2013. szeptember 8., vasárnap

Holnap indul a mandula!

Hiszen holnap leszek a ciklus 20. napján.
Holnap kezdem a Suprefact-ot :) Indul a long protokoll!!
Egész pontosan egy évre rá, hogy az utolsó stimulációm lezajlott, végre valahára történik valami!
Pénteken megbeszéltük a szereket, illetve hogy nagyjából mikor mire lehet számítani. Az általam korábban leírtak - melyek a leszívás és a beülti időpontjára vonatkoztak - továbbra is helyt állnak.
Napi fél ml Sfact megy holnaptól. A mensi 3 napja körül kell mennem egy ösztradiol, LH vérvételre az intézetbe és aztán kezdődhet a petesejtek érlelése.
 
Csak annak aki nem járta még ezt az utat:
A long protokoll a beavatkozás előtti ciklus 20 napja körül kezdődik egy injekció kúrával, ami leállítja a petefészkek normál működését, így ha zárul az a ciklus, akkor a következőt a doki nagyon nagyon tervszerűen tudja befolyásolni.
Erre alkalmazzák nálam a Suprefact-ot/ vagyis alkalmazom magamon.
Azt tudtam, hogy egynémely IVF kezelésben használatos készítmény elég furcsa, valamint hogy igen lórúgás szerű hatóanyagokat tartalmaz - ezért is nem tartom egészségesnek a sok-sok stimulációt - de ez!!
 
Ala betegtájékoztató:
"A Suprefact injekciót a prosztatadaganat kezelésére használják, amit a tesztoszteron szintjének csökkenésével ér el."
 
Hát ez kemény. Mondjuk a tesztoszeron szintem magaska, szóval majd ez jól leviszi, de marhára kíváncsi lennék arra, hogy ki volt az, aki rájött, hogy ezen szer hatóanyaga segít az IVF-ben. Egyáltalán mikor rémlett fel valakinek, hogy jéé, ezt nézzük már meg ezt csori egereken...
 
Ha ez lement, akkor Merionalt fogok kapni és Klion D100 tabit, meg gondolom Cetrotide-t. 
+ megy majd a korábban feliratott Fraxiparine, valamint Utrogestan és Prontogest kombó :)
A Prontogestet hazánkban nem lehet kapni, így a Pharmafutár hozza be Olaszországból. Ennek időtartama kb. két hét, úgyhogy ma voltam megrendelni.
A rendelést a recept leadása és az ellenérték megfizetése (82,5 Euro/15 amp.) ellenében veszik fel.
Jelenleg a receptem 15 ampulláról szól. Mondjuk mire kiderül a várandósság, akkorra kb. két db ampullám marad. Mindez, a dokitól elmenőben a parkolóban jutott eszembe.... Szóval 30 ampullával rendeltem. 50.600 forint. És ehhez még hozzájön az utro...Meg egyébként a többi készítmény.  Mondjuk remélem hogy még majd kell venni, hogy megmaradjon a folyamat. Adná a jóistenke, hogy kelljen erre költeni még októberben. :) :)
 

10 megjegyzés:

  1. A Prontogestet csak 2 naponta kell majd beadatnod, úgyhogy az kb. 1 hónapra elegendő mennyiség, de biztosan kell majd az a második 15 ampulla is :-):-)

    VálaszTörlés
  2. Martina hát induljon a Mandula!!! :)

    VálaszTörlés
  3. Hajrá-hajrá!!!
    Drukkolok ezerrel! :)

    VálaszTörlés
  4. Hajrá! Cetrotide-t nem fogsz kapni, azt kiváltja a suprefact. :)

    VálaszTörlés
  5. jajj ezt nem is tudtam. Köszi Kretty!
    Köszönöm lányok! Ha lesz fejlemény írok! :)

    VálaszTörlés
  6. Végre-végre és nagyon szorítok!

    VálaszTörlés
  7. Szia Martina.

    Olvasom a blogodat, nem semmi, amin eddig keresztül mentél.
    Én is a Kaáliba járok, nálam a rövid protokollt csinálják.
    Nekem minden eredményem jó, csak a jobb oldali petevezetőm van elzáródva, és már 37éves vagyok...
    Tegnap kezdtem a szurikat, most nagyon felpörögtek az események :)
    Krizsa jó doki, én a Balla Leventéhez járok.
    Szorítok neked, remélem sikerülni fog, mert SIKERÜLNIE KELL!!!

    VálaszTörlés
  8. Pimpa! :)
    Beatrix: elvileg nálunk is okés már minden. Ugye a lapar óta tudom, hogy a bal vezető használhatatlan. Ennek ellenére minden hónapban azt hiszem, hogy sikerült spontán....
    Én 26 vagyok. A kor nem hiszem hogy annyit számítana. Akkor ha jól számolom, Te olyan két héttel vagy előrébb mint én :) Nagyon szorítok Neked! ha lesz kedved írj kommentekben, hogy mizújs Veled :)

    VálaszTörlés