2013. szeptember 28., szombat

Szálak, sorstársak :)

Nyilván mindenki szembesült már azzal, hogy ha egy baráti körben, ismerősnél vagy akár a munkahelyen elhintjük az IVF, lombik, inszemináció, vagy meddőség szavak valamelyikét, mindenki tud legalább egy embert, akinek vagy a rokona, vagy a barátja, vagy az ismerős ismerőse részt vesz/vagy részt vett már valamely beavatkozáson. Megdöbbentő, hogy milyen sokan vagyunk egy cipőben.
Mindez a gondolatsor abból fakad, hogy angolon a padtársam sógornője szintés kaális, nem mellesleg ismerem is, valamint ma óra közben kikéretőztem szurizni fél 10-kor. Csak annyit mondtam a tanárnőnek privát, hogy IVF-hez kell... Kimentem, beadtam, közben szünet lett, de én visszamentem a terembe. A tanárnő odajött és kérdezte hol tartunk... Mondtam, hogy holnap lesz az uhu és jövő hét vége felé a punkció. Mosolygott, elmondta, hogy a második házasságába - habár volt két gyerkőc az elsőből - nem jött a baba. Szóval a közös gyerek lombikos :) A harmadik beültetés sikerült 13 évvel ezelőtt, még a délpesti kórházban. :) Most már ő is szorít értünk :)
 
 

4 megjegyzés:

  1. De joooo! Marmint az, hogy megnyilnak az emberek es kevesbe tabu a dolog. Igy erezni, hogy nem vagyunk egyedul.

    VálaszTörlés
  2. :) igen. Jól esett hogy elmondta, nagy erőt ad Nekem/Nekünk ha sorstársra lelünk. Mint ugye Ti is, ellenben Veletek még sajnos nem találkoztam...De ami késik nem múlik :)

    VálaszTörlés
  3. Nálunk ketten is vannak férjem baráti társaságában,plusz a fogorvosom asszisztensnője is elkapott a múltkor és elmesélte hogy a 3 gyerkőce mind lombikos

    VálaszTörlés