2013. szeptember 12., csütörtök

Ősz lett...

Gondolom sokaknak ismerős az, amikor egy-egy program - csakúgy hipp-hopp a semmiből - nem tervezett és iszonyúan jól sikerül.
Lehet ez egy találkozó, amire nem is akaródzik elmenni, vagy egy hirtelen jött emberáradat a házhoz, melyből lesz egy gyors vendégség, vagy épp csak áthív a szomszéd grillezni vacsorára, amire eleinte nem akaródzik menni, mondjuk azért mert náluk a vacsora 9 kor van és addig én nem bírom ki kaja nélkül...
És mégis ha elmegyünk, vendégül látunk - azzal amit találunk - vagy átmegyünk, akkor órák telnek el anélkül hogy észrevennénk. Jókat beszélgetünk, finomakat eszünk. Nos nekünk ilyenek a nyarak, általában minden héten történik valami váratlan. Tavaly ezt még nem szerettem, de most nagyon örültem ezeknek a pillanatoknak. Sőt, szorgalmaztam is őket.  
Agonizálásom apropója, hogy a kerti összeröffenések - amelyek többséget képeznek nálunk -  az ősz megjelenésével abbamaradnak.
Ha marad ez az idő, akkor a "máshozátmenős", vagy "hozzánkátmenős" grillezésnek a hideg végett oda...mindenki begubózik, hideg van. Maradnak a találkozók. Kávézókban, cukrászdában, itt-ott, mindenki munkahelye közelében. Ebből azonban kevesebb van... Vagyis volt tavaly. Amikor nem szerettem. Most majd szorgalmazom.  :)


1 megjegyzés:

  1. Mi ha vidéken vagyunk anyuéknál akkor a hideg őszi-téli délutánokon termálfürdőbe megyünk.Nagyon jó a forró vízben ücsörögni,beszélgetni.
    Én most idén kihagyom ezt :)

    VálaszTörlés