2013. szeptember 23., hétfő

Ciklus 4. nap

Megjöttem a Kaáliból. A vérvétel eredménye jó lett, így ma már a Suprefact mellett bennem van két adag Merional is. Kiváltottam még a Kilion tabit és elmentem a pharmafutárhoz a Prontogestért.
Jó sokan voltak ma is. Érdekes, én bárhol vagyok baba témában, legyen az Kaáli, BMC, Laboratórium Kft legalább egy ismerőssel összefutok. Ma pl. a főiskolás tanárnőm várt vv eredményre. Furi volt. Azt mondjuk tudom, hogy van már legalább egy gyereke, mert akkor volt várandós amikor engem oktatott. Lehet, hogy az a baba is lombikkal lett...
 
A dokibácsi bejegyzett az első uhumra vasárnap reggel 8-ra. Azt mondta reménykedik, hogy aznap nem lesznek ennyien... bár vannak ám beírva. Minden esetre vasárnap megnéz, addigra elfogy a Merional is, és szerinte nagyjából jövő hét közepe táján -szerintem inkább csütörtök, vagy péntek - lesz a punkció. Ami azért is jó, mert az Életem pont délutános lesz, így el tud kísérni. Addig kell csináltatnom egy általános labort egy kis prothrombinnal kiegészítve, meg egy ekg-t. Ezt már viszem vasárnap.
Szóval 0,25 Suprefact és 2 adag Merional megy mától. Remélem minden rendben lesz, már csak azért is, mert egy éve a BMC-ben 2 adag Menopurt meg még Gonal-t is kaptam és azért nem volt olyan sok tüszőm. Meg nem akartak nőni... Hát remélem a legjobbakat.

6 megjegyzés:

  1. Jajj Ritus! Olyan cukker vagy pedig megvan a saját nyűgöd!! Ölelésesség Neked!!

    VálaszTörlés
  2. Drukk-drukk-drukk!!!!
    Ha kevés lesz úgyis látják és emelnek, ezen ne izgulj! :)

    VálaszTörlés
  3. Maradt még egy progeszteron injekcióm,szintén a pharmafutártól! Ha elküldöd a címed elküldöm neked,ingyér :)Pusz

    VálaszTörlés
  4. Nekem Prontogestet írtak. És - írtam itt is - :) én nagyon biztosra mentem, dupla adagot rendeltem. De ha u.ez akkor szívesen fogadom :)

    VálaszTörlés