2013. szeptember 29., vasárnap

8. nap, 5 tüsző, 12-13 mm

Endometrium: 7,5 mm.
Asszem ezzel nagyjából mindent elmondtam.  Ma a 6 napi Merional után nézett meg Kedvencdoktorom. Ugyanolyan aranyos volt mint mindig. Elmondta, hogy ezek alapján a leszívás valószínűleg jövő hét vasárnap, vagy az azutáni hétfő/ keddi nap. Ebben az olvasatban jobban szeretném a vasárnapot, mivel akkor a férjem is el tud jönni. Addigra pedig szépen megnőnek és megérnek a sejtek :)
 
Szerdán még uhu 7.15-kor, aztán remélem pénteken Ovitrelle...
Vittem a dokinak egy kis csokit, ő cserébe írt még Nekem receptet :) amit elfelejtett odaadni :) Biztos megkavartam az édességgel :)
De aztán kijött a szobájából és odaadta :) Nagyon kedves ez a doki! Nagyon szeretjük! :) :) 
 
Orvosok és orvosok közt is van különbség. Olvastam több fórumot is, ahol mindenki azt szajkózza, - és ez már slágerszöveg -, hogy nem bájcsevegni megy a dokihoz nem érdekli milyen. Bájcsevegni, de nem szeretem ezt a szót. Persze, egy részről ez így igaz, másrészt meg igenis jó, ha az orvos figyelmes, kedves és megvan az a jó érzés ezáltal, hogy bármikor hívhatom, ha bajom/kérdésem van és nem küld el a fenébe....
 
A szurikat természetesen  a gyógyszertárban adtam be - mint az néha lenni szokott - mivel nekem a fél 10, 10-es időpont van belőve cinciózásra.

6 megjegyzés:

  1. Haladsz szépen!!! :)
    Drukkolok tovább, ezerrel! :)

    VálaszTörlés
  2. A mi kedvenc, aranyos sztárdokkerünk! :)
    /nem mellesleg szolidáris vagyok más tekintetben is, én is beteg vagyok.../

    VálaszTörlés
  3. :) remélem Csincsi
    Poci: gyógyulgass! :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szepen haladsz :) Nekem 9!x150 gonal utan volt 9.3 a nyh szoval ez egy nagyon szep eredmeny :) jo kis ágyikó lesz ott a babáknak :) Csak igy tovabb és +++++++

    VálaszTörlés
  5. Csak így tovább :) érleld a Tüszőcskéket

    VálaszTörlés