2013. december 20., péntek

Ünnepség, találkozó

Tegnap volt a munkahelyen a karácsonyi összejövetel, ahol 15 perc után elsírtam magam és hazajöttem... Rájöttem, hogy az ünnepek alatt játszott zenék alapjában véve szépek, de most szaggatják a lelkem. Ennek okán a reflexológusnál játszott zenén is ömlöttek a könnyeim...:'( :'(:'( :'(:'( :'(:'( :'( És nem csak a karácsonyi zenék, alapvetően mindenen sírok ami lassú, szerelemes, csöpögős stb...

A délután már jobban telt, ugyanis megint taliztunk a Krettyvel, mivel a héten megérkezett a metafolin ammérikából és átadtam még az ünnepek előtt...
Amúgy a 100 db metafolin - amiből napi egy elég - 2.750 Ft volt, és az inositol 5.290 Ft. Mindkettőt jóval több mint 3 hónapig fogjuk tudni fogyasztani, így az egy hónapra szóló 12.000 Ft-ért vesztegetett inofolic helyett jobb vásárt csináltunk. 
A talira Pisti is jött :) Mert ugyanis, nosizé, tartottam egy kicsit még a pesti közlekedéstől egyedül, navigáció nélkül, így inkább üljön mellettem, meg legalább megismeri a Kretty-t. :) Ezen felbuzdulva Kretty is hozta az ő párját, így a két férj kitűnően egymásra talált, és szívták a vérünket! :) :)
Nagyon jól éreztük magunkat! Az meg hogy alteregó vagyok. Ja persze, a tulajdonságokban, de azokban tényleg. Amúgy meg ő szép sovány, én meg hájas..... :S
No de! Tegnap este is ugrabugráltam egy jó fél órát. Jól esett, de ettől többre még tényleg nem vagyok képes. Úgy tervezem mindig egy kicsivel hosszabbra nyújtom az edzési időm. A diétát tartom a gyógyikat szedem.
A vezetés megyeget. Muszáj neki, elvégre ma én szállítom a zuram karipartira, és majd este megyek érte.

Pistitől megkaptam a karácsonyi ajándékom. Mivel a régi telefonom kicsit összetört, és nem igazán volt elég a teljesítménye a navigációhoz, így kaptam egy újat. Samsung S4-est. Tegnap váltottuk ki hozzá a microSIM-et, így "muszáj" volt már ezt használatba venni idejekorán. Nagyon szupcsi, ma élesben kipróbálom, hogy navigál... :)

Szenteste napján át KELL menni anyósékhoz, átjönnek a babával is sógornőék, és kvázi az egész napot ott kell tölteni együtt.... Ha tehetném kihagynám, mert most mindenre vágyok csak újszülöttre nem, de Pisti szeretné így megyek. De baromi szar lesz. Nem várom...

14 megjegyzés:

  1. Tina, 2 kérdés:
    1. a metafolin = az a könyen felszívódó, biológiailag aktív folsav, amelyet a Femibion tartalmaz, és amelyet az MTHFR mutációt hordozó nőknek ajánlanak?
    2. említetted Pistinek, hogy idén nagyon nem szeretnéd a nagycsaláddal tölteni a szentestét...?

    VálaszTörlés
  2. A metafolin az az :) Tehát én vagy a femibiont nyomhatnám vagy semmit - ha nem rendeltem volna -. De sokkal gazdaságosabb a metafolin külön meg a gravida amiben sokkal több a vitamin mint a femibionban...
    De, mondtam, de ez ilyen szükséges rossz. Itt laknak az utca végén....

    VálaszTörlés
  3. A sógornőd odaadja a babát a kezedbe? Nekem segítség volt, hogy újszülöttként is már a kezembe adta, én sem akartam pedig őket látni, hogy totál egyszerre voltunk az év elején terhesek, és előre nem éreztem magam jól tőle. De aztán feledtette a rossz értést a pici.

    Nekem is most lett új Samsung telóm, már azzal pötyögök itt neked :)

    VálaszTörlés
  4. Oda :) de attól függetlenül meg überszar, hogy mindenki örömködik....

    S4? Akkor Te is megkaptad előre a karácsonyi ajándékot! :) :) :) :)

    VálaszTörlés
  5. Megírnád, honnan rendelted a metafolint? Én is Mthfr heterozigóta vagyok, de a Femibiont nem szedhetem a jód miatt ( kezdődő Hashimotom van), ezért jobb híján visszatértem az Elevitre. Szóval érdekelne a termék...

    VálaszTörlés
  6. Ebayről. Két hét alatt megérkezett....
    http://www.ebay.com/itm/Solgar-Folate-Metafolin-800-Mcg-100-tablets-Health-and-Beauty-/161169803030?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item2586780716

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen az infót! Sok erőt kívánok Neked az elkövetkező napokhoz, és a körülményekhez képest szép, meghitt Ünnepet!

      Törlés
    2. Nagyon szépen köszönöm!!

      Törlés
  7. Fúúú,én sem vágyom a rokonokra :( De ez van, a családot nem tudod megválasztani.
    Én most is szoktam bőgni terhesen a szerelmes számokon vagy valamilyen számomra megható zenén.És nem tudom miért??????
    Szóval ez nálad is simán megmaradhat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazából én mindenre kivetítem a veszteséget és ezért sírok....... :(

      Törlés
  8. Buszke vagyok Rad Martina, ugyes Ebay vasarlo lettel ;) Nalam sincs semmi hangulat. Meg van ket napja, hogy megjojjon, azert vascit csinalok, valami diszites is lesz es persze ajandek, de amugy...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. de csak mert adtad a tippeket :)
      ÁÁÁÁ ez az ünnepkör úgy szar ahogy van szerintem. Mi holnap díszítjük a fácskát és változatlanul is csak akkor bőgök amikor egyedül vagyok. Jobbára a kocsiban....

      Törlés
  9. S4 mini a telcsim, részben Karácsonyi ajándék, mert céges telefoncsere volt, de csak minimális összeget álltak belőle, az árkülönbözetet magamnak "ajándékoztam" :) a tiéd S4 a nagy? Fú de klassz lehet az is!

    VálaszTörlés