2013. december 9., hétfő

Orvosnál

Voltam nőgyógyásznál a műtét utáni kontrollon. Testileg all right a Martina...Mindent lehet, ami eddig tilos volt. - azért mi már hétvégén feloldottuk a tiltást-. A nyálkahártya 5,5 mm és van egy 17 mm-es tüszőm...

Mivel minden véreredményünk lejárt - már ami az IVF-hez kell - ezért, ott a nődokinál levetettem néhányat.
TORCH
HIV
Hepatitis C, B
helycobacter pylori /ezt azért is, mert a Krizsa doki szereti ennek a kilégzéses tesztjét..., én meg arra nem akarok elmenni, meg szerintem teljesen fölösleges is. Így ha a vv. megvan, talán elég ez is.... /
Ééés még a progreszteron. Ugyanis, azon gondolkodtunk a zurammal, hogy lehet, kissé túllőttük a Prontogestet... ezért látni szeretnénk, hogy szépen visszament-e már az érték...

Hiányzik majd még innen a 3. napi és a 21. napi vv. Azokat majd mondjuk februárban. 

Ma Anya jósnőnél volt... Persze felhív, hogy miket mondtak rólam... Majd 2015-ben lesz nagymama, és a legjobb idő a fogantatásra 2014 szeptember körül... Hát, nemtom. Én nem szeretek ilyet tudni, vélelmezni. Szóval szépen tavasszal megpróbáljuk. Egyébiránt, - mondtam is neki - az áprilisi fogantatásból is 2015-ben születik a baba :) :)

Közben a bőröm meg überpattanásos, úgyhogy elkezdtem a szolit, mivel ez valamennyit mindig segít az állapotomon, valamint szétnéztem a Vichy holnapján, tisztítók, krémek ügyében. Ki kellett tölteni egy kb. 15 kérdéses tesztet, hogy milyen a bőrtípus, hajlamos-e erre-, arra...stb. Szépen jelöltem, hogy Nekem nemcsak hogy fénylik és egyéb,  biza sokságos a pattanásom is. Az eredmény: kidobott két terméket, meg egy személyes tanácsot, miszerint szedjek fogamzásgátlót.... ehh....
Minden esetre kiírtam a krémek nevét - vagyis az egyik mélytisztító - és elbandukoltam a gyógyszertárba. Most van egy olyan akciójuk, hogy ha veszek egy Vichy krémet, akkor 10 Ft-ért adják a mélytisztítót :) :) :) :) Sőt, a krémre van 20% kedvezmény, úgyhogy 2.800 Ft-ért megvettem mindkettőt. Mivel azonban a hátam is undormányos, így arra is használom/használtatom a Pistivel, így vettem még egy sorozatot :)

És szedem az inositolt. Már 4 napja. Ehhez jön még hozzá az inulin-króm, és a balzsamkörte kapszula, péntektől.  Inositolból 2 grammot szedek reggel, 2 grammot este. Adagolókanalam viszont nincs, így kimérettem kis zacsiba egy adagot a gyógyszertárban, azt otthon beletettem egy teáskanálba, hogy lássam mennyi az annyi, és azóta szemre tolom... :)

Ja és vettem egy "kisfeketét" szilveszterre. Csak azért mert szexuális :)



3 megjegyzés:

  1. Csakazert :DDD Nagyon ugyes vagy, szepen regeneralodtal. Ennyiert tenyleg nem volt veszes a Vichy. Remeljuk hasznalni fog.

    VálaszTörlés
  2. ez a kifejezés a barátnőm és köztem terjed el még a régi munkahelyemen. Valaki akkor azt mondta a másik lányra, hogy néz már milyen szexuális ma... azóta minden szexuális... :)

    VálaszTörlés
  3. Ez a kis fekete tenyleg szexualis :D NEkem a stimu alatt volt szaraz bor, nagyon szaraz, es par napja visszatert, pedig tobb mint 2 honapja volt a stimu... Gondoltam is hogy most leallnaka hormonok vagy mivan, mert a leallitas alatt volt jellemzo a szaraz bor. Remelem neked hamar helyreall a borod es a Vichy segit :)

    VálaszTörlés