2013. december 17., kedd

Terhelés

Jöttem szólni, hogy megvagyok ám. Múlt pénteken találkoztam Krettyvel! :) Nagyon jó volt, remélem ismétlünk. Valahogy derűsebben látom már a helyzetem a találkozás óta. Jó, volt beszélgetni, látni, teljesen feltöltődtem.

Hétvégén elmentem futni. Frankó volt, dee nagyon fáj a fenekem. Kéretik nem rosszra gondolni!!! :) Szóval a Prontogest után még mindig gumós és érzékeny. Futás közben olyan volt mintha az egész farom csak rám lenne varrva, és most húzódik mert le akar esni... Kellemetlen.

A hasam. Szombat-vasárnap már semmi bajom nem volt, de aztán vasárnap délután jól elmentem futni és jól együtt is voltunk, ezek okán - vagy nem ezek okán -  hétfőn megint fájt, tehát délután elmentem ismét a nőgyógyászhoz. Minden rendben van. Nincs gyulladás. A nyálkahártya 8 mm, és peteérés utáni állapot :) A diagnózis: finoman szólva el van szokva az altestem a szextől, meg a sporttól, ami nem csoda, hisz október 2-től nem műveltem egyiket sem, mostanáig. :) Majd belejön :)

A héten dolgozom utoljára. Legközelebb január 2. Ekkor már abban a pozícióban amire utólagosan átvettek. :)
Csütörtökön mentem volna a a helycobacter-es tesztre, de most beszéltem az én Kedvencdoktorommal és azt mondta, hogy ha nem érzek tüneteket, akkor inkább ne toljunk belém annyi antibiotikumot erre az értékre, van bajom így is elég... Én ezzel maximálisan egyetértettem, szóval lemondom az időpontom. :)

Pénteken kozmetikus és talpreflex, valamint 21-én munkanap. Asszem délig leszünk.

Ééééss, csapjatok agyon, de csináltattam 3 pontos terhelést. Tudom, hogy rontja az állapotot a lombik, tudom, hogy releváns majd 2 hónap múlva lenne, de látni akartam hogy mennyi az annyi... Tegnap este küldték az eredményt 21.45-kor. Hát enyhén szólva: brutál kurva szar lett......
Ennyire rossz még akkor sem volt amikor felírták a Met-et az MM-ben.... Az tény hogy rezisztens vagyok, de hogy ennyire?
Most azon gondolkodom, hogy szedjem csak a gyógyszert oszt jónapot, vagy csak az inositolt? És kérek egy kis megnyugtatást! Ugye tényleg lesznek ezek jobb eredmények is? Mondjuk lombik előtt az éhgyomri inzuka az 4,5 volt Met nélkül....

Cukor      0'    5,1            Inzulin 0'    11,7
               60'    4,6                       60'     56,4
             120'    3,6                     120'     18



4 megjegyzés:

  1. Az éhgyomri cukor magas. De amúgy nem vészes az egész kép, sőt, mondhatnám azt is, hogy az éhgyomrit kell csökkenteni csak (króm) és a többi jó lesz! Azt, hogy nem reagàl a terhelésre a cukrod, a metformin nem fogja rendbe tenni!

    VálaszTörlés
  2. Vagyis éhgyomri inzulinra gondoltam! :)))))

    VálaszTörlés
  3. Most hogy aludtam rá egyet, már nem látom olyan vészesnek én sem. Egyébként mindig szoktam nézetni az éhgyomri cukrot, inzut. Szóval majd olyan január közepe felé ismét vérem vétetem.
    Most szedem reggel a 2 g inositolt, a balzsamkörtét, folsavat, este meg egy mozsaras krómot a 2 g inositollal. Ennek elégnek kell lenni.
    Köszönöm Kretty doktornő!!

    VálaszTörlés
  4. Igen az éhomi inzu az tényleg magas,de a diétával és a sporttal gyorsan tudod majd kontrollálni.Szerintem nem annyira durva ez így :)
    Én is sikeres lombik előtt terheltettem.
    Esetleg meg lehet mutatni orvosnak az eredményedet.

    VálaszTörlés