2013. szeptember 23., hétfő

És ami kimaradt :)

Igazából Ritus kérdezett rá a fórumon hogy mi a helyzet a Fraxiparinnal? Elvileg a trombózisos doki azt mondta, hogy a stimu első napjától - tehát mától - szúrjam. Kicsit fenntartásaim voltak ezzel, hogy hát mégis csak műtenek, és akkor mi lesz a felhígult véremmel. Ám egyrészt a lányok megnyugtattak, hogy okés lesz így, másrészt meg felhívtam a Kedvencdoktorom :) és ő is megerősített abban, hogy igen mától szúrhatom azt is. Szóval 0,6-os Fraxiparin este a hasikába.... Igen 0,6... le sem merem írni hány kiló vagyok. Bár ebből nagyjából a tartományt be lehet lőni.... Mentségemre legyen mondva 176 cm vagyok. Na jó, ez nem mentség...
 
Még amit szerettem volna ma gépre vetni :
Annyi változtatást eszközlök most az eddigi beavatkozásokhoz képest, hogy kb 2 hónapja leálltam a Mercforminnal és helyette napi egy szem krómot szedek, - mivel Kedvencdoktorom azt mondotta, hogy rontja a petesejtek minőségét -valamint nyomatom a lúgosító teát ettól a héttől, egyáltalán nem iszom szénsavast és próbálom mérsékelni/ad abszurdum elhagyni a kávét. Nem tudom ez mit fog számítani főleg a lúgosító tea két hét alatt, de remélem azért legalább lelki síkon növeli az - "én mindent megtettem" - érzésemet.

1 megjegyzés: