2013. december 22., vasárnap

Karácsony




Mindenkinek SZÉP KARÁCSONYT kívánok, és köszönöm, hogy vagytok Nekem!

Akinek ez hasonlóan keserédes ünnep lesz, annak sok-sok erőt kívánok, beleértve magamat is. Mindannyian eszemben vagytok és lesztek is!! Hiszem, hogy jövőre ismét boldog lesz Nekünk is a karácsony!!
 
Lehet, hogy már láttátok ezt a videót, de azért itt is megosztom. A többi karácsonyi zene most kiesik.
Bár, én ezen is sírok. Nagyon is. Nekem más jelentést hordoz...Akkor hallottam először amikor a missed-re vártam... :( Ennek ellenére szép.

7 megjegyzés:

  1. Minden jót kívánok Nektek és inkább már a jövő évre koncentrálva kívánok nagyon sok szerencsét és örömöt Nektek.A következő karácsony már sokkal boldogabb lesz mint az idei hidd el.

    VálaszTörlés
  2. Martina, jövő karácsonykor már hárman lesztek a fa körül. Egész biztosan.

    VálaszTörlés
  3. Martina, Nektek is szép Karácsonyt kívánok! Kívánom, hogy jövőre már 3-an boldogan ünnepeljétek!

    VálaszTörlés
  4. Minden jót kívánok Neked/Nektek az elkövetkező évre...hiszem hogy a jövő év meghozza mindenkinek a babát..

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm szépen lányok! ,Megmondom őszintén, hogy én a 2014 áprilisi beültiből kifolyólag hatalmas hasat irányoztam elő magamnak jövő karácsonyra, és 2015 januári születést! :) :) :) :)

    VálaszTörlés