2013. szeptember 8., vasárnap

Hazatértünk

Mindenhol jó de legjobb otthon :)
Pisti most épp locsolja a kertet én pedig végeztem a kipakolással.
 
Nagyon nagyon jó volt minden, főként az, hogy kicsit összébb kerültünk, mint ahogy arra számítottam is. :)
Tetszettek a sokságos finomságos étkek.
És az is jó volt, hogy most a lővérekre néző szobát kaptunk erkéllyel. Olyan jó idő volt végig.
Pénteken érkeztünk meg és rögtön bele is vetettük magunkat a wellness részlegbe, ahol a férj gyorsan el is tűnt egy masszázsra. Én talpreflexológián voltam. Sokat szaunáztunk, úsztunk. 
A jacuzzit én speciel nem használtam - hiába 4* - de nem mertem. Én ilyenekben mindig összeszedek valamit. A medencét is úgy használtam, hogy utána rögtön mentem elmosogatni magam.
Vacsora és reggeli volt az árban. Tudni kell hogy nagyon jól főznek, szóval kajáltunk rendesen. Meg kóstoltunk fini borokat. Pisti inkább pálinkát :) Még aznap taxival lementünk egy borházba, ahol egy kedves barátunk dolgozik. No hát ott is borozgattunk. Megbeszéltük, hogy másnap is tiszteletünket tesszük ott, de mivel éjfél után értünk a hotelbe, így ezt már másnap nem vállaltuk be. Elvégre pihenni mentünk.
Egyébiránt tök furi, de még nyaralás/hosszúhétvége alatt is órára kelünk. Mármint hogy leérjünk a reggelire. No jó, nem 6 kor csörög az óra, de ha a bárban iszogat még valaki este 11 ig/vagy éjfél után ér haza a bornapokról, akkor a 9 órás kelés ugyanúgy fárasztó... :)
Szombaton csak lazultunk, illetve bejártuk a botanikuskertet, valamint elmentük egy vendéglőbe falatozni, ahol megkóstoltuk a spéci soproni babos káposztás halászlevet!!! Hát überfinom volt!
Vasárnap, azaz ma, hazaindulás és bevásárlás volt a program.
Szép volt, jó volt, még visszamegyünk!!
 
Néhány kép ízelítőnek. Ezek a vendégcsalogató szépséges képek a szálloda jóvoltából. A legutolsót Pisti készítette :) :)









4 megjegyzés:

  1. Örülök neki, ha jól éreztétek magatok! :)

    VálaszTörlés
  2. Szuper, hogy ilyen jól telt!
    Az utolsó kép meg tök jóóó! :)

    VálaszTörlés
  3. Tiszta vicc, de eltűnt ez alól az a bejegyzésem ami azt ecseteli hogy miért utaztunk el... Na mindegy

    VálaszTörlés