2013. szeptember 19., csütörtök

:(

Ma nagyon rossz napom van. :( 
Nem szoktam, de most kissé mélypontra kerültem. Most megint ott tartok mint egy sikertelen beültetés után, hogy nem tudom, Nekünk lesz-e valaha gyerekünk. :( - Mondom ezt úgy hogy reggelente nyomatom a Suprefactot és várom hogy kezdhessem a többi szert. -Ilyen szar érzés mindenkinél előfordul, én tudom, van akinél többször, van akinél kevesebbszer. Tavaly ilyenkor mindent feltettem/tünk volna arra, hogy az első lombik sikeres lesz. Bújtam a netet, kerestem a sorstársakat. Aztán a koppanás után már óvatosabb voltam, de ugyanúgy belelovaltam magam mindenbe. Majdnem egy év telt el úgy, hogy bújtam a fórumokat, lelkesítettem mindenkit és persze magamat is. Aztán ez elmúlt. Az esküvőnk óta. Már nem jár mindig e felé a gondolatom, mert inkább fáj, mint ösztönző, ezért már nem csüngök különböző oldalakon.
 
De most mégis szomorú vagyok és elkeseredett. Ami az elmúlt időszakban szembejött velem - és igyekeztem kikerülni -, az most kissé felborított...
 
A sógornőm mikuláskor szül. Csak gondolt egyet és terhes lett. Fogalma sem volt a benne zajló folyamatokról, a nagy hormonháborúról és mégis babát vár... Persze mindenki örömködik, főleg a nagyszülők, és ez így van rendjén. Martina meg tartja magát, mert örül a kis jövevénynek, de tényleg!!, de mégis kurva szar neki... :( :( főként úgy, hogy sokszor találkozunk, még a szentestéket is együtt töltjük menetrendszerűen... Hát ez a mostani kemény lesz.
 
A következő történés ugyan csak egy gondolatmenetet indított el bennem, de elég volt ahhoz, hogy ma tetézzen a fájdalmam. Ahogy legutóbb a nőgyógyásznál voltam, két anyuka is jött a 6 hetes kontrollra a picijével. Mondtam is itthon Pistinek, hogy végig az járt a fejemben, lehet hogy ők még nem is akarták a babát akkor, amikor mi már rég küzdöttünk érte. Lehet, hogy csak megtörtént velük. Lehet hogy gondoltak egyet...Mi pedig minden egyes hónapban csalódtunk, és én már a ciklus második napjától reménykedve lovalltam bele magam abba, ami aztán nem jött el...De mindezt elhessegedtem, tekintettel arra, hogy nem ismerem őket...
 
Ha mindez nem lett volna elég. Fenn vagyok egy zárt csopotban a fbon- hülye face- ahol babára várók és már babásak cserélnek eszmét. Konkrétan ma arról ment a téma, hogy ki mikorra tervezi a szülését.... Az egyik 2014 szeptemberében akar szülni, a másik 2014 decemberben. A másik kisakkozta, hogy nekik a következő hónapban kell megcsinálni a gyereket mert jövő nyáron akar szülni. Hát basszus. Valakinél ez így megy. Állítom, hogy az ilyennek összejön. Bezzeg én már évek óta sakkozom... Nyilván nem szóltam hozzá, de tiszta ufónak éreztem/érzem magam.
 
Aztán - szintén ma - két /volt/ munkatársam terhességével is szembesültem, olyanokéval, akik a legutóbbi beszélgetésünkkor még nem is akartak babát.  Mindketten azt hangoztatták - akkor amikor Nekem már minden gondoltatom a baba volt - hogy kell még a fenének gyerek, hova tenné, meg ennek szüljön - utalva a párjára -, inkább még bulizgat... stb... Most úgy áll a dolog, hogy mindketten szülnek október végén...
Ez engem annyira sokkként ért, de annyira, hogy elmondani nem lehet. Dühös és szomorú vagyok egyszerre. Most azt gondolom, hogy nem is olyan nagy csoda az emberek nagy részének a gyerek- már akinél könnyen jön - a terhessége csak csepp a tengerben, csak az ilyen nyomorultaknak csoda a fogantatás akik még nem élték meg soha. Ilyenkor olyan igazságtalannak érzek mindent. A felét nem csinálják végig ezek az emberek azért hogy legyen. Én meg nem tudok már mit kitalálni, hogy jó legyen és legyen végre! Nagyon félek a beültetés utáni léttől, nagyon félek, hogy mi lesz. Jelenleg most elképzelni nem tudom, hogy Nekem valaha is lesz pozitív tesztem.... Ez már a negyedik beültetés lesz, három oltári nagy kudarccal a hátam mögött. Ja, és nem utolsósorban minden hónap újabb pofonjával, mert mint már mondtam korábban, vagyok olyan hülye, hogy minden hónapban sóvárogva nézem a naptárat, hogy mikor nem kéne megjönnie. :( Mint most is. Kb holnapra nem kellene/de mégis fog, egyrészt mert tiszta bolond vagyok, másrészt meg már leszakad a derekam. A fizikális fájdalom eltörpül az mellett amit a lelkem mélyén érzek. Kilátástalannak érzem ezt az egészet.
És persze fiatal vagyok és persze előttünk az élet, és jajj még semmiről nem vagyunk lemaradva. Persze.
Persze az baromira nem vigasz, hogy majd 5 év múlva biztos lesz egy gyerekem. És az is persze, hogy a lombikon kívül mi már minden verziót kilőttünk. Ilyen fiatalon. Tehát Nekünk ez a végállomás. Vagy így, vagy úgy :( :(
 

12 megjegyzés:

  1. Fel a fejjel, nem kilatastalan, lesz babad mert igy kell hogy tortenjen. Lelkileg egyszer fent-egyszer lent, ezzel sajnos vagyunk igy. Valamiert valakinek konnyen sikerul, sot nem is tervezi, valamiert nekunk kuzdeni kell. Igen kell, a melyrol is fel kell allni es menni kell tovabb mert maskepp nem lehet. Sajnos. En egy ideje megprobalok ezen nem gondolkozni hogy miert van igy, hanem csak igy van, aztan majd lesz valami. A mostani stimunal ahogy irtam is nem nagyon van oromkodes , megkonnyebbules, szinte semmi nincs csak teszem amit tennem kell, aztan majd lesz valami... De hiszem hogy egyszer nekunk is sikerulni fog, oleles neked.Ja es ezert nem hiszek en ebben a bevonzasos dologban, mert mivan azokkal akiknek eszukbe sem jut hogy babajuk legyen es csak ugy "megesnek". Pozitiv gondolatok jok arra hogy jobban erezzuk magunkat tole es ennyi. Nagyon drukkolok neked, egyebkent a leallitas alatt en is depisebb szoktam lenni, gondolom mert ahogy leallnak a hormonok, a hangulat az olyan mint mensinel, az meg ugye altalaban nem valami jo. Ugyhogy most varjad a mensit, es ha elkezdesz szurni, akkor remelhetoleg jobban erzed majd magad :)Nekem ma volt masodik szuri ugyhogy fej-fej mellett haladunk ;)

    VálaszTörlés
  2. Martina, kérlek ne keseredj el. Hidd el jönnek még jobb napok. Koncentrálj most arra, hogy itt a következő lehetőség. Ott állsz a kapuban, mindjárt kezded a stimut és szép nagy tüszőket kell növesztened. Legyél erős, talpon kell maradnod. Merd elhinni, hogy lesz egy baba aki titeket fog választani.
    Tudom, hogy nehéz, főleg úgy, ha az embert kismamák veszik körül, akik még a párjukat sem ismerték akkor mi már kudarcokba fulladt lombikokon voltunk túl. Ez egy nagyon nehéz küzdelem, de nem szabad feladni. Ezek a fórumok, blogok, pedig arra jók, hogy a sorstársak tudnak egy kis erőt adni. Ezért híztatlak most én is és látod mások is.
    Nagyon drukkolok!!!!

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Olvasom egy ideje a blogodat, és azon kívül, hogy egyetértek az előttem szólókkal, ki kell tartani, vannak nehezebb időszakok, mi is küzdünk stb., az jutott még eszembe, hogy én a helyedben nagyon bíznék most ebben a laparoszkópiás műtétben. Hogy biztosan ez volt a kulcs, nagyon sokaknak sikerül ilyen műtét után a teherbe esés, hiába az eddigi kudarcok, most már biztosan menni fog, mert elhárult ez az akadály is! Nagyon drukkolok, tarts ki, a blog pedig tényleg arra való, hogy kiöntsd a lelked, mi sorstársak pedig szorítunk!
    puszillak: Abigail

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm Nektek! Most jól "megsiratóztam" az írásaitokat :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon együttérzek Veled Martina, ismerős minden egyes érzelemmorzsa, amit tapasztalsz... én hiszek abban, hogy ha rögös is az út, a kitartásodnak meglesz a gyümölcse! :)

    VálaszTörlés
  6. Kemény csaj vagy, és Melletted állunk!
    Ölellek

    VálaszTörlés
  7. Martina olyan szomorú, amikor egy stimu már nem örömforrás, hanem félelem - remegés-izgalom - reménység keveréke. Mit is várunk tőle amikor már szinte minden mozzanatát ismerjük, a lépéseket, a hogyan továbbot.
    De vége a Suprefact-nak, holnapra a kedved is kiderül, hiszen a tüszőrepesztőt fogod szúrni :-):-) Próbáld meg ezt a lombikot úgy csinálni, mintha ez is a mindennapok része lenne ( hiszen igazából nincs is benne már semmi újdonság ), próbálj meg előre nézni, de csak napról-napra :-) Hátha úgy könnyebb lesz kicsit.
    Senki nem tudja, hogy miért sikerül az egyiknek elsőre és önkéntelenül, a másiknak meg hosszú évek küzdelmei után, de aki ilyen kitartó, mint MI vagyunk és ilyen rendületlenül küzd és bízik, annak egészen biztosan lesz kisbabája !!!!!

    VálaszTörlés
  8. Nagyon nagyon köszönöm lányok az őszinte szavakat! Elmondani nem tudom milyen jó hogy ilyeneket írtok!!! Majd ebből táplálkozom az elkövetkezendőkben!!

    VálaszTörlés
  9. Én amikor először jártam a MÁVban még nem a terhességem miatt,pont egy roma nő kezdett nekem arról beszélni,hogy neki már van 3 gyereke és 6 hetes terhes,de nem akarja megtartani és abortusz miatt jött.
    Én magamon azt vettem észre hogy csak az esett mindig rosszul ha valakiről kiderült hogy terhes,aztán amikor megszült de utána már a gyereknél nem éreztem a maró féltékenységet.

    TUDOM,hogy nem lehet elképzelni azt hogy terhes leszel.Én sem tudtam,de megtörténik,meglátod.

    Kicsit próbáld a lelkedet rendbe tenni,sokszor tényleg nem jó az olvasgatás sem.
    Nálam is ez segített.

    VálaszTörlés
  10. Köszi Pimpa! :) Igen valóban nem jó a sok olvasás. Picit most hanyagolom a fórumokat...

    VálaszTörlés
  11. Martina drága, sok mindent elmondtak előttem a lányok, és nagyon egyet értek. A Te érzéseidet éreztem én is, elképzelhetetlen volt, hogy ott lesz az a 2. csík.
    Tudom, hogy nem vigasztal, de hidd el akiknek az ölükbe hullik a baba más gondokkal küzdenek. Mindenkinek megvan a keresztje. Nekünk ez jutott, ránk ilyen módon mért próbatételt a sors. De amíg lehet tenni, amíg lehet hinni, és van hová lépni, még ha nehéz is, addig a remény is megvan.
    Neked is sikerülni fog, és ez a szenteste nem így fog telni sógornőddel, hanem már boldogságban, a babavárás örömeit, nyűgjeit megbeszélve.
    Fel a fejjel!
    <3

    VálaszTörlés
  12. köszönöm Csincsi! Megint sirattam...

    VálaszTörlés