2013. szeptember 13., péntek

Majdnem elfelejtettem

Ebben a gyűrűs, meg az előtte lévő elutazós mizériában nem is írtam, hogy milyen megkönnyebbülésben volt részem az utóbbi hónapban! :)
 
A laparoszkópia után, -ami július végén volt- még pár napig szedtem a vitaminjaimat, de ahogy augusztusban új ciklus kezdődött, leraktam mindent. Úgy mindent, hogy mindent! Fárasztó volt már nagyon /a semmire/ szedni a napi 6-8 féle bogyót, cseppeket. Amúgy is az lebegett a szemem előtt, hogy ősszel megyünk a Kaáliba, addig meg még lesz időm szedegetni megint. Úgy gondolom, hogy én nem a vitaminok miatt nem estem eddig teherbe, szóval nem remegtem a szedegetésért.
 
És olyan jó volt! De milyen jó! Két és fél év után semmit, de semmit nem szedni, csak mint minden más normális ember létezni!!!!! Úgy utaztunk el, hogy nem pakolásztam és adagoltam ki a bogyókat az eltöltött vendégéjszakáknak megfelelően, ittunk jóféle pálinkákat, borokat, nem törődve semmivel!!! De milyen jó volt!!!!!
 
Most, hogy már nyomatom a suprefactot vége a "jó világnak" visszatértem néhány szeremhez. De túlzásba nem fogom vinni, sőt, most úgy döntöttem, beszedem azokat amik még itthon vannak. /cink, szelén, króm, d vitamin, gravida/, aztán ha elfogytak csak a gravidát folytatom.

3 megjegyzés:

  1. Ugye!
    Én a 12. hét körül hagytam el a gravidán kívül a mindenfélét, de még most is néha kaja után olyan fura, hogy tuti nem kell bevenni semmit? :)

    VálaszTörlés
  2. :) mondjuk most már újrakezdtem. De valóban, reggelente olyan hiányérzetem volt. Aztán meg az a jó érzés... :)

    VálaszTörlés
  3. Igen ez tényleg olyan furi néha,hogy nem kell már semmi extrát bevenni a terhesvitaminon kívül.

    VálaszTörlés