2013. december 27., péntek

Fenyőfaültetés

Eltelt a szenteste és a karácsony is. Viszonylag jól. Ehhez mondjuk kellett némi alkohol, és az, hogy előre elhatároztam, csak azt csinálom ami jólesik, és nem érdekel semmi más.
Ez az első karácsonyi időszak, amin nem eszek össze-vissza. Figyeltem és figyelek a ch-ra, ha megszalad akkor csak gyümiből - tudom az sem a legjobb, de nem szaloncukor -. Most legalább elkerül a kajálás miatti bűntudat is.
23-án feldíszítettük együtt a kiskarácsonyfát, és 24-én délelőtt elmentem Anyáékhoz. Délután vissza Pisti szüleihez, ahol már javában készült a halászlé.
Este 8-ig ott voltunk.
Tudjátok, hogy nagyon féltem a babás szentestétől. Azonban...nem jöttek, mert az apukának dolgozni kellett... Akkor voltak a nagyszülőknél, amikor mi máshol, tehát nem találkoztunk. Most ez nagyon jó volt így. Úgy gondolom ez így lett nekünk elintézve. A sors, az Jóisten, ki miben hisz. De tényleg! Megkímélték a lelkünket.
Este még a két kismalaccal is elszórakoztunk, majd kitalálta éjfél előtt a Pisti, hogy a csokis mécsesnek pattogatott kukorica illata van, így megkívánta és süt egy kicsit... :) ergó csak 25-én sikerült lefeküdni. :) Aznap még Anyáék, majd 26-án István nap...


Nagyon szép lett a kiskarácsonyfa, mindig megsimizem ha arrafelé járok. :)



Ő a mi kettőnk. Bubu és Bebe



És még fát is ültettünk :)
Azt tudni kell, hogy tavaly cserepes karácsonyfánk volt, amire nagyon vigyáztunk, és az volt a terv, hogy majd tavasszal kiültetik apósék a telekre. Hát nem így lett. Nálunk a kertben Pisti szerint nem lehet, és majdcsak lesz vele valami alapon a kert sarkába tettük abban a földlabdában amiben vettük.

December 25-én, mikor már hazaértünk és csak ketten voltunk, kimentünk a kertbe, hogy megnézzük a házat ahogy pompázik a kivilágítástól. Aztán megnéztük a fácskát is, aki szegény senyved azon a kis helyen, abban a vödörben, ennek ellenére hajt és szép mint tavaly. Én még ezen is elsírtam magam. Nagyon megsajnáltam szegényt. Nehogymár meghalljon itt nekünk, ha ennyire akar élni! Úgyhogy másnap elültette Nekem a Pisti! A kertünkbe!:) <3 Ennek örültem a legjobban!




1 megjegyzés: