitív volt a véremben, a kenetben meg nega, ami azt jelentette, hogy valamikor átestem mycoplasma fertőzésen, de kb ennyi! Persze Krizsa doki tovább küldött szakvizsgàlatra, de nem kellett vele csinálni végül semmit! Ne parázz rá.... Tudod mit beszéltünk: bele kell tojni, mert akkor sikerül! :)

    VálaszTörlés